Aero 20.10.2006 @

149 posts, 8 pages, 28,227 views

Zapa

Posts: 1,393

#101 • • Zapa Mr Wrangler
*sydän* Pete Heller - Simpler *sydän*
Zandy

Posts: 273

#102 • • Zandy
Huh! Olipas hippalot! *jiihaa*
Suuret kiitokset kapteeneille sun muille lentokonetta vauhdissa pitäneille, oli huikean mukava ilta!


Ainoana miinuksena oli ainakin omalle kohdalleni osunut kohtalaisen suuri määrä kourimista ja lääppimistä tanssilattialla. Jos nainen tanssii yksin, hymyilee ja näyttää nauttivan musiikista ja fiiliksestä, niin EI, silloin ei todellakaan ole ok tulla kourimaan perseestä ja puristelemaan rintoja. Ihan vaan muistutuksena niille tuntemattomille kolmelle eri miehelle, jotka tätä illaan mittaan tekivät. *grr*




*nuotti* It's gonna be another lonely night, One more and I'm gonna die
Wired out waiting for the sign, Coz your a risk and I'm borderline *nuotti*

*sydän*
CM

Posts: 1,507

#103 • • CM
What happened?*whaat*
Sparkling

Posts: 740

#104 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oli kyllä kivaa! Tanssittua tuli jälleen kerran ihan kunnolla, oli sen verran kivan kuullosta biittiä koko ajan! Ja tuli jopa Jussi Polet - Positive (Supermodels from Paris) *sydän* Samoin mua kans vähä häiritsi eräät miehen köriläät, jotka yritti "mahtavilla" liikkeillään ym iskeä tätä allekirjoittanutta ja montaa muutakin paikalla ollutta tyttölasta, no mut hauskaa oli anyway! Oli kiva nähä kaikkia teitä, tiiätte kyl ketä! *hali* Kiitosh. ...ja tänään uuteen nousuun! :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

xandra

Posts: 281

#105 • • xandra bambi
Jeee *jiihaa*

Kiitos lennosta tutuille ja järjestäjille, oli mainio ilta! Varsinkin musiikki toimi enimmäkseen tosi hyvin ainakin mulle *hihu*

Mutta joo, samoin mä sain osakseni poikkeuksellisen paljon epämiellyttävää lääppimistä ja seuraan tuppautumista, johon edes suorat sanat eivät tuntuneet auttavan.. Maiseman vaihto onneksi tepsi *joo*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

OverDose

Posts: 1,714

#106 • • Edited OverDose Team Emmätajuu

Dorka, 21.10.2006 03:59:
---
Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*
---

Oonks mä tuntematon? *ding*



Tarkotti kuitenkin mua *uuh*

Ainii, mut tääl oli kuitenkin ihan *super*Kiwaa *plur*

--
Once Upon a Time...

tuisku

Posts: 256

#107 • • tuisku tomboy girleygirl
Mä olen sanaton........

mut jos nyt jotain yrittäis kuitenkin *hih*

Ilta oli ehdottomasti paras pitkiin aikoihin, ja siitä seurauksena tää typerä virne ei ole vieläkään irronnut mun kasvoilta!! *iloinen*

Kiitos kaikille ihanille rakkaille joita ilman ilta olisi varmaan ollut tavallinen..!

Make *hali* *sydän*

Oka *hali* *sydän*

Marjo *hali* *sydän*

Nina *hali* *sydän*

Heikki *hali* *sydän*

ja tietty rakkaat siskot ja veli!! Phili, Tiki, Wellu!! *sydän* *pus*

Ja muut ihkut rakkaat!! Allekirjoittanut kiittää!!!

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

IInesAnkka

Posts: 656

#108 • • IInesAnkka

Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
Ei vittu. *plur*

KIITOS!

PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*



Yritä ymmärtää, se on vaan niin upea *nauru* Muistaakseni pystyin olemaan koskematta *ding*
mousez

Posts: 85

#109 • • mousez Amatimies
Tulipahan pitkäst aikaa lähettyy bileisiin ja mukavaa kyl oli*jiihaa*
Hyvää musaa ja loistava fiilis*hihu*
Jammailija

Posts: 3,224

#110 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ihan pirun kovat bileet! Paikka yllätti rempan jälkeen näyttävyydellään, porukka oli ihan tulessa, ja kuinkas muuten kuin että musa oli ihan hemmetin hyvää! Kyl sai taas nauttia musiikista, kavereista ja tanssista elämänsä kyllyydestä. Tuntui todella hyvältä*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

Posts: 3,224

#111 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Foxmagon, 21.10.2006 03:58:

PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*


Sori*blush*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

luba

Posts: 226

#112 • • Edited luba
Sellaset kekkerit, ajoissa oltii paikalla ja silloin ainakin tuli mahtavaa musiikki *aplodit* mut loppuilta menikin sitten tasapaksussa progessa jota itse en ainakaa jaksa tanssia kovin kauan.. noh kivaa oli silti, ja seura hyvää *joo*

ps. ilmaset kaljat oli *sydän**sydän*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#113 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hesari oli kyl kivannäköseks rempattu. Oli hauskaa, kiitos ja anteeks *blush*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

Posts: 3,224

#114 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Nii ja kiitokset teille ihanille uusille tuttavuuksille, jotka liekittivät tanssilattial samal fiiliksel ja samoil kipinäkatsel! *sydän* Kyl te tiedätte kenestä mä puhun*hihu*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Tiia

Posts: 352

#115 • • Tiia
Ai Paolo Mojon - 1983:kin tuli :( Harmi etten ollut varmaan vielä paikalla.
Tultiin tosiaan liian myöhään, kun jäi vain alle kaksi tuntia aikaa bilettää..
Noh, hauskaa oli kuiteskin =)
La Petite

Posts: 1,160

#116 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*aplodit* kiva hesari, kivat bileet *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

rose

Posts: 1,047

#117 • • rose vakaasti epävakainen
Olipa kyllä hauskaa! *pepsodent* Sykähdyttävää musiikkia, kiva tanssia ja moikkailla tuttuja. Kiitos! *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

laite

Posts: 2,994

#119 • • laite MastahWankah
Tulipa käytyä Helsingissä :)
Bileet oli ihan ok, ei vaan jaksanut millään sit pysyä hereillä ja oli pakko lähteä kahdelta nukkumaan kampin asemalle... Ekaa kertaa tuli käytyä Helsinki Clubilla ja täytyy kyllä sanoa, että hienolta näytti! Kuvat tulee näytille kunhan Anqqa ne hyväksyy!

Kiitos kaikille, oli hauska nähdä tuttuja tuntemattomampia ihmisiä!
Avatar
#120 • • Taika Guest

laite, 21.10.2006 19:56:
Kiitos kaikille, oli hauska nähdä tuttuja tuntemattomampia ihmisiä!


epäilen asiaa omalta kohdaltani*justjoo*
mut täytyy tulla tekemään vastavierailu sinne turkuun kuten mahdollisesti saatoin eilen luvata :D