Mark, 17.12.2006 12:13:
---
KiksuPasi, 16.12.2006 15:57:
Mulla riittää kaksi sanaa*plur* aina täydellistä Aeroissa muistaa sen syyn miksi on kiva käydä bileissä yhteishenki
---
pakko nyt viel tulla jonon jatkeeks, eli same here! Ekat kemut PITKÄÄN aikaan (namely unityjen jälkeen) missä nautti täysin rinnoin . Kiitos El capitain & crew, minullakin erittäin onnistunut ilta
Aero on löytänyt oman tiiviin paikkansa tarkkaan harkitussa bilelistassani. Teema on omaperäinen kaikkine pienine yksityiskohtineen ja Helsinki Club paikkana on mun mielestä tyylikäs ja elegantti. Mulle tulee tasokkuudessa hivenen mieleen entinen Hesperia.
Musiikki potki kovaa ja mun mielest KAIKKI deejiit soitti tasaisen koukuttavaa musaa alusta loppuun. Biiteissä oli rytmiä, asennetta ja meininkiä sen verran, että piti jo useammalle ihmiselle sanoa, ettei must ny oo juttelemaan*nauru*. Anteeksi teille. En tee sitä epäkohteliaisuuttani, mutta tanssimaanhan mä tonne tulenkin*hih*.
Ja kyllähän se viel sytyttää oman fiiliksen, ku mitä ihanimpia ja värikkäimpiä bilepersoonia ja -kavereita kerääntyy pikkuhiljaa ympärille. Hymyt vaihtavat omistajaa suuntaan jos toiseen*plur*.
Pitäkää meininki yhtä tasokkaana*super*.