kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 118,835 views

sts

#281 • • sts Sama pyynti aitta!

rmtn, 1.10.2006 14:50:

mikä läppä se on että mainostetaan että narikka sisältyy

Imho tais olla että BF sisältyy eli BOOKINGFEE eli VARAUSMAKSU.
#282 • • Edited *Mirri* Guest
Miks pitää nuoleskella jollei tykkää? Ja unohtakaa jo toi skene-läppä! *poks*

edit: Onhan täällä muutkin esittäny mielipiteitään siitä ettei jonkun tietyn soittajan setti maistunu, muttei niitä o välittömästi teilattu..Miksi näin?
Sparkling

#283 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

Jammailija, 1.10.2006 19:18:
*sydän*Nää bileet oli napakymppi*sydän*

Oon aivan samaa mieltä! *joo* Tuli niin hyvää settii ettei voinu muuta kuin tanssii ja tanssii! Uusiks millon tahansa, tykkäsin kyl ihan kybällä! Ja kiitos seuralaisilleni *pus*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Jone

#285 • • Jone Archibald Haddock

*Mirri*, 1.10.2006 22:38:
---
Grizzley, 1.10.2006 22:30:
---
JussiS
*snip*

---
-napsis-

---
-nipsis-

Koska tämä nyt näköjään kuuluu aivan helvetisti meille kaikille muillekin, niin sanotaan sit et mä olen kanssanne eri mieltä. Jussin tuohtuminen on mun mielestäni suhteellisen helposti ymmärrettävissä ottaen huomioon toisen osapuolen tiettyjen postausten sävy jo pidemmällä aikavälillä.

No offence, mutta se että joku siitä vetää palkokasveja sieraimiinsa oli vain ja ainoastaan ajan kysymys.
remotion

#287 • • remotion nostatus guru

sts, 1.10.2006 22:39:
---
rmtn, 1.10.2006 14:50:

mikä läppä se on että mainostetaan että narikka sisältyy

---

Imho tais olla että BF sisältyy eli BOOKINGFEE eli VARAUSMAKSU.

okei, voi näinkin olla mut mielestäni silti rahastusta et narikka maksu otetaan vaikka ei sen palveluita käytä.
Jone

#288 • • Jone Archibald Haddock

rmtn, 1.10.2006 23:54:
palturia sanon minä. tämä tuli täysin puuntakaa.

Sano mitä lystäät. Postailujesi asenne on ärsyttänyt runsasta nippua ihmisiä jo pitkän aikaa.

Disclaimer ennen kuin ensimmäinen neropatti muistuttaa: Kyllä, tiedän etten itsekään nauti kansansuosiota omieni takia. Se ei nyt kuitenkaan liity tähän.
Grizzley

#289 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Jone
Koska tämä nyt näköjään kuuluu aivan helvetisti meille kaikille muillekin, niin sanotaan sit et mä olen kanssanne eri mieltä.

Helvetin julkinen foorumi.

Jussin tuohtuminen on mun mielestäni suhteellisen helposti ymmärrettävissä ottaen huomioon toisen osapuolen tiettyjen postausten sävy jo pidemmällä aikavälillä.

Herrojen keskinäistä kemiaa en sen tarkemmin tunne ja otinkin kantaa vain tuohon yksittäiseen kiukunpurkaukseen joka oli mielestäni verrattain säälittävä pojitteluineen ja "opettele itse soittamaan" kommentteineen. Ymmärrän toki hermostumisen jos palautteen antaja on enemmänkin vainonnut Jussia, mutta silti mielestäni bilepalautteissa pitäisi olla tilaa muullekin kuin ihqplurjakattoauki -osastolle ilman sertifikaatilla todistettua biittimiksaustaitoa.

No offence

None taken.

--
Signature summarily executed for treason

remotion

#290 • • remotion nostatus guru

Jone, 2.10.2006 00:00:
---
rmtn, 1.10.2006 23:54:
palturia sanon minä. tämä tuli täysin puuntakaa.

---

Sano mitä lystäät. Postailujesi asenne on ärsyttänyt runsasta nippua ihmisiä jo pitkän aikaa.

:D runsas nippu sisältää sut, muijas, unikin muijan, jussis:n hmm ketäs muita. en todellakaan edes muistanut että jusba soitteli AITS:kin, soittihan siellä helvetti soikoon 20 muutakin. ne varmaan kaikki pitää lisänä listaan. aion edelleenkin pistää bilepalautteisiin palautetta bileistä, näiden ympyröiden ulkopuolellakin on elämää. eikä teidän vainoiluillanne ja halvoilla privaviesti kuittailuilla ole mitään merkitystä...

tarkotukseni ei ole todellakaan ärsyttää ketään mutta tulkaa alas sieltä skenejalustalta.
Unik

#291 • • Unik
Unikin muijan? Onks mulla "muija"? Enkä edes tiedä mistä puhutaan :DD
kap-pu

#292 • • kap-pu the amazing suction cup boy
mitä paskaa

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jone

#293 • • Edited Jone Archibald Haddock

rmtn, 2.10.2006 00:15:
halvoilla privaviesti kuittailuilla

Näistä sä olet ehkä paras ihminen luennoimaan. Pahinta mitä mä olen ikinä sulle sanonut on naureskelu tarpeellesi jakaa nimmareita ja tiedät itsekin kuitenkin minkätasoista alatyylistä paskaa siihen suolsit vastineeksi.

Hyvää loppuelämää, DJ Superstar.

Unik, 2.10.2006 00:23:
Unikin muijan? Onks mulla "muija"? Enkä edes tiedä mistä puhutaan :DD

Mulle ei kanssa ihan mennyt jakeluun. *nauru*
#294 • • astaroth Guest
KATTO AUKI!!!1!
Amuck

#295 • • Amuck dub-i-dub

yoni-, 1.10.2006 14:40:
hheh, saimpa kätellä Aki.A:ta *nauru*

:D
! Mäkin oon kätellyt Akiaata! Ja jutellut monta kertaa! Menen heti lisäämään Akin kavereihin, lällällää :D *skeneil*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Tapi

#297 • • Tapi Dreamstate

rmtn, 1.10.2006 23:59:
okei, voi näinkin olla mut mielestäni silti rahastusta et narikka maksu otetaan vaikka ei sen palveluita käytä.

Narikka sisältää vaatesäilytyksen lisäksi palkkion myös järjestyksen valvonnasta. Ne poket pitävät päällysvaatteiden lisäksi huolta siis siitä, että sä saat kuunnella bileissä tiktakit ja nrj-popit rauhassa.

Tehääks rmtn nyt vaiks nii, et sä lopetat täs topiikis jauhamisen?
Mel

#298 • • Mel
Hyvät ekat Illut oli! Harmi, että ol polvi ja selkä vähän paskassa kunnossa. Tanssimaan uskalsin vasta RMB:n soidessa. No, pysty sitten ainakin aamulla tanssimaan jonkun verran.
Unik

#299 • • Unik
Haloo!
Jos pitää valittaa siitä et narikka maksaa 2 niin oisko kannattanut jäädä himaan?
Oikeasti - mitä vittua?!
Nosturissa/Illuissa on erittäin ammattitaitoinen ja the paras porukka duunissa.
Tapi

#300 • • Tapi Dreamstate
Olipas hauska ilta, yö ja aamu. *tanssittel*

Miika Kuisman setti meni ohi ku olin Keravalla(!), mut Coman ja Kimik:n setti tuli kuunneltua about kokonaan. Setin alku oli omaan ja kaikesta päätellen myös yleisön makuun ehkä hieman hämärä, mutta vajaan puolen tunnin jälkeen punainen lanka löytyi ja musiikki alkoi virtaamaan. Pojat soittivat helvetin hienosti ja biisit napsahtivat kohdilleen kellon tarkkuudella. Kohokohdat olivat tietty pitkästä aikaa kuullut Futureshockin Sparc ja Slackerin remiksi Breederin Tyrantanicista. En tiedä mikä oli pielessä, koska löysin itseni heilumasta tanssilattialta.

Loppu illaksi olikin aika siirtyä alakertaan, jossa aika kului naamailun ja tuttujen moikkailun merkeissä.

Aamulla yläkerran PA:ssa oli hieman enemmän jytyä, jonka vuoksi illalla hieman tukkoiset keskiäänet pääsivät esiin. Kaikki DJ:t soittivat kivaa musiikkia ja onnistuivat pitämään porukan parketilla aivan alusta alkaen. Aamun anthemit olivat Jussilta tippunut Pulserin Cloudwalking, Orkidean pyöräyttämä Gigolon remiksi Apollo 440:n Stop The Rockista ja Ollin soittama rightinthenightageoflovewhateva-bootleg.

Alakerrassa Olli ja Cosmicman rokkasivat huolella aina kun heitä kävi kuulemassa. Harmittaa kuitenki, että suurin osa seteistä tuli missattua kun roikun lähinnä yläkerrassa.

Itse bileistä sen verran, että varsinkin yläkerran rakentamiseen oltiin nähty aika helvetisti vaivaa ja sali näytti "riikinkukkodekoineen" hyvältä. Kaikesta huolimatta mä ja aika moni muu kaipasivat sitä mahtavaa vihreää laseria, joka ennen oli olennainen osa klubia ja joka on viimeiset pari vuottaa loistanut poissaolollaan. UV-bileisiin mennessä on tapahduttava muutos! *vink*