Aero 20.10.2006 @

149 posts, 8 pages, 28,214 views

Jago

Posts: 4,039

#141 • • Jago un-trained monkee

juju, 22.10.2006 22:11:
---
Jago, 22.10.2006 21:59:
piti kysellä viellä parista biisistä..
eli mikä biisi tuli 2.47 eli ennen positivea*täh*
ja mikä oli vika biisi.. jotain siinä laulettiin northern lighteistä*hihu*

---


ei laulettu, vaan borderlinesta *vink* eli siis michael grayn borderline (ian carey remix)

ja muistelisin että positive tuli jonkun mun soittaman biisin jälkeen, mutta ihan pelkän ajankohdan perusteella en sitä kyllä pysty tunnistamaan... kerroks vähän millanen biisi oli kyseessä?


okei no ehkä mun huonoon kuuloon osa selityksestä on että olin hälyisessä vessassa siihen aikaan*lmao* ja siksi koko biisi tulikin missattua*uuh*

vikassa biisissä lauloi kai nainen, mutta en oikeen muista mistä siinä laulettiin*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

juju

Posts: 1,050

#142 • • juju a e r o

Jago, 22.10.2006 22:21:
okei no ehkä mun huonoon kuuloon osa selityksestä on että olin hälyisessä vessassa siihen aikaan*lmao* ja siksi koko biisi tulikin missattua*uuh*

vikassa biisissä lauloi kai nainen, mutta en oikeen muista mistä siinä laulettiin*blush*



niin siis toi borderline oli nimenomaan se vika biisi...
Jago

Posts: 4,039

#143 • • Jago un-trained monkee

juju, 22.10.2006 22:24:
---
Jago, 22.10.2006 22:21:
okei no ehkä mun huonoon kuuloon osa selityksestä on että olin hälyisessä vessassa siihen aikaan*lmao* ja siksi koko biisi tulikin missattua*uuh*

vikassa biisissä lauloi kai nainen, mutta en oikeen muista mistä siinä laulettiin*blush*

---


niin siis toi borderline oli nimenomaan se vika biisi...


sekoillel*blush*
no siitä aikasemmasta muistan sitten viellä vähemmän.. tai vaihtoehtosesti siinä laulettiin northern lighteistä*nauru*

kirjotin vaan tuon verran kännyllä muistiin mitä aikasemmin mainitsin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

senimi-semini

Posts: 80

#144 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko
Oli kyl ihan upeet bileet!! *aplodit* musa oli aivan mahtavaa*tanssittel* maltoin tuskin vessaankaan poistuu..*tirsk* paitsi se dj "koppi" hämäs ja korokkeelt huomas viel et jengikin oli aika eksyneen näköist ku jokainen tanssii ihan eri suuntiin *nauru* kiitos ja kumarrus kaikille ihanille ihmisille jotka oli siel! *pus* *sydän* ja oli kyl yllättävän paljon kauniita naisia näissä pippaloissa! *joo* *kuolaa* ja te kännilääppijät! otan seuraavan kerran pesismailan messiin! *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#145 • • sapeli jokukukamikä?
Kyl tykkäsin! *hihu* Oli just sopivasti porukkaa - sillee et oli melkei tungos, mut kuitenki pääs lopulta joka paikkaan, ja oli tarpeeks tilaa tanssiakin *joo* Vähemmän porukkaa ni ois ollu myös vähemmän tungelmaa *hymy*

Musa oli ihan jees - ei ihan mun juttu, mut kyl pisti hytkymään koko ajan. Yläkerran musa toimi kyl paremmin, luultavasti pienemmästä tilasta johtuen, se vaikutti paljon "ytimekkäämmältä". Tosin pääareena rokkas sen takia kun siellä oli kaikki ihmiset ihan fiilareissa. *jiihaa*

Potin korjas yhäkin Positive jonka aikana meikä pomppi ilmeisesti niin kovaa et taskusta lens kännykkä ja kaikki kolikot lattialle *blush* *lmao*

Ei kyl mitään pahaa sanottavaa näistä bileistä *hymy* Jos nyt oikein jotain parannuksia koittais keksiä ni porukka jäi jumittamaan ikävästi siihen portaisiin - mut minkäs sille tekee - ja jotenkaa toi Hesarin pääareenan äänentoisto ei kyl koskaan oikein oo nappi...

Mut jätti kyl sen verran hyvän vaikutelman et eiköhän näitä tulla katsomaan ens kerrallakin *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#146 • • remotion nostatus guru

senimi-semini, 23.10.2006 20:43:
paitsi se dj "koppi" hämäs ja korokkeelt huomas viel et jengikin oli aika eksyneen näköist ku jokainen tanssii ihan eri suuntiin *nauru*



joo mä kyl diggasin siitä et pääs rehaa rauhas, tiettyjen dj:den esitystä (esim. neon) on erittäin koukuttavaa seurata, mutta tohon clubi ympäristöön toi mielestäni sopi eikä ollu pakko vetää mitään rivitanssia->rennompi ote.
jay mellin

Posts: 68

#147 • • jay mellin
Kiitos promoottoreille hyvin hoidetuista bilejärjestelyistä. Meikäläisellä oli hauska ilta yläkerrassa. Tilattiin soittelemaan Ibizaa ja vokaalia - no yllätyin itsekin millainen keitos syntyi vanhoista saariklassikoista yhdistettynä uusiin raitoihin. Palaute ja meininki on ollut erittäin hyvää. Hmm...tätä reseptiä pitää jatkaa oikealla hetkellä uudestaan. Intiimi tila ja koko illan setti maistui tuttujen ja tuntemattomien seurassa.

Näytti nuoremmat kapteenitkin hoitavan hommansa mitä lasin läpi katselin - En siis kuullut yhtään biisiänne, mutta näin parikin erittäin hyvää levyä lautasella kun ohimennen vilkaisin:)

Turbulenssia seteissä - palatkaa tanssilattialle ja kiinnittäkää huomionne kaiuttimiin!!
Saatiin näköjään lentoemot takas duuniin - sen verran häiriintyneitä kapteeneja oli kehissä...
Hanz

Posts: 929

#148 • • Hanz Team Lasse
Loistava ilta, hyvää seuraa ja mainiota musiikkia kiitos.
KiksuPasi

Posts: 50

#149 • • KiksuPasi
Vieläkö olis odotettavissa lisää fotoja näistä kinkereistä ? *täh* Kuvaajia palloili niin pirusti, mutta 30 kuvaa vasta lisäilty tänne *vink* toivottavasti vielä tulis lisää *hymy*

--
--PhaSeejh--