kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 118,863 views

UnityF

#301 • • UnityF joo just se

Unik, 2.10.2006 00:47:
Haloo!
Jos pitää valittaa siitä et narikka maksaa 2 niin oisko kannattanut jäädä himaan?
Oikeasti - mitä vittua?!
Nosturissa/Illuissa on erittäin ammattitaitoinen ja the paras porukka duunissa.

Todellakin!.. hohhoijakkaa mistä jotku jaksaa valittaa.. *haukottel*

Illujen poket = *super**sydän*

Nyt kun kattoo videoita niin kyl melkein tuli tippa silmille kun en päässy paikalle *uuh*
Aina ei voi voittaa, terveys ja kasvava masu edelle.

I *sydän* ILLUT
Jusna666

#303 • • Jusna666 Diablo
No sillälailla.. Iltakemut jäi väliin mut aamuihin pääs lähtee. Meno oli aika hulvatonta, oli aika hyvät pohjat aamuihin mentäessä.
Musa oli muistaakseni ihan jees.
Tuttujakin tuli nähtyä mukavasti *plur*
Jos ois vaikka seuraavissa bileissä vähän enemmän "aktiivinen" ku meni vähän chillaten nää kemut vaik ei se haittaa.
Aamujen jatkot oli sit niinku ihan *super* Oikein henkevää keskustelua kaikesta mahdollisesta. Ei ois malttanu viel illallakaan lähtä kotiin mut maanantai aamuna töihin edes jossain määrin edustavana saapuminen pakotti jättämään leikin kesken. Nyt on kyllä töissä sitten aika lahjakas tunne siitä, että tuli oltua viikonloppuna bileissä. *jiihaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jussi Soro

#304 • • Edited Jussi Soro choon!

Grizzley, 1.10.2006 22:30:
Itse en voi liittää nimeni perään suureellisen kansainvälisen klubin nimeä joten saatan olla väärä henkilö kommentoimaan aihetta, mutta muutaman levyn julkisissa tiloissa ihmisten iloksi soittaneena olisin kuitenkin sitä mieltä että jokaisen joka asettuu dekkien taakse esille pitää olla valmis myös ottamaan vastaan palautetta. Eikä se aina ole rakentavaa.

Joo rakentava kritiikki otetaankin rakentavana, mut ko henkilön jo pitkään jatkunut kitinä mulle suoraan ja epäsuorasti, aiheesta kuin aiheesta johti tohon palautteeseen. That's it, rmtn varmaankin ymmärtänee mistä puhun, loput välttämättä ei. Ei mulla asiasta sen enempää.

Se tracklist jonka lupasin:

1. Vangelis - Conquest of Paradise
2. Sasha - Rabbiweed
3. The Egg - Walking Away
4. Sander Kleinenberg - This is not Ibiza
5. Tarantino - Pulp Fiction (Jussi Soro edit)
6. Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad (Supermodels from Ibiza)
7. HardyHard - Silver Surfer (Jussi Soro edit)
8. Joonas Hahmo - The Fusion
9. Maurice - Feline
10. Aalto - 5
11. Jussi Soro - Untitled
12. Slusnik Luna & Lowlands - Last Train to Trancentral
13. Pulser - Cloudwalking
14. Chakra - Love Shines Through
15. Jan Johnston & Jussi Soro - Merge

Voi olla et jotain puuttuu välistä.
murhis

#305 • • murhis team hullut

JussiS, 1.10.2006 15:30:
---
rmtn, 1.10.2006 14:50:
en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.
---

*täh*

Olisko nyt sit pitäny koko aamut soittaa jotain perusvarmoja trancehittejä? Vai mitäs vittuu et herra rmtn olis viihtyny? En kyl tajuu et mikä tossa mun setissä oli "tiktakkia" tai "nrj hittejä". No mut eipä siinä mitään, on se hienoo et joku on katkera, teki sitten mitä vaan. Toivottavasti tällä kertaa ei laukannu niin paljoo et sun bileet meni ihan vituilleen.

Jotenkin vaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa sun kommentit, ihan minkä tahansa setin jälkeen. Opi poika ite ees hiukan valkkaamaan levyjä ja soittamaan ennen kun tuut mulle valittaan joka vitun välissä. En haluis ees olla kusipää sua kohtaan, mut itepä alotit.

Eipä siinä mitään, postaan tracklistin kun oon hiukka saanut unta alle, ni voi sit muut sanoo oman mielipiteensä mun nrj-hiteistä, sen aikaa sä voit vaikka hakata lapasees ja fiilistellä vaiks omia vitun kovia settejäs.

Ehkä rmtn:n kommentti oli jokseenki provosoiva ja kohdistettu melko suoraan tietylle henkilölle, sekä noh ehkä tiktak ja nrj ilmaisut tämän ko. henkilön setistä oli melko aiheettomia ja mauttomia, mutta ajatteleppa asiaa näin itse "artistina" joka sielä dekkien takana soitti ihmisille, että kuinka hyvän promokuvan tällanen haistattelu ja isottelu feedback antaa ihmisille(jotka eivät välttämättä tiedä teidän saippuaoopperasta mitään)? IMHO erittäin huono veto pistää tollanen palaute julkiselle foorumille. Sekä IMHO ylipäänsä tän asian jauhaminen täällä sivuuttaa aika totaalisesti palautteen "menneestä tapahtumasta", joten jos kavereilla on järki päässä, niin voisivat suosiolla lopettaa tiettyjen henkilöiden joukkobashaamisen ja turhan ristiinrastiin jauhamisen. Sekä kun selkeesti tässä on taustalla jotain henk.koht kinaa, niin voisiko se jäädäkkin henk.koht tasolle(yksityiset viestit on aika påp mm.), eikä turhaa tunkea ihmisten silmille väenvängällä. Ihmettelen mikä tälläsen bashaamisen ja dramaattisuuden motiivi on? Kieltämättä melko usein näistä "menneistä tapahtumista" muodostuu mielenkiintosia draamateoksia *nauru*

Jooh, mutta jos nyt fiksuina ihmisinä haudattais ne sotakirveet, jooko? *piis**plur*
luode

#307 • • luode
heti kun kyyti oli lähtenyt alko harmittaa, etten itse lähtenytkään mukaan. *igor*
Lauri

#308 • • Lauri Devoted

rmtn, 1.10.2006 23:59:
---
sts, 1.10.2006 22:39:
---
rmtn, 1.10.2006 14:50:

mikä läppä se on että mainostetaan että narikka sisältyy

---

Imho tais olla että BF sisältyy eli BOOKINGFEE eli VARAUSMAKSU.

---

okei, voi näinkin olla mut mielestäni silti rahastusta et narikka maksu otetaan vaikka ei sen palveluita käytä.

Missään ei mainosteta että "narikka sisältyyi lipunhintaan."
Palvelumaksu tarkoittaa sitä, että tapahtumassa on järjestyksenvalvonta
joka pitää huolen siitä, että järjestyshäiriöt eliminoidaan ja homma pysyy
hallussa. Lisäksi siihen kuuluu eteispalvelu, eli narikka.

#309 • • ville olen oikeasti ujo
Do niin, jopas oli taas synttärit *jiihaa* saavuttiin mestoille about heti viiden jälkeen ja siten palautetta vain aamusta :)

Sekä ylä- että alakerta oli erilaiset kuin perinteisessä illussa ja siten 10v synttäreistä tuli hiukan erilainen kokemus kuin aiemmista kerroista.

Yläkerran dekoraatiot madalsivat tilaa aika paljon ja siten fiilis oli ehkä snadisti intiimimpi mitä muilla kerroilla. Dekot olivat myös loistavasti toteutettuja ja tyylikkäitä, voisi kai sanoa harhafiilistä luovia, kuten klubin nimikin. Valoihin oli panostettu määrällisesti saman verran kuin joskus vuonna 2001, mutta pitkä ilta+aamu näyttivät takaavan sen, että valo-ohjelmoitiin oli ollut enemmän aikaa käytössä. Tämä näkyilopputuloksessa varsin kiitettävällä tavalla :)

Alakerran muuttaminen soittoareenaksi oli päätös, jota en ehkä itse olisi aamun osalta tehnyt. Illalla jengi jaksaa varmasti tampata huolella, mut aamulla rauhallisempi chilliareena olisi imo toiminut pikkusen paremmin. Chilli olisi muutenkin saattanut olla hyvä valinta tällä kertaa, sillä erittäin moni oli tainnut aloittanut 10v juhlinnan jo illalla ja siten aamubileissä jengi oli imo hiukan väsyneempää kuin keskimäärin illuissa. Jossain määrin tämä on itselle yllätys kun nukutun yön jälkeen virtaa löytyi itseltä ihan riittävästi :)

Musiikkilinjauksen osalta aamussa komppaan kyllä Hyzenthlaylia, aamun yläkerta oli pikkusen liian kiksuvetoinen. Sinänsä DJ valinnat olivat loistavia, setit hyviä ja niin pois päin, mutta käytännössä 5-13 lähestulkoon pelkkää kiksua oli liikaa jopa tällaiselle vanhapartakiksufiilistelijälle. Tästä syystä tuli itse vaellettua lähestulkoon koko aamu ylä- ja alakerran väliä ja lähestulkoon joka kerta parempaa fiilistelyä löytyi alakerrasta. Poikkeus tietysti ihan lopussa, jossa oli pakko fiilistellä 10v tabklasareita vanhaan malliin (tm). Jos muutoksia haluaa miettiä, niin täydellinen aamu olisi mielestäni voitu saavuttaa sillä, että yläkertaan olisi valinnut myös jotain groovaavampaa soundia esim ollin tai u&s&k kolmikon muodossa ....

Kokonaisuudessaan kerrassaan mahtavan aamun kruunasivat ne lukuisat skumppapullot, joita taisi mennä aamun aikana jokunen liikaa, sekä paras koskaan bileissä nautittu aamupala *kuolaa*

Tällaisen 10v bileen jälkeen on tietysti hyvä tilaisuus käydä muistelemaan vanhoja ja miettiä mihin suuntaan homma jatkuu tästä eteenpäin.

Omalta kohdalta klo 13 vikan biisin soidessa oli melkein tippa linssissä kun muistelin v2000 ja helmikuun illua josta mun ja vaavun seurustelu alkoi. Siitä on älyttömän pitkä aika, mutta illusions on jatkanut & jaksanut vuodesta toiseen. 100% varmaa jatkoa klubille ei kai vielä ole, mutta tabin huudot "ainakin pari kertaa vuodessa" klo 13 lienevät jonkinlainen lupaus tulevaisuudesta. Monien vuosien kokemusten mukaan vapulle, uudellevuodella ja synttäreille löytyisi kyllä tilausta. Mielenkiintoista on nähdä tuleeko näin olemaan ja jos tulee, tehdäänkö klubille mitään muutoksia.

Lopuksi tietysti kiitos koko illusions porukalle tästä kymmenestä vuodesta. Pari ensimmäistä vuotta missasin, mutta sen jälkeen illusions on tarjonnut uskomattomia kokemuksia joita muistelen lämmöllä koko lopun elämää tämä 10v synttärit yhtenä suurimmista *plur* (olipas muuten siirappista)
Danskuh

#310 • • Danskuh pikku-Dee
OLI MAAILMAN kivoint:) kiitos kaikille..nyt duunis..huh..huh.. :D
Mark

#311 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kerkesin vasta aamuihin, mut voi jestas! *sydän*

Nosturi näytti todella siistiltä, huomas että oltiin panostettu kunnolla dekoihin ja valoihin. Ja musiikki *pihkassa* Yläkerran trancekeitaassa joras kyl jalkansa nii tuhannen päreiks et huhhuh! Kiitos Orkidea, Tab & Super8 ja kaikki hymyilevät ihmiset floorilla, tääl oli kyl se fiiliskin pyöree 10 *sydän*

Kiitoksia illuposse, toivottavasti nyt joskus vielä perästä kuuluu..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#312 • • Elwira Guest
Skippasin. Vanhoja muistoja käyden läpi, tulin siihen tulokseen, että en tule. Olihan tossa muutakin ohjelmaa viikonlopulle. Kiva et meni hyvin kaikki. Kuvia ootellessa *hymy*
Mumuli

#314 • • Mumuli UG-///
Jopas oli kekkerit. Erittäin mukavaa oli *jiihaa*
Kiitos ja anteeksi *nauru*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

vergio

#315 • • vergio barbaari

Jone, 1.10.2006 23:46:
---
*Mirri*, 1.10.2006 22:38:
---
Grizzley, 1.10.2006 22:30:
---
JussiS
*snip*

---
-napsis-

---
-nipsis-

---

Koska tämä nyt näköjään kuuluu aivan helvetisti meille kaikille muillekin, niin sanotaan sit et mä olen kanssanne eri mieltä. Jussin tuohtuminen on mun mielestäni suhteellisen helposti ymmärrettävissä ottaen huomioon toisen osapuolen tiettyjen postausten sävy jo pidemmällä aikavälillä.

No offence, mutta se että joku siitä vetää palkokasveja sieraimiinsa oli vain ja ainoastaan ajan kysymys.

Word!! Samaa mieltä!

--
Anna mun bailaa...

Tontza

#316 • • Tontza
Huh huh.
Vihdoin selvitty näistäki kekkereistä kotia hengissä.
Itse olin vain illoissa kun piti päivällä ajaa takas JKL:ään.
Itse en pahemmin diggaa Neonin setistä, mut siinä tuubassa kyl kolahti ja kovaa.
Koko ilta tuli bailattua (klo 24->04) Dj koppien edessä.
Sit vaan odotteleen seuraavia tsempaloita taas (toiv. jotain suurta on ennen tiestoo) :)
Danskuh

#317 • • Danskuh pikku-Dee
toivottavsti ei ollut vikat.. :(
kap-pu

#319 • • kap-pu the amazing suction cup boy
joo, ikäviä nää puheet siitä, että olisivat viimeiset Illusionsit. ottakaahan joku muu nyt sitten soihtu kannettavaksi! jo vaikka senkin takia et Nosturin äänentoisto on suosikkini mulle. jotenkin se biitti vaan pumppaa Illuis niin helvetin hyvn. nimiehdotus uudelle klubille vaikka Delusions. *lmao*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sts

#320 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone, 1.10.2006 23:46:
Koska tämä nyt näköjään kuuluu aivan helvetisti meille kaikille muillekin, niin sanotaan sit et mä olen kanssanne eri mieltä. Jussin tuohtuminen on mun mielestäni suhteellisen helposti ymmärrettävissä ottaen huomioon toisen osapuolen tiettyjen postausten sävy jo pidemmällä aikavälillä.

No offence, mutta se että joku siitä vetää palkokasveja sieraimiinsa oli vain ja ainoastaan ajan kysymys.

Joo tai muutenki rmtn:n postauksen sävy oli aika perseestä. Muutenkin tosi hyvä nuubie dj:n lähetä avautumaan puolelle dj:stä ja promoottoreista suomessa (kun katotaan tosiaan niitä postauksia pidemältä aikaväliltä).