kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 114,398 views

d_c

Posts: 185

#362 • • d_c

kimik, 2.10.2006 19:03:
<pilknus> jos tarkotit setin vikaa biisii, ni meitsi sen soitti :) </pilknus>, mutjoo se oli Breeder - Tyrantanic (Slacker's Kingdom Come Mix) [Rhythm Syndicate] ja vuosi on joo 2000...ja kivaa oli...tero voi valottaa varmaan, jos tarkotit sen vikaa biisiä..



Tuliks Hi-Fi Bugs - Lydian & The Dinosaur ollenkaa?
Janne

Posts: 1,330

#363 • • Janne kipee ukkeli
Noni, tässä nyt sitten herrasväelle se paljon puhuttu Illujen sykekäyrä. Voi verrata yläkerran lineupiin ja siihen milloin tuli mitäkin biisejä...
KooKie

Posts: 4,338

#364 • • KooKie aka. Petress Pan

Janne, 4.10.2006 22:38:
Noni, tässä nyt sitten herrasväelle se paljon puhuttu Illujen sykekäyrä. Voi verrata yläkerran lineupiin ja siihen milloin tuli mitäkin biisejä...



Priceless, mikä idea. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mel

Posts: 249

#365 • • Mel
Heh, olis pitänyt kanssa laittaa Polarin vyö. :)
Tapi

Posts: 1,437

#366 • • Tapi Dreamstate
11:30 on kaikesta päätellen soinu Helsinki Scorching! *pepsodent*
Janne

Posts: 1,330

#367 • • Janne kipee ukkeli

Tapi, 5.10.2006 01:36:
11:30 on kaikesta päätellen soinu Helsinki Scorching! *pepsodent*


Kakkonen ensin, ja sit varttia myöhemmin ykkönen. Eka piikki on korkeampi, eli Jonnen sanoin "kakkonen oli jälleen ykkönen". *hih*
punos

Posts: 105

#368 • • punos luojanne

Annakins, 2.10.2006 20:55:
Mä kuulin, et joku otti tanssilattialla suihin aamuissa?



Ainakin miestenvessassa harrastettiin jo seksiä siinä kahdentoista maissa illalla..

Lavuaarilla istui joku tyttö.

"Sori mun kaverit hässii."

-????

Hetken aikaa ihmeteltyäni moista kommenttia tajuan että kopista kuuluikin jotain voihkinaa :D..

Oli kyllä loistokemut, jatkoilla Hemingwaysissa oli ilmeisesti hauskaa :), sen salmarin jälkeen en muista mitään.

En tiedä miten pääsin himaan, voisiko joku valaista? Ilmeisesti Eerikinkulman kohdalla lähdin omia menojani mutten tiedä lähdinkö yksin vai mitä ihmettä tapahtui. :)

Kiitos ja anteeksi.

--
punos

--
punos // luojanne

metsis

Posts: 272

#370 • • metsis
hehee, oli kyllä erittäin mukavat illut mutta voiton vei noi varsin railakkaat jatkot hemarissa ja 28:ssa. :D jukebox <3

niinjoo ja mun kotoa löytyy nykyään jonku 40-kokoa oleva naisten beigenvärinen divided-takki, kenenhän se on? tää tarttui kaverin matkaan 28:sta mut ei se sit ollutkaan sen. :D privaa mulle jos joku kaipaa.

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Lauri

Posts: 1,051

#371 • • Lauri Devoted

metsis, 5.10.2006 18:36:
hehee, oli kyllä erittäin mukavat illut mutta voiton vei noi varsin railakkaat jatkot hemarissa ja 28:ssa. :D jukebox <3



Ketäköhän kaikkia niillä jatkoilla on ollut? Olinko mä? *joo*
Unik

Posts: 4,117

#372 • • Unik
Heh, muistan et mä ja Lauri ainakin oltiin ja sit...öööh *ding**tirsk*
CM

Posts: 1,507

#373 • • CM

Janne, 4.10.2006 22:38:
Noni, tässä nyt sitten herrasväelle se paljon puhuttu Illujen sykekäyrä. Voi verrata yläkerran lineupiin ja siihen milloin tuli mitäkin biisejä...



Tästä uus mittari bileiden todellisen hyvyyden mittaamiseen *nauru*
Aidan

Posts: 1,524

#375 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
*sydän* Aamut ROCCAS <333

Kiitos koko illun poselle!

--
Hammer Zeit!

SmILE

Posts: 376

#376 • • SmILE Esanssi mössöö
Oliskohan jo aika kiittää ja kumartaa illujen aamuja. Voin sanoo että kivaa oli niin kauan ku kesti*pepsodent* Niin kamalasti tuosta musiikillisesta annista en päässyt nauttimaan mutta.... hyvästä seurasta kylläkin sitäkin enemmän.

Tänks täysii ja seuraavan kerran sit uusiks ja jos vaikka pääsis ihan itse pileisiinkin?

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*