kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 118,832 views

Sparkling

#221 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Just pääsin himaan, huhhuh. Oli kyl niiiiiin hyvät aamut että! *plur* Viimiseen asti vedin vaik kiukul, hyvä ettei taju lähteny *nauru* Kiitos!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

scold

#222 • • scold Therapist (Distortion)
Neon. Ei tässä muutakaan tarvitse sanoa.. :)
merqus

#223 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oli kyllä hyvä ilta. Kiitokset etkoilijoille ja itse bileiden järjestäjille *hali* Harmi vaan, että tuo helvetillinen päänsärky pakotti jättämään aamut kokonaan väliin. Onneks kaveri kuskas kotiin, muuten ois tullu pitkä aamuyö ensimmäistä junaa odotellessa.
murhis

#224 • • Edited murhis team hullut
Huhhu tää yhtälö ei kyllä nähtävästi saanut aikaan mitään hyvää...

LA töitä + illut + aamut + aamu kasi duunii *toktok*

No enivei oli melkosen mukavaa meininkiä, mitä nyt aamuissa oli sellasta unimusiikkia, että meinas kirjaimellisesti nukahtaa pystyy... *tirsk* Neoni kyl veti mukavat setit *jiihaa*
akiapina

#225 • • akiapina apinaki
joo, oli ihan jees, ei vaan ois kannattanut lähteä liikkeelle selvinpäin, ehkä huonoin idea vähään aikaan :)
AcidR

#226 • • AcidR Serine (Distortion)
oli kyllä ihan sairaan hyvät pippalot, vaikka aamut menikin vähän huonommin väsymyksen takia. tuli kuitenkin levättyä sen verran että riitti voimat orkideaan *nauru*
Neon heitti kyllä niiiiiiiiin mieletöntä settiä. *jiihaa*
kivaa oli eikä mitään valittamisen aihetta.
yoni k

#227 • • yoni k disko
hheh, saimpa kätellä Aki.A:ta *nauru* Bileet oli übersiistit siihen asti, ku tehtiin kaverin kaa tosi hyvä päätös puol 2 aikoihin, et lähetään kotiin nukkuun ja sitte herätään tasan 7 molemmat ja mennään aamuihin sitte. Mut tuli sit nukuttuu siihe klo 14 saakka. Tuo electro ei kovin paljoa uponnu, mut alakerras soitettiin hjuvaa progea siina 12 - 1 hujakoilla *hih*
Elias

#228 • • Elias Elias
Oli kyllä niin hävytöntä soundia, että huh huh! Mikä ihme se biisi oli jonka coma soitti vikana?
Tais olla joku 2000 vuoden veisu? ois kiva tietää nimi *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

remotion

#229 • • remotion nostatus guru

murhis, 1.10.2006 14:10:
No enivei oli melkosen mukavaa meininkiä, mitä nyt aamuissa oli sellasta unimusiikkia, että meinas kirjaimellisesti nukahtaa pystyy... *tirsk* Neoni kyl veti mukavat setit *jiihaa*

joo täytyy kul komppaa. en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.

neon totisesti toimi, tosin nekin biisit on niin puhki soitettuja jo.
kimikin ja coman setti toimi underworldien osalta muuten oli unimusaa.

mikä läppä se on että mainostetaan että narikka sisältyy ja sitten se joutu maksaa kahteen kertaan vieläpä kuitenkin????

lisäksi tunnin jonotus oli aika käsittämätöntä varsinkin kun sisällä oli puoli tyhjää koko illan aamusta puhumattakaan.
Displacer

#230 • • Edited Displacer

nenna, 1.10.2006 09:56:

..videoo: Dj Neon
..kuvat jälkijunassa..

joo. paskaa musaa, rumii ihmisii, hirveet dekot ja huono meininki. onneks en ollu paikalla.

edit: ja hymiö viel tosikoille ;)
#231 • • Dorka Guest
Aika loistavaa, harvoin on ollu nyt bileissä missä soi oikeasti mieleistä musaa! Tuli tanssittua sitten kahden vodkabattery taukoa lukuunottamatta 3 tuntia putkeen... joskin Neonin tultua lavalle oli aika painua kotiin, kun ko. herran musiikki ei oikein omaa tanssijalkaa nostata *nauru* ...siitä sitten pienessä tihkussa 4-5km juoksu kotiin. Yhdistetty hupi ja kuntoilu *lmao*
Jussi Soro

#232 • • Jussi Soro choon!

rmtn, 1.10.2006 14:50:
en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.

*täh*

Olisko nyt sit pitäny koko aamut soittaa jotain perusvarmoja trancehittejä? Vai mitäs vittuu et herra rmtn olis viihtyny? En kyl tajuu et mikä tossa mun setissä oli "tiktakkia" tai "nrj hittejä". No mut eipä siinä mitään, on se hienoo et joku on katkera, teki sitten mitä vaan. Toivottavasti tällä kertaa ei laukannu niin paljoo et sun bileet meni ihan vituilleen.

Jotenkin vaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa sun kommentit, ihan minkä tahansa setin jälkeen. Opi poika ite ees hiukan valkkaamaan levyjä ja soittamaan ennen kun tuut mulle valittaan joka vitun välissä. En haluis ees olla kusipää sua kohtaan, mut itepä alotit.

Eipä siinä mitään, postaan tracklistin kun oon hiukka saanut unta alle, ni voi sit muut sanoo oman mielipiteensä mun nrj-hiteistä, sen aikaa sä voit vaikka hakata lapasees ja fiilistellä vaiks omia vitun kovia settejäs.
remotion

#233 • • remotion nostatus guru

JussiS, 1.10.2006 15:30:
---
en ois uskonut että trance dj soittaa aamujen ekan tunnin jotain noin tiktakkia. jotain ihme radio nrj hittejä biitillä. jeejee.
---

*täh*

Olisko nyt sit pitäny koko aamut soittaa jotain perusvarmoja trancehittejä? Vai mitäs vittuu et herra rmtn olis viihtyny? En kyl tajuu et mikä tossa mun setissä oli "tiktakkia" tai "nrj hittejä". No mut eipä siinä mitään, on se hienoo et joku on katkera, teki sitten mitä vaan. Toivottavasti tällä kertaa ei laukannu niin paljoo et sun bileet meni ihan vituilleen.

Jotenkin vaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa sun kommentit, ihan minkä tahansa setin jälkeen. Opi poika ite ees hiukan valkkaamaan levyjä ja soittamaan ennen kun tuut mulle valittaan joka vitun välissä. En haluis ees olla kusipää sua kohtaan, mut itepä alotit.

Eipä siinä mitään, postaan tracklistin kun oon hiukka saanut unta alle, ni voi sit muut sanoo oman mielipiteensä mun nrj-hiteistä, sen aikaa sä voit vaikka hakata lapasees ja fiilistellä vaiks omia vitun kovia settejäs.

kiitti faija, just opettelin täällä levyjenvalikoinnin ja soittelun alkeita kun sattu ystävällinen postauksesi silmien eteen.

kaikille ei kaikki keitot maistu. palautteen vastaanotto ilman henkilökohtaisuuksia lienee mahdottomuus?!?!? jos näin ni kannattais sunkin varmaan siirtyä takas makkarisoitteluihin. ainiin, niistäkin kyllä tulee näköjään paskaa niskaan että ei kannata varmaan sitäkään harrastaa.

kun mulle ei maistu this is miami ja sen tyyliset nenänkaivuut, ni kuinka vitussa se on sun päänsärkys?
puhuin ekasta tunnista joka ei itselleni natsannut, vika puoltuntia soitit ihan kivoja klasareita mm. chacran love shines trough joka natsas.

tää ny oli toinen kommenttini sun setistä ikinä. ja en todellakaa spottaillu mitää tällä kertaa.
otetaan sitä palautetta vähän fiksummin jatkossa jookos?

aivan uskomatonta käytöstä postaa julkiselle forumille tollasta paskaa mut jokainen taplaa tyylillää, kannattaa ehkä opetella siihen et ikinä ei voi olla jokaisen mieleen vaikka mitä tekis ja se on vaan fakta, ei sitä kannata henkilökohtasesti ottaa...

sillä välin ku oot kauneusunillas ja odottelen vastaustas, ni taidan hakkaa lapaseen ja vois fiilistellä omia vitun kovia settejä.
Marjanpoimija

#234 • • Marjanpoimija
Kiitokset illun poppoolle, hyvä meiniki läpi illan, Ja NEONIN setti, aivan mahtavaa. Väsy vaan iski kello 8 aikaan ja pakko taipuu himaan, joten jäi kyllä parhaimmat kiksusetit väliin, ens kerral loppuun asti.

Kiitoksia, ens illuja odotellassa...

ps. Missä oli saatana taas Laserit, kyllä harmitti*grr*
MiLLu

#235 • • MiLLu
Oli kyl hyvät illut,kiitti kaikille *plur* neon veti aivan mahtavan setin,huuuh huh :) aamut jäi kyl vähä lyhkäseks ku väsy iski ja tuntu et kengät liimautu tahmeesee lattiaa kii *pepsodent*
AuBer

#236 • • AuBer Nostomaanikko
Joo ei voi muuta sanoa kun et mahtava meininki oli *jiihaa* kiitokset järkkäreille ja soittajille *aplodit*
laite

#237 • • laite MastahWankah

rmtn, 1.10.2006 15:47:
---
JussiS, 1.10.2006 15:30:
---
---

*täh*

---

kiitti faija, just opettelin täällä levyjenvalikoinnin ja soittelun alkeita kun sattu ystävällinen postauksesi silmien eteen.

kaikille ei kaikki keitot maistu. palautteen vastaanotto ilman henkilökohtaisuuksia lienee mahdottomuus?!?!? jos näin ni kannattais sunkin varmaan siirtyä takas makkarisoitteluihin. ainiin, niistäkin kyllä tulee näköjään paskaa niskaan että ei kannata varmaan sitäkään harrastaa.

kun mulle ei maistu this is miami ja sen tyyliset nenänkaivuut, ni kuinka vitussa se on sun päänsärkys?
puhuin ekasta tunnista joka ei itselleni natsannut, vika puoltuntia soitit ihan kivoja klasareita mm. chacran love shines trough joka natsas.

tää ny oli toinen kommenttini sun setistä ikinä. ja en todellakaa spottaillu mitää tällä kertaa.
otetaan sitä palautetta vähän fiksummin jatkossa jookos?

aivan uskomatonta käytöstä postaa julkiselle forumille tollasta paskaa mut jokainen taplaa tyylillää, kannattaa ehkä opetella siihen et ikinä ei voi olla jokaisen mieleen vaikka mitä tekis ja se on vaan fakta, ei sitä kannata henkilökohtasesti ottaa...

sillä välin ku oot kauneusunillas ja odottelen vastaustas, ni taidan hakkaa lapaseen ja vois fiilistellä omia vitun kovia settejä.

Ei ne bileet, mut nää palautteet <3
Mä taidankin tässä teidän lapaseen hakkaamisten ja kauneusunien aikana tehdä pikkusen sitä legendaarista popcornia!

p.s. toivottavasti näissä bileissä oli sipsejä, frezzaa ja hooseeta!
remotion

#238 • • remotion nostatus guru

laite, 1.10.2006 16:00:
Ei ne bileet, mut nää palautteet <3
Mä taidankin tässä teidän lapaseen hakkaamisten ja kauneusunien aikana tehdä pikkusen sitä legendaarista popcornia!

p.s. toivottavasti näissä bileissä oli sipsejä, frezzaa ja hooseeta!

Kyllä! <3<3<3 :D

eihän sitä enää uskalla kirjoittaa muuta palautetta kun *hihu* ja *plur* muuten tuolla on terveyskeskukset täynnä ihmisiä jotka o kiskassu kassillisen palkokasveja hengityselimiin.
Individual

#239 • • Individual HYPNO!
Hmmm...ihan tässä olotilassa ei vielä tule muuta mieleen kuin se, että vaikkakin olen suurien äänenpaineiden ystävä, niin rajansa kaikella. Yläkerrassa Neonin setin aikana oli volat sitä luokkaa, että hieman alkoi mietyttämään onkohan tässä enää mitään järkeä. Onneksi aamuissa trancejukkien kohdalla se hiljeni taas hieman. Noh, okei, pääsali mikä pääsali. Sinne ehkä suotakoot välillä hieman suuremmatkin äänenpaineet, kun soundi mun mielestä oli suht´mallikas. Asia, mitä valitettavasti ei voi sanoa alakerran soittotilasta, jossa volume oli aivan _saatanan_ ylimitoitettu siihen tilaan. Ei ihan oikeasti sellaiselle hieman ökytalon olohuonetta isommalle lattialle tarvitse tuutata noin hurjia äänenpaineita, varsinkaan kun mielestäni se ääni ei ollut mitään juhlaa korville. Mä käsitin sen alakerran pöytineen ehkä pikemminkin sellaiseksi loungenomaiseksi tilaksi, jossa ihmiset voivat hetken rentoutua, ahtaa ruokaa nassuun ja jatkaa reivaamista, mutta nyt kun meinas tulpat päässäkin tulla äitiä ikävä siinä tilassa, niin ei oikein toimi mun mielestä.