Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,637 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#441 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
:D käpyjukurttia...

duunissa työkaveri lähti hakemaan rakennuksen toisesta päästä kahvitauolla jäätelööö, käytävällä tuli vastaan äitinsä kanssa pikkutyttö (olivat käyneet just meillä ostoksilla), tyttö tokas äidilleen että "ÄITI! TOI MYYJÄ ON KARANNUT!"

heh, joo on meil niin kauhee työpaikka, et pitää karkaa...

kaverin pikkuveli katteli muumeja ku muumimamma oli siin vähä pihalla, kun se salaili jättikurpitsan kasvattamista. kaverin poikaystävä tokas tälle pikkuselle, että "nyt on muumimamma tainnu vetää vähä jotai vahvempaa"... pikkujätkä siihen "joo, kaasuu"
öh. *justjoo*

sisko oli ihana pienenä ku se esitteli aina muurahaispesiä ja huus jo kaukaa että "kattokaa! mulkkuja!!!"

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

irrrma

Posts: 241

#442 • • irrrma huumori narikassa
Tyttöni mun *sydän*, kertoi leikki-heppojensa nimet: "musti" (se musta hepoinen) ja keltavuokko (no se kellertävä).. aika ihanat! *tirsk**hihu*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Heli

Posts: 1,489

#443 • • Heli vai kuka se oli

pirpeli, 25.5.2008 20:06:
Kiia kysäs tossa äsken, kun se huomas koneen vieressä tyhjän jugurttipurkin..."Ootko sä syöny käpyjugurttia?"

:D




hahhah, ihan paras *nauru* !

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#444 • • Heli vai kuka se oli
Mä olin mun pojan (5v.) kanssa terveyskeskuksessa, ja siellä oli tukeva mieshenkilö.. eikä ketään muita meidän lisäksi. paitsi joku lääkäri ovensuussa.
Sit tää sankari keksii kailottaa:
"mikä tuo mahajuttu on?? Äiti, mikä ton mahajuttu on?!
Se on varmaan sedän semmonen mahajuttu."


*poks*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#445 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 15.6.2008 21:22:

*poks*



*nauru*

miro sai yks pv mein (suht tukevalta) naapurintätilt jäden ku oli muien talon lapsien kaa pihalla ja tuli siit sit kertoon mulle kotiin...

miro: äiti mä sain jäätelön
mä: keltäs sait?
miro: no silt tätilt, en tiijä sen nimee, mut sil on piiiiiiitkä maha

*nauru*

hmm, nii, onneks ei sit kailottanut sitä siin pihassa, koska eka se huuteli mulle ulkoota, et ÄIIIITIII MÄ SAIN JÄÄÄÄTELÖÖÖ!!!

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#446 • • crissy
Iina 4v istu isänsä kanssa ruokapöydässä ja söivät.

Isäntä oli tehny ilmeisen tuhteja lihapullia ku ei meinannu jaksaa syyä. Nosti kädet päänsä päälle ja siihen tokas Iina " isi mitä sä oikein mietit??? MIKSEI HAARUKKA HEILU!!!!!??"

jaa-a:D mistä tuonki kuullu *lmao* kyl kävi vähä naurattamaan!
hemuz

Posts: 2,178

#447 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 26.6.2008 12:17:
Iina 4v istu isänsä kanssa ruokapöydässä ja söivät.

Isäntä oli tehny ilmeisen tuhteja lihapullia ku ei meinannu jaksaa syyä. Nosti kädet päänsä päälle ja siihen tokas Iina " isi mitä sä oikein mietit??? MIKSEI HAARUKKA HEILU!!!!!??"

jaa-a:D mistä tuonki kuullu *lmao* kyl kävi vähä naurattamaan!



:DD
*minttu*

Posts: 366

#448 • • *minttu*

Miinapiina, 18.6.2008 12:19:
---
H3li, 15.6.2008 21:22:

*poks*

---


*nauru*

miro sai yks pv mein (suht tukevalta) naapurintätilt jäden ku oli muien talon lapsien kaa pihalla ja tuli siit sit kertoon mulle kotiin...

miro: äiti mä sain jäätelön
mä: keltäs sait?
miro: no silt tätilt, en tiijä sen nimee, mut sil on piiiiiiitkä maha

*nauru*

hmm, nii, onneks ei sit kailottanut sitä siin pihassa, koska eka se huuteli mulle ulkoota, et ÄIIIITIII MÄ SAIN JÄÄÄÄTELÖÖÖ!!!



Mukulat ne osaa kyl aina kailottaa sopivia asioita sopivassa paikassa:D Muistan, ku ite olin pieni ja pikkuveli vielä pienempi, broidi oli isukin kanssa tulossa takas mökille kauppareissulta -päätti sitten huutaa soutuveneessä keskellä järvee ihan täysii " Tuotiin äitille paljon ronkeloa! Meiän äiti se on kova juomaan! " *nauru*
*minttu*

Posts: 366

#449 • • *minttu*

Mönnä, 25.2.2008 19:39:

Isosysterin ja mun ensikohtaaminen on ollu aika hellyyttävä. Olen kuuleman mukaan erottunut vauvalassa aika hyvin muista uusista tulokkaista mustalla peikkotukalla, kirkkaan punasella kuontalolla ja kirkumalla ku syötävä. Systeri on ollut tuolloin 4v:n kunnioitettavassa iässä ja tokaissut hetken meikäläistä kateltuaan: "Hyi ku ruma, eikai tuo tuu meille!?!?" *lmao* aika osuva...



*nauru*

Mulle puhuttiin ennen pikkuveljen syntymää aina "Jeppe-vauvasta", ja kun olin sitten ekaa kertaa mennyt synnytysosastolle katsomaan uutta tulokasta, olin ihan innoissani hihkunut sinne päästyäni "Näin paljon Jeppe-vauvoja!" Kai mä sit luulin et ne kaikki on tulossa meille...;);)
Miinapiina

Posts: 3,494

#450 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*minttu*, 29.6.2008 19:27:

Mukulat ne osaa kyl aina kailottaa sopivia asioita sopivassa paikassa:D Muistan, ku ite olin pieni ja pikkuveli vielä pienempi, broidi oli isukin kanssa tulossa takas mökille kauppareissulta -päätti sitten huutaa soutuveneessä keskellä järvee ihan täysii " Tuotiin äitille paljon ronkeloa! Meiän äiti se on kova juomaan! " *nauru*



*lmao*

mein miro sano mummolle, ku mummo kysy siltä, et onko teillä kotona kaljaa, et ei oo enää ku äiti on juonut kaikki *nauru*

--
pinkki on pop!!!

katjastina

Posts: 398

#451 • • katjastina magnets and miracles
-Äiti onks jumalaa olemassa?

-No ei kukaan oo todistanut ettei ole.

-No ei voi olla, tai jos jumala loi ihmisen omaks kuvakseen niin jumala on apina.
Heli

Posts: 1,489

#452 • • Heli vai kuka se oli
Tapahtui taannoin hypermarketissa:

Olin pojan kanssa hiusväri/hygieniatarvikekäytävällä.
Kattelin niitä tukkavärejä ja poika oli käytävän toisessa päässä.

Yhtäkkiä se alkaa kailottamaan suureen ääneen tamponipakkaus kädessään:

"Äiti! sun tarttee ostaa näitä! Sitte sulla ei oo vaatteita päällä! (OB- mainoksessa puhutaan siitä, että "se ratkaisee, mitä sinulla ei ole päälläsi kuukautisten aikana")

Yritin hyssytellä ja maanitella poikaa laittamaan tamponit takasin hyllyyn.
Se meinas suuttua mulle, kun en halunnut ostaa niitä.

"äiti! näissä on asetin!! Äiti mihin nää laitetaan, mihin?! osta vaan, tytöt tarvitsee näitä kyllä!"

Kauppa oli tietenkin suht täynnä.

--
ei se väärin ole.

crissy

Posts: 1,958

#453 • • crissy

H3li, 1.7.2008 10:10:
Tapahtui taannoin hypermarketissa:

Olin pojan kanssa hiusväri/hygieniatarvikekäytävällä.
Kattelin niitä tukkavärejä ja poika oli käytävän toisessa päässä.

Yhtäkkiä se alkaa kailottamaan suureen ääneen tamponipakkaus kädessään:

"Äiti! sun tarttee ostaa näitä! Sitte sulla ei oo vaatteita päällä! (OB- mainoksessa puhutaan siitä, että "se ratkaisee, mitä sinulla ei ole päälläsi kuukautisten aikana")

Yritin hyssytellä ja maanitella poikaa laittamaan tamponit takasin hyllyyn.
Se meinas suuttua mulle, kun en halunnut ostaa niitä.

"äiti! näissä on asetin!! Äiti mihin nää laitetaan, mihin?! osta vaan, tytöt tarvitsee näitä kyllä!"

Kauppa oli tietenkin suht täynnä.



jimi rulaa *sydän*
Avatar
#454 • • Fuzzy Guest
Sain niin hyvän mailin äsken.. Tässä ote:

Q:How can you delay milk turning sour?
A:Keep it in the cow
:D
Avatar
#456 • • Norb Guest
Mä olin Jekku koiruuden kanssa käymässä Siskon luona niin kummityttö totesi "Jekulla on paaaljon karvaisemman pallit, kun isillä" *nauru*
MetsänHenki

Posts: 376

#457 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
Olin kaverin luona kahvilla, sillä on kolmen vanha tyttö, joka kirmasi pitkin asuntoa alasti kun ei suostunut pukemaan. no häippästiin ystäväni kanssa partsille tupakalle ja se oli hinautunu perässä. kaverini sanoisille että meneppäs sisälle siitä, ei täällä partsilla ole hyvä nakupellenä poppia. yhtä äkkiä tyttö sai kauheet raivarit ja alkoi huutamaan täysiä et; NAAPURIN VITTU, NAAPURIN VITTU..jne. ystävääni hävetti astua sen jälkeen kotiovesta rappuun.. lapsi varmaan oppinu sanasta vitun naapurit!!!


Toisella ystävälläni on 2,5 vuotias, kummityttöni. soitin kaverilleni ja taustalta kuului. äiti kuka? kaverini sanoi että, miia täti.. kummityttöni sanoi kiima täti? kaverini:eiku miia täti. kummityttöni: ai viina täti? kaverini:eiku miia täti!! kummityttöni: miina täti? kaverini: no nyt meni paremmin,anti olla.



*enkeli**ankka**hellokitty**possu**nalle**pupu*
Miinapiina

Posts: 3,494

#458 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jutskailtiin lasten kanssa yks ilta kaikkii rakkausjuttui...

minä: miina, rakastatko äitiä?
miina: jooooooooo
minä: miro, rakastatko sinä äitiä?
miro: höh. noi rakastujutut on tyttöjen juttuja...
minä: kyllä omat lapset saa niien äitejä rakastaa, ja äitit niien lapsia... ja joku päivä tapaat sit jonku kivan tytön, ni sit rakastat sitä.
miro: NO HÖH, mullahan on jo elis... (sen tyttökamu mein pihalta)

*tirsk* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Sam

Posts: 544

#459 • • Sam
Oltiin poikamme (2 v, 4kk) kanssa metrossa pari päivää sitten tulossa kotiin. Metroon astui todella ylipainonen nainen. Poikani meni aivan pähkinöiksi ja tuijotti huulet pyöreinä käsillä viuhtoen ja huusi kirkkaalla äänellä: "JÄTTILÄINEN!". Herätti hilpeyttä ja punastusta koko vaunussa.
djbege

Posts: 264

#460 • • djbege
Olin töissä lasten kanssa menossa kirjastoautoon ja yksi tyttö ällistyi tilanteesta: "Emmää oo ikinä tämmösessä kirjastoautossa käyny, mää oon ollu kirjastokaupassa."

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.