Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,369 views

zaler

Posts: 1,545

#481 • • zaler e h k i s

wiwi, 3.12.2008 17:03:

Ei ole oikein hyvä,
jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä
pissassa. -Tove 9 V.

---



:DD

--
let´s eat to the beat!

turquoise

Posts: 732

#482 • • turquoise e-ra2co
Rannalla kun makoilee päivät pitkät tulee kuultua kaikenlaisia juttuja. En ymmärrä miks niitten pitää aina huutaa vaan niin kovaa *nauru*

"MENNÄÄNKÖ TONNE ISTUUN?" *osoittaa kiveä, jossa istuu ihmisiä*
"SIÄLO LIIKAA PORUKKAA"
"NO ENTÄS TONNE" *osoittaa pitkää laituria, missä vielä enemmän ihmisiä*
"SIÄLÄ HAISEE KUSI"
(n. 10-vuotiaat pojat toisilleen)


"SULLA ON PERSEES KONDOMI MISSÄ ON PIKKUAUTOJA!"
(n. !0-vuotiaat (eri) pojat toisilleen kävellessään mun ohi)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

UnityF

Posts: 15,721

#483 • • UnityF joo just se
Kia katsoi eilen lilli ja kukkaisystävät ja siinä oli joku kohtaus jossa sanottiin: senkin veijari tjsp mut Kia on siitä asti kokoajan hokenu "senkin Reivari" *nauru*
Liina

Posts: 161

#484 • • Liina Ratamurmeli
Äitini oli vajaa 2 vuotiaan siskontyttöni kanssa ulkona ja vastaan oli tullut valtavan kokoinen tanskandoggi, jolla oli kuonokoppa ja kaikkea, jolloin siskontyttöni sanoi "ihana pieni pentu!" *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#485 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mirolla (6-vee) ja miinalla (4-vee) oli tarhassa perjantaina puurojuhla.

ku ne hain ne päikystä ni miro kertoi, kuinka häntä harmittaa ku ei saanut mantelia, eikä sitten toivoa. kävimme seuraavan keskustelun... *tirsk*

mä: jos joskus näät tähdenlennon, ni voit sit toivoo, ku et nyt saanut toivoa.
miro: mä en oo iiiiikinä nähnyt tähdenlentoa *igor*
mä: no mäki oon näin vanha ja oon nähnyt vaan kerran...
miro: onko sulla jo se? (todella innokkaana)
mä: häh?
miro: niii, onko sulla se???
mä: aaa, en mä toivonut mitään esinettä vaan asian...
miro: ahaaa, nyt mä tiedän mitä sä toivoit....
mä: no mitä mä toivoin?
miro: varmaan rakkautta.... tai uuden työpaikan...

awwww *sydän* hahaha *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#486 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
keskusteltiin lasten kanssa (miro 6-vee ja miina 4-vee) siitä, miten pitää toimia jos eksyy tms pihalle. et pitää esimerkiksi mennä sanomaan jollekin, että on eksynyt. mutta ei sitä äitinä kuitenkaan haluu, et muksut menee ihan kelle tahansa jutteleen, ni aattelin sit ohjeistaa et menee puhumaan vaikka sellaiselle aikuisille jolla on lapsia tai vaikkapa hauva (tähän päädyttiin lasten kanssa :D) mukana (ns. turvallinen aikuinen). kerrattiin myös nimet (lähinnä miinan kanssa sukunimi) ja osoitteet tms.

sit tää neiti alko selostaa:
"jos vaikka on ulkona, ja eksyy, ni sit pitää mennä jonku tätin luo, jolla on kissa tai koira tai lapsia... tai pyykkiä korissa..." *lmao* *lmao* toinen ihan tosissaan, ja mua nauratti ihan älyttömästi, ja lopputulos oli: "äiti, mä en rakasta sua enää ku naurat mulle" :(

--
pinkki on pop!!!

Dark Star

Posts: 366

#487 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .

Replying to Lasten suusta...:

Miinapiina, 29.11.2009 11:29:
mirolla (6-vee) ja miinalla (4-vee) oli tarhassa perjantaina puurojuhla.

ku ne hain ne päikystä ni miro kertoi, kuinka häntä harmittaa ku ei saanut mantelia, eikä sitten toivoa. kävimme seuraavan keskustelun... *tirsk*

mä: jos joskus näät tähdenlennon, ni voit sit toivoo, ku et nyt saanut toivoa.
miro: mä en oo iiiiikinä nähnyt tähdenlentoa *igor*
mä: no mäki oon näin vanha ja oon nähnyt vaan kerran...
miro: onko sulla jo se? (todella innokkaana)
mä: häh?
miro: niii, onko sulla se???
mä: aaa, en mä toivonut mitään esinettä vaan asian...
miro: ahaaa, nyt mä tiedän mitä sä toivoit....
mä: no mitä mä toivoin?
miro: varmaan rakkautta.... tai uuden työpaikan...

awwww *sydän* hahaha *lmao*



Tää oli kyl ihan paras...
Lapset vaan on ihan parhaita *lmao*
kinderi

Posts: 1,783

#488 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä oon nauranu kippurassa näille jutuille, UnityF:n Kian paska-akkava oli ihan parhautta :'DDDD

Mulla on ollu hulvattoman hauskaa noiden omien natiaisten kanssa, jotka kovasti yrittää oppia puhumaan.
Keväällä tosin sain hävetä hiukan kun meillä oli isona hittinä katella eläinkirjoja ja kertoa mitä ne sanoo. Sankarit sitten huusi JOKA KERTA kun eräs naapurintäti kulki ohi "ihhahhaa,ihhahhaa".
Tarviiko mainita että se täti ei ollu kovinkaan pieni kokonen? Muut kyllä oli tätejä taikka setiä *justjoo*

Kaupassa yritän vältellä mehuhyllyä, koska siellä on pillimehuja, ja pilli meillä sanotaan modernisti, "pimmpi". Ahh *sydän*

Olen myös oppinu, ettei kannata liikkua liian vähissä vaatteissa kotosalla, koska mun takapuoli on ilmeisesti pelottavan iso *justjoo*
Olin tossa jokunen päivä sitten just tullu suihkusta ja olin vasta ettimässä vaatteita, kun toinen natiainen ryntää huoneeseen ja alkaa huutaa "aaaaa,aaaaaaaa,pylly!! ISO PYLLY!!",alkaa itkemään ja juoksee pois. Kiitos<3

Nepu&Tilli 2v

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Arsk4_

Posts: 833

#489 • • Arsk4_ Lihis
Kaverin likka tiedusteli viime kesänä:

"Onko tuolla pojalla sen takia kalju pää että sääsket saa syödä siitä?"

Jep!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

spaze

Posts: 262

#490 • • Edited spaze
Hiukan hävetti mutta toisaalta eihän lapset vielä tossa iässä tiedä mitä saa ja ei saa sanoa ääneen.

Olin lasten kanssa 5v ja 6v uimahallissa kun tukeva täti käveli meidän vieressä. Nuorempi kuiskas mulle (aika kuuluvaan ääneen) "Iskä ton tädin pitäis käydä läskilääkärillä".

Oli kerran nähnyt telkusta tämän ohjelman: http://www.telvis.fi/progdatafull.jsp?key=233_1267970700000
Jone

Posts: 8,258

#491 • • Jone Archibald Haddock
Elias, 3½ vuotta, lauleskelee illalla huoneeseen:
"Tuiki tuiki pippeli - iltaisin sua katselen."

Jotenkin niin käsittämättömän riemastuttavaa matskua ettei voi kuin nauraa ääneen. *hihu*
Nasutin

Posts: 265

#492 • • Nasutin
Mun pojalla (5v) on tarhassa tyttöystävä. Yksi ilta oli sanonut avokille kotiin lähdettäessä: "Sara on jättänyt mun sydämeen kolon"
Sulosia romantikkojakin nuo osaa olla! *sydän*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Goala

Posts: 332

#493 • • Goala It is your own imagination!
Kaverini lapsi oli kauppa jonossa osoittanut suht isokokoista naista sormella ja sanonut " Nöf nöf, POSSU!" :D

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

spaze

Posts: 262

#494 • • spaze

Replying to Lasten suusta...:

Nasutin, 16.3.2010 13:24:
Mun pojalla (5v) on tarhassa tyttöystävä. Yksi ilta oli sanonut avokille kotiin lähdettäessä: "Sara on jättänyt mun sydämeen kolon"
Sulosia romantikkojakin nuo osaa olla! *sydän*



Meidän 5v tyttö on kuulemma menossa naimisiin päiväkotiryhmäläisen pojan kanssa. Hyvä isukin varautua jo tässä vaiheessa *nauru*
kinderi

Posts: 1,783

#495 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tossa viime viikolla oli vähän taas pokassa pitelemistä. Laitoin pyykit kuivumaan ja olin viemässä pyykkikoria sitten kylppäriin, kun pikkuneiti jää seisomaan oven eteen ja toteaa "Äiti laitto pyykit. Reeeipas äiti" :D
Oikein hienosti painotti sanaa reipas *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Nasutin

Posts: 265

#496 • • Nasutin

Replying to Lasten suusta...:

spaze, 16.3.2010 15:07:
---
Nasutin, 16.3.2010 13:24:
Mun pojalla (5v) on tarhassa tyttöystävä. Yksi ilta oli sanonut avokille kotiin lähdettäessä: "Sara on jättänyt mun sydämeen kolon"
Sulosia romantikkojakin nuo osaa olla! *sydän*

---


Meidän 5v tyttö on kuulemma menossa naimisiin päiväkotiryhmäläisen pojan kanssa. Hyvä isukin varautua jo tässä vaiheessa *nauru*



Hui, meilläkin puhutaan aika usein naimisiinmenosta! Tosin tytöt vaihtelee... Ja tarhatädit kertoo tuon tuosta ketkä kaikki tytöt seurustelee meidän Axun kanssa ja on menossa sen kanssa naimisiin. Missäs tarhassa teidän tyttö mahtaakaan olla? *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

spaze

Posts: 262

#497 • • Edited spaze

Replying to Lasten suusta...:

Nasutin
Hui, meilläkin puhutaan aika usein naimisiinmenosta! Tosin tytöt vaihtelee... Ja tarhatädit kertoo tuon tuosta ketkä kaikki tytöt seurustelee meidän Axun kanssa ja on menossa sen kanssa naimisiin. Missäs tarhassa teidän tyttö mahtaakaan olla? *nauru*



Pikkuprinssi, olisikohan sama paikka vai onko nämä lasten naimisiinmenot yleisiä?
SilverJo

Posts: 1,893

#498 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Replying to Lasten suusta...:

spaze, 17.3.2010 19:24:
Pikkuprinssi, olisikohan sama paikka vai onko nämä lasten naimisiinmenot yleisiä?


Yleisiä tai ei, niin mun 1-vuotias möyrymakkara on jo kuulemma varattu epävirallisen virallisen avohoidon 5-vuotiaalle siskontytölle. Kuulemma menevät isona naimisiin ja ostavat Volvon. xD Jälkimmäisestä joutuu ehkis tulevan anopin kanssa vielä käymään kiivaan keskustelun. Yritin valistaa, että avioliitto vaatii molempien osapuolien myöntymyksen (toinen kun ei vielä osaa puhua montaakaan sanaa), mutta neiti vaikutti kovin päättäväiseltä. x) <3

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#499 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Oltiin viikonloppuna ruokakaupassa ja nuorempi pojista (täyttää 3v ensi viikolla) istui sellaisissa autokärryissä. Siinä käyskenneltiin vähän kapeammalla käytävällä ja edessämme meni mies rullatuolilla luonnollisesti hitaammin, jolloin poikani huusi kurkku suorana "TYYT TYYT, POIS ALTA". Onneksi juuri samalla hetkellä käytävä aukesi oikealle puolelle jonne pakeninkin katsomatta kuikuiliko mies taakseen. Hetken onnistuttuani pidättelemään pokkaani repesinkin lopulta ihan täysin ja poika kyseli vähän ihmeissään, että "iskä mikä sua naurattaa". Siinä sitten yritin keksiä jotain ontunutta selitystä naurulleni, josta ei meinannut tulla loppua.
Nasutin

Posts: 265

#500 • • Edited Nasutin

Replying to Lasten suusta...:

spaze, 17.3.2010 19:24:
---
Nasutin
Hui, meilläkin puhutaan aika usein naimisiinmenosta! Tosin tytöt vaihtelee... Ja tarhatädit kertoo tuon tuosta ketkä kaikki tytöt seurustelee meidän Axun kanssa ja on menossa sen kanssa naimisiin. Missäs tarhassa teidän tyttö mahtaakaan olla? *nauru*

---


Pikkuprinssi, olisikohan sama paikka vai onko nämä lasten naimisiinmenot yleisiä?



Eipä ole sama, mutta olisi voinut melkein olla.. Pieni on maailma. Tuonne mein poika olisi mennyt, käytiin siitä vähän matkan päästä aikoinaan katsomassa asuntoa. Mutta joo, eiköhän nuo naimisiinmenot kuulu ihan normaaliin kasvuun ja kehitykseen kaikilla lapsilla. Hulvatonta kuultavaa se silti on! Sitä ei vaan aina oikein tiedä miten asia tulisi ottaa kun tarhatädit kertoo, että TAAS käytiin keskustelu siitä ettei ole sopivaa olla useaa tyttö-/poikaystävää samaan aikaan ja suomessa saa lain mukaan olla VAIN yhden ihmisen kanssa naimisissa. Sitten poika kiukuttelee mulle, että hänelle ollaan julmia kun hän ei saa päättää joka päivä ketä on se paras tyttöystävä ja kenen kanssa menee naimisiin. *nauru* Onneks noi leikit yleensä alkaa rauhottua siihen kun koulu alkaa.

Oiskohan muuten ollut edellispäivänä kun junaa odotellessa viereen käveli vanhempi nainen jolla oli viikset. Axu jäi silmät pyöreenä tuijottamaan hetkeksi ja totesi sitten mulle kovaan ääneen "Äiti miten voi naisillakin olla viikset" Lähistöllä olleet ihmiset hihitteli ja tää viiksinainen kääntyi nyrpeän näköisenä poispäin. Itse koitin olla vaan ihan kuin en olisi huomannutkaan ja sanoin pojalle, että kyllä jollain naisilla on. Koitin vaan pitää pokkaa.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!