kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 118,883 views

pirpeli

#261 • • pirpeli

Individual, 1.10.2006 16:18:
En tiedä sitten miten noi kotiin unohtamani joulukuuset olisivat pärjänneet.

Mulla oli ekaa kertaa siniset pikku kuusoset korvissa, eikä ne kyllä liikaa olleet alakerrassa. Ainakin tossa klo 8-9 aikaan ne oli tarpeen, kun jorailtiin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

r0n

#262 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 1.10.2006 19:18:
*sydän*Nää bileet oli napakymppi*sydän*

Todellakin oli.
Rokkidea *sydän*

--
6er reihe

bubbelgum

#263 • • bubbelgum ~sylikissa~
Onneks sain unenpuutteesta huolimatta raahattua itteni vielä aamuihinkin käymään. En kylläkään jaksanut olla kun reilu tunnin verran, mutta kun sen tunnin aikana alotti Orkidea, niin ei voinut muuta kun hymy nousta kasvoille väsymyksestä huolimatta. *plur*

Tuli kyllä heti setin alkuun niin superhyviä biisejä että ohhoh, ja jopa mä jaksoin siinä eturivissä vetää viimesetki voimat itestäni irti, ja tanssia täysii. *sydän*

Tosin sen tanssisession jälkeen lopahtikin voimat ihan totaalisesti, ja piti siirtyy kotiinpäin ottaa unta palloon, ku alko fiilikset olee sellaset et ihan ku kännissä olis ku oli niin väsyny. *nauru*

Mutta aamut, vaikka lyhyeks jäikin, ja Orkidea, pelasti kyllä tän tytön Illukokemuksen tällä kertaa. Ei jaksa enää edes muistella sitä et ilta meni penkin alle, vaan päällimäisenä on hyvä ja tyytyväinen fiilis. Toivottavasti vielä joskus pääsee kokemaan ton Illufiiliksen(tm) uudestaan! *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

-P

#264 • • -P
yksiä niistä harvoista illuista jotka vain menivät ohisektoriin, mutta pääsipä käymään sentäs erään mainion keskustelun! :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hyzenthlay

#266 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
No olipas taas illut! Pelkäsin etukäteen liiallista tungosta illalla, mut onni oli et mahtui kuitenkin liikkumaan ja tanssimaan. Kimik ja Coma oli aika bueno! Vanhaa kunnon illufiilistä jopa illalla *sydän* Tänään ei sitten lähde ääntä yhtään *nauru*

ai niin, ehkä asia mitä olisin kaivannut aamuissa, oli progea yläkertaan. Just se mikä tekee illuista illut <3 aamun lineuppi oi vähän turhan kiksupainotteinen...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

HEEBO

#267 • • HEEBO
Kivaa oli *sydän*

--
piupiu!

Damien

#268 • • Damien [tr3ox]
Sovitaan että tästä eteenpäin kaikki bileet pitää järkkää jonkun vanhan legendaarisen klubin nimen alla, koska tuolla oli sitä "vanhaa" henkeä ilmassa. Vitun toimiva setti, naatin kybällä!
Unik

#269 • • Unik
Bileet, ystävät, fiilis ja ei ei toivottuja ihmisiä eli *sydän*
Tiia

#270 • • Tiia
Valot ja dekot oli hienoja, ainakin vapun Illuihin verrattuna.
Musiikki ei tällä kertaa iskenyt niin hyvin. Neonia oli tosin mukava katsella ja aamulla jossain vaiheessa soinut Beautiful Things piristi =)
#271 • • Iceman Guest
Täytyy myöntää et oli tähänasti ainoat kiksubileet mistä olen tykännyt... todella hauska ilta... kaiken kruunasi Neon, joka sai hivenen vanhasta jäämiehestä esiin... oli helvetin siistiä ensimmäisen kerran vuoteen polkea lattiaa niin että tapausta voisi kuvitella purkuoperaatioksi...

KIITOS järkkäreille, ja vinkki tulevaisuuteen... lopetusbiisin ei tule olla alle 200bpm ;)
nuance

#272 • • nuance cov ops, combat, sunrise
hitto. keikkaväsymykseltä ja päänsärkykänniltäni en sit selvinny illuihin asti.
sts

#273 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Huhu mitkä bileet (ilta+aamu) ja päälle vielä iha mega hauskat jatkot :D

Kiitos ja anteeksi.
Yrjösen Pirre

#274 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Kiitos. ja anteeksi.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

AlexS

#275 • • AlexS kummasetä
Oli oikein helmetin mukavaa, kiitos seurueelle ja kaikille soittajille. Plurr!

OT: Asiallinen palaute on aina varmasti tervetullutta...mutta mun mielestä "rmtn" lähtee aika hyökkäävästi arvostelemaan juuri yhtä tiettyä dj:tä ja nuo "tiktak/nrj" kommentit on mun mielestä todella kaukaa haettuja. Ilmeisesti tällä jampalla on jotain hampaankolossa. Tunnin verran ehdin Jussin settiä kuuntelee ja ihan ok oli mun mielestä, not great but ok. Enkä nyt rmtn:nä lähtisi henkseleitä paukuttelemaan tuosta kirjallisesta ilmaisusta/asiallisesta vastaamisesta. Olisi hauska nähdä miten itse reagoisit aloittelevana dj:nä tuollaiseen palautteeseen jota sinä suollat.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

vanhus

#276 • • vanhus
olipas rankkaa vanhalle sedälle olla illalla ja aamuilla *hikoil**ankka* ihan ok bileet
Ios

#277 • • Ios
Kun tulee paikalle puolen aikaan niin tokihan sitä tietää että jonotusta on edessä. Pikkusen vaan rassas ne ihmiset jotka yrittivät sisään ilman ennakkolippua ja hidastivat jonoa. Kyllähän tuosta useasti mainiittin ettei ilman ennakkolippua pääse. Ilmeisesti kaikki eivät kuulleet/halunnneet kuulla.
Tunnin jonotin ja mikäs siinä kun osui mukavia ihmisiä viereen.

No joo, itse tapahtumahan oli loistava. Hyvää musaa ja aamujen trance klassikot sai hyvälle mielelle vaikka väsymys painoi.
herman

#278 • • herman
Kaiken kaikkiaan taas mukava ilta. Nosturi oli hienona, porukka oli hyvä ja musiikkikin toimi. Erityisesti Coma & Kimik soitti nannaa <3

Jatkot olis voinu jättää väliin, vaikka salaatti olikin hyvää :) Kiitos siitä. Väsy alko vaan painamaan liikaa..
Grizzley

#279 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

JussiS
*snip*

Ohhoh.

Toivottavasti väsymyksellä tai humalatilalla oli osuutensa vastineen sävyn kanssa koska nyt kuulosti suhteellisen pahalta.

Itse en voi liittää nimeni perään suureellisen kansainvälisen klubin nimeä joten saatan olla väärä henkilö kommentoimaan aihetta, mutta muutaman levyn julkisissa tiloissa ihmisten iloksi soittaneena olisin kuitenkin sitä mieltä että jokaisen joka asettuu dekkien taakse esille pitää olla valmis myös ottamaan vastaan palautetta. Eikä se aina ole rakentavaa.

Jokainen setti soitetaan ymmärtääkseni nimenomaan yleisölle eikä DJ:lle itselleen, joten samoin jokainen palaute on suora -joskin subjektiivinen- mittari sille miten DJ on onnistunut juuri kyseisessä tilanteessa. Pidämmehän siis kaikki vinyylijumalat mielessämme sen, että kuitenkin soitamme vain muiden ihmisten tekemää musiikkia muiden ihmisten nautinnoksi. Sen tärkeämpiä emme toistaiseksi ole.

--
Signature summarily executed for treason

#280 • • *Mirri* Guest

Grizzley, 1.10.2006 22:30:
---
JussiS
*snip*

---
-napsis-

Samaa mieltä. Kritiikkiä pitää kestää ja se ymmärtää et kaikki ei vaan tykkää kaikesta. Ei toi arvostelu mun mielestä niin apäasiallista ollu. Onhan tuolla muutkin kommentoinu musasta yhtä sun toista ja sehän näissä topiceissa lienee tarkotuskin... *ding* Ja eihän kyseinen ihminen postauksessaan edes arvostellu soittajan teknisiä taitoja vaan pelkästään kappalevalintoja. Vai ymmärsinkö taas jtn väärin...? *whaat* Itseäni toistaen: Kaikki ei vaan tykkää kaikesta.
*piis*