378 posts, 19 pages, 118,822 views
murhis, 1.10.2006 14:10:
No enivei oli melkosen mukavaa meininkiä, mitä nyt aamuissa oli sellasta unimusiikkia, että meinas kirjaimellisesti nukahtaa pystyy... Neoni kyl veti mukavat setit
nenna, 1.10.2006 09:56:
..videoo: Dj Neon
..kuvat jälkijunassa..
rmtn, 1.10.2006 14:50:
en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.
JussiS, 1.10.2006 15:30:
---
en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.
---
Olisko nyt sit pitäny koko aamut soittaa jotain perusvarmoja trancehittejä? Vai mitäs vittuu et herra rmtn olis viihtyny? En kyl tajuu et mikä tossa mun setissä oli "tiktakkia" tai "nrj hittejä". No mut eipä siinä mitään, on se hienoo et joku on katkera, teki sitten mitä vaan. Toivottavasti tällä kertaa ei laukannu niin paljoo et sun bileet meni ihan vituilleen.
Jotenkin vaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa sun kommentit, ihan minkä tahansa setin jälkeen. Opi poika ite ees hiukan valkkaamaan levyjä ja soittamaan ennen kun tuut mulle valittaan joka vitun välissä. En haluis ees olla kusipää sua kohtaan, mut itepä alotit.
Eipä siinä mitään, postaan tracklistin kun oon hiukka saanut unta alle, ni voi sit muut sanoo oman mielipiteensä mun nrj-hiteistä, sen aikaa sä voit vaikka hakata lapasees ja fiilistellä vaiks omia vitun kovia settejäs.
rmtn, 1.10.2006 15:47:
---
JussiS, 1.10.2006 15:30:
---
---
Olisko nyt sit pitäny koko aamut soittaa jotain perusvarmoja trancehittejä? Vai mitäs vittuu et herra rmtn olis viihtyny? En kyl tajuu et mikä tossa mun setissä oli "tiktakkia" tai "nrj hittejä". No mut eipä siinä mitään, on se hienoo et joku on katkera, teki sitten mitä vaan. Toivottavasti tällä kertaa ei laukannu niin paljoo et sun bileet meni ihan vituilleen.
Jotenkin vaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa sun kommentit, ihan minkä tahansa setin jälkeen. Opi poika ite ees hiukan valkkaamaan levyjä ja soittamaan ennen kun tuut mulle valittaan joka vitun välissä. En haluis ees olla kusipää sua kohtaan, mut itepä alotit.
Eipä siinä mitään, postaan tracklistin kun oon hiukka saanut unta alle, ni voi sit muut sanoo oman mielipiteensä mun nrj-hiteistä, sen aikaa sä voit vaikka hakata lapasees ja fiilistellä vaiks omia vitun kovia settejäs.
---
kiitti faija, just opettelin täällä levyjenvalikoinnin ja soittelun alkeita kun sattu ystävällinen postauksesi silmien eteen.
kaikille ei kaikki keitot maistu. palautteen vastaanotto ilman henkilökohtaisuuksia lienee mahdottomuus?!?!? jos näin ni kannattais sunkin varmaan siirtyä takas makkarisoitteluihin. ainiin, niistäkin kyllä tulee näköjään paskaa niskaan että ei kannata varmaan sitäkään harrastaa.
kun mulle ei maistu this is miami ja sen tyyliset nenänkaivuut, ni kuinka vitussa se on sun päänsärkys?
puhuin ekasta tunnista joka ei itselleni natsannut, vika puoltuntia soitit ihan kivoja klasareita mm. chacran love shines trough joka natsas.
tää ny oli toinen kommenttini sun setistä ikinä. ja en todellakaa spottaillu mitää tällä kertaa.
otetaan sitä palautetta vähän fiksummin jatkossa jookos?
aivan uskomatonta käytöstä postaa julkiselle forumille tollasta paskaa mut jokainen taplaa tyylillää, kannattaa ehkä opetella siihen et ikinä ei voi olla jokaisen mieleen vaikka mitä tekis ja se on vaan fakta, ei sitä kannata henkilökohtasesti ottaa...
sillä välin ku oot kauneusunillas ja odottelen vastaustas, ni taidan hakkaa lapaseen ja vois fiilistellä omia vitun kovia settejä.
laite, 1.10.2006 16:00:
Ei ne bileet, mut nää palautteet <3
Mä taidankin tässä teidän lapaseen hakkaamisten ja kauneusunien aikana tehdä pikkusen sitä legendaarista popcornia!
p.s. toivottavasti näissä bileissä oli sipsejä, frezzaa ja hooseeta!
Individual, 1.10.2006 16:10:
meinas tulpat päässäkin tulla äitiä ikävä