Aero 20.10.2006 @

149 posts, 8 pages, 28,202 views

laite

Posts: 2,994

#61 • • laite MastahWankah
Tänään!

p.s. Jos joku o tulossa Turusta tänne ja menossa yöllä takas, ni mulle voi ilmotella jos kyytiin mahtuu!
Avatar
#62 • • jesus Guest

mku, 19.10.2006 21:30:
---
Zapa, 19.10.2006 21:26:
---
KimmoKoo, 19.10.2006 20:46:
Vaikuttaako Finnairin lakko mitenkään? :)

---


Varmaan silleen, et kaikki kivat lentoemot on täällä Aerossa pitämässä hauskaa kun ei tarvii olla yläilmoissa eli tänne!

---

Ei hitto nehän olis ihan oikeasti pitäny lakon kunniaksi kutsua paikalle



Ei oo vielä myöhäistä!! *nauru**aplodit*
jarps

Posts: 28

#63 • • jarps
Heyy, Tietääkö kukaan timetablee? miks eka sivu e aukee.. prkl*ding*
alphamagic

Posts: 3,628

#64 • • alphamagic
Jaahas tälläsetkin ois tänään... *ding*
Menny kyl ihan ohi.

Jos ois hieman enmmän rahaa vois käydä parilla bissellä *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

AaKo

Posts: 637

#66 • • AaKo Tosi veivaaja
jahas tulee näköjään nukuttua ensaamuyönä vaihteeksi helsinginrautatieasemalla :D (jos vanhat merkit pitää paikkansa) aika hyvin tullu kapuloita rattaisiin lähdön suhteen *igor* mut enköhän mä sinne oo tulossa :)

--
En se mää ollut!!!

laite

Posts: 2,994

#67 • • laite MastahWankah

MaaKoz, 20.10.2006 17:18:
jahas tulee näköjään nukuttua ensaamuyönä vaihteeksi helsinginrautatieasemalla :D (jos vanhat merkit pitää paikkansa) aika hyvin tullu kapuloita rattaisiin lähdön suhteen *igor* mut enköhän mä sinne oo tulossa :)


Mä veikkaan, et tulee sellaset tunnin tirsat otettua Kampin linja-autoasemalla ja sit lähettyä 5:00 bussilla Turkuun... :)

Mut pian pitäs kyl lähtee sinne Hkin suuntaan vaeltamaan, alkon kautta tottakai!
AaKo

Posts: 637

#68 • • AaKo Tosi veivaaja

laite, 20.10.2006 17:23:
---
MaaKoz, 20.10.2006 17:18:
jahas tulee näköjään nukuttua ensaamuyönä vaihteeksi helsinginrautatieasemalla :D (jos vanhat merkit pitää paikkansa) aika hyvin tullu kapuloita rattaisiin lähdön suhteen *igor* mut enköhän mä sinne oo tulossa :)

---

Mä veikkaan, et tulee sellaset tunnin tirsat otettua Kampin linja-autoasemalla ja sit lähettyä 5:00 bussilla Turkuun... :)

Mut pian pitäs kyl lähtee sinne Hkin suuntaan vaeltamaan, alkon kautta tottakai!



noh pärskeles! jos sitä lähtis turkkuseen sit :D

--
En se mää ollut!!!

Saara

Posts: 1,954

#69 • • Saara #2970
Muutaman viikon huomaamaton biletauko saa tänä iltana aluvan loppua <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#70 • • Equalizer Guest
Jep tänne tänään
noena

Posts: 3,138

#71 • • noena first breath after coma
Ohohhoh, nyt jää nää aerot väliin, pitää ottaa tää viikonloppu iisisti ku ens viikonloppuna pitää mennä köpikseen härvää. Mut alkaa olla jo pikkuhiljaa hesarii "ikävä", joten seuraaviin aeroihin sit joulukuussa! Onks se muuten meno paluu sit? ku ekois aerois kävi silleen et se paluu unohtu *pepsodent*
Asfadas!! *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

laite

Posts: 2,994

#72 • • laite MastahWankah
Bussis! Pian o kova känä, billie ray martin soi ja minttu uppoo ku kuuma muna en sano mihin! ZOMG ZOMG!
juju

Posts: 1,050

#73 • • juju a e r o

laite, 20.10.2006 18:24:
Bussis! Pian o kova känä, billie ray martin soi ja minttu uppoo ku kuuma muna en sano mihin! ZOMG ZOMG!



apua *nauru*
La Petite

Posts: 1,160

#75 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
No sainpas ne nimet viel listaan, joutuu lähtee aeroilee ekaa kertaa *enkeli* (ei oo lentsikkahymiöö niin pistin ton siivekkään :) )

--
Rem tene, verba seqventur

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#76 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Kovin oli väsynyt olo eikä jalka meinannut oikein nousta. Muutamat biisit vähän imas mukaansa, mutta ei mitenkään kummemmasti. Kavereita oli paljon liikkeellä, mikä oli mukavaa. Tulipahan nähtyä myös rempattu Hesari. Ja nyt kutsuu oma sänky.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#77 • • Edited Dorka Guest
*nauru*... ai hauskaa *ding* ...miten hauskaa *lmao* ihan vitun hauskaa... *jiihaa* ...en mä siitä musasta tiedä mut ... hyvää musaa ja sitäkin paremmat kaverit *känni* ...ja lisää *känni* ...kuulin semmosta huhua et steven hoax hävis black jack pöydässä pari objektiivia ja salaman... *eiei* ...mut *känni* ei voi mitään *känni*

dneya *pus*
tuisku *pus*
make *pus*
kinli *sydän*
bubbelgum *pus*
päivänsäde *pus*
foximagoiny *pus*

...ja oma elsa *pus* *sydän* *pihkassa*

(...ihan niinku remontoi yritti herutella *lmao* *lmao* *lmao* ... jotain tyttö(j)ä *lmao* *lmao* *lmao*)

...ja mun oma hinttari overdose (se parraton) (...ja kalju) *jeesus*

...hiton hymiöt, ne toimii yhtä surkeesti kun sonyn akut.
Foxmagon

Posts: 1,329

#78 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..
Ei vittu. *plur*

KIITOS!

PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#79 • • Dorka Guest

Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*


Oonks mä tuntematon? *ding*
Foxmagon

Posts: 1,329

#80 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Dorka, 21.10.2006 03:59:
---
Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*
---

Oonks mä tuntematon? *ding*



Et, senkin pöljäke. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*