Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 268,367 views

pirpeli

#401 • • pirpeli

Kolera, 25.2.2008 19:43:
tais toki meinata kuontalolla naamaa

Punanen parta tytöllä?!?! :DD
Joo sori, kyl mä ymmärsin, että naamaa tarkotettiin, kunhan höpöän :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

#402 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro oli täs yks pv keskustellut kamunsa kanssa tarhassa, millainen pimppi äitillä on, millainen mummolla on ja millainen miinalla ei ole *lmao*

tänään mummo kysyi miinalta (11/05) et onkos teillä kotona jäätelöä koskaan...
miina huokas ja sano "ei oo, luokaa vaan"

--
pinkki on pop!!!

Mönnä

#403 • • Mönnä

pirpeli, 25.2.2008 19:41:
---

Freak! :DD

Kerro mulle jotain uutta :D.. tässä vaiheessa iltaa enää osaa itteesä ilmaista, mut nusutellaan vaan pilkkua, ei haittaa ;)..

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Tarsu

#404 • • Tarsu
Star Wars Episode IV according to a 3 year old girl.
http://youtube.com/watch?v=EBM854BTGL0

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Lyylikki

#405 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miinapiina, 19.1.2008 20:14:
oltiin miron kanssa saunassa ja kateltiin mein masui...
mirolla luonnollisesti pieni masu, mul ehk ei *nauru*

mä: onks äitil iso masu?
miro: no ainaki isot tissit
mä: jaahas *nauru*
miro: joo, sulla on pitkät tissit. kuuluuko aikuisilla olla noin pitkät tissit?

öhöm!! *lmao*

Joku muukin lapsukainen on todennut joistain tisseistä, että ne on pitkät *nauru*

Kälyn kaveri oli tullut kerran käymään niillä kylässä ja sillä on hieman semmoinen rehevämpi etuvarustus ja oli ollut sitten hieman semmoinen antavampi paita päällä. Veljenpoika Kalle oli siinä hetkisen tuijotellut tissivakoa ja kysynyt sitten "Onko tuo kun on se pylly edessä?"
Heli

#406 • • Heli vai kuka se oli
pelattiin aakkospeliä.

jimi: " G niinku... GE Money" *nauru*

--
ei se väärin ole.

#407 • • REivaaja Guest
Ku oltii tanskassa kerran ni broidi meni hakee postit postimieheltä. Ne höpötteli siin aikansa ja postimies jatko sitten matkaa. Jompikumpi vanhemmista kysy broidilta et mitä se sano, ni veli vastas ohimennen.
- Emmä tiiä, ei se osannu puhuu.
TiiTu

#408 • • TiiTu
Olin siskoni luona syömässä, ja pöydässä olivat myös hänen kaksi lastaan, 9v ja 11v pojat. Vanhempi oli ollut tyttöpuolisen luokkatoverinsa synttäreillä, ja pikkuveli kiusoitteli tätä siitä. Mekin siskon kanssa heitettiin vettä myllyyn, ja kiusoiteltiin poikaa, miten hän muka olisi pusutellut kyseisen tytön kanssa. Tästähän pikkuveli innostui ja kommentoi: "eihän niillä synttäreillä muuta tehä ku pussailla ja runkata!".
Siskoni meinasi tukehtua ruokaansa :D tietenkään poika ei tiennyt mitä runkkaaminen on, mistä lie kuullut moisen.... :)
Janisa

#409 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

TiiTu, 26.2.2008 20:53:
Olin siskoni luona syömässä, ja pöydässä olivat myös hänen kaksi lastaan, 9v ja 11v pojat. Vanhempi oli ollut tyttöpuolisen luokkatoverinsa synttäreillä, ja pikkuveli kiusoitteli tätä siitä. Mekin siskon kanssa heitettiin vettä myllyyn, ja kiusoiteltiin poikaa, miten hän muka olisi pusutellut kyseisen tytön kanssa. Tästähän pikkuveli innostui ja kommentoi: "eihän niillä synttäreillä muuta tehä ku pussailla ja runkata!".
Siskoni meinasi tukehtua ruokaansa :D tietenkään poika ei tiennyt mitä runkkaaminen on, mistä lie kuullut moisen.... :)

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!*lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

pallooo

#410 • • pallooo
Mä: No mikäs Niilosta tulee isona?

Niilo: No pokemonkouluttaja jos pääsen semmotteeseen kouluu

Jaksaa naurattaa aina =D
Heli

#411 • • Heli vai kuka se oli
Laitoin lohkoperunoita pellille.

Jimi: "onko nuo niitä kohloperunoita?"

*nauru* <3

--
ei se väärin ole.

katjastina

#412 • • katjastina magnets and miracles
Pyry pissas housuun sen synttäreillä, sen hääsynttäreillä missä sen piti mennä Riinan kanssa naimisiis..hihhih... aika liikkistä*hihu*
larpap

#413 • • larpap UG
Kuulin kaverilta. ettö hän oli ollut veljensä kanssa uimahallin saunassa (veli on 4v) noniin veli 4v meni käymään, naisten saunassa sitten kun veli tulee takaisin, niin kaverini kysyy että minkälaista siellä naisten puolella oli veli vastaa "siellä tuoksu ihan pillulle"
Miinapiina

#414 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
"Mitä tulisi tehdä, että avioliitosta tulisi hyvä?

No vaimoille täytyy sanoo et ne on kauniita. Myös
sillon vaik ne näyttäs pakettiautoilta.
-Richard 10v"

*lmao* *lmao*

nii kaikki ukkelit, muistakaa sit tää *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

sadettaja

#415 • • sadettaja
Edellisenä kesänä tallillamme kävi läheisestä tarhasta ryhmä lapsia katselemassa heppoja, ja sain kontolleni viitisen nelivuotiasta poikaa. Kierreltiin ympäriinsä tallia, ja lopuksi vein ne katsomaan omaa kimoa (valkoista) heppaani joka oli laitumella. Lyhyen metsästyksen jälkeen löydettiin heppa, ja sen nähdessään eräs pojista huudahti "Kattokaa, toi heppa on vielä talvikarvassaan!" *nauru*
ezzy

#417 • • ezzy Droid-pappa
Tyttis oli ihan onnesta soikeena, kun joku pikkutyttö oli junassa sanonu kovaan ääneen:

"Äiti, kato, prinsessa" äiti siihen et "ei, kyllä toi on ihan tavallinen tyttö" ja pikkutyttö vakuuttavasti siihen "Kyl sen on pakko olla prinsessa ku sillä on timantteja silmissä" *sydän* (jotain glitteriä luomivärissä) *pepsodent*
djbege

#418 • • djbege
Päiväkodin lapsiryhmä oli retkellä Särkänniemessä. Lapsien lähestyessä kilien aitausta kolmevuotias poika huutaa: "Kattokaa, tuolla on niitä pulikikkejä!"

Toisella kertaa lapsiryhmä vieraili läheisen järven rannalla. Vedessä kellui puoliksi mädäntynyt nakki. Neljävuotias poika huutaa: "Täälä on kuollu kikkeli!"

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

sune

#419 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ellen 3v yhtenä aamuna bussipysäkillä - " Sä, tai kukaan muu ei tuu hakee mua tarhasta koska mä vuokraan rantatalon ja otan sukelluskamat mukaan" Vuokran maksu hoituu kuulemma kouluun menemällä :D

--
ei kovin ihku eikä plur

Janisa

#420 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kerrattiin viime viikolla kaverin muksulle (4 v.) hyonteisten nimia suomeksi. (puoliksi suomalainen lapsi siis...) Kun osoitin leppakertun kuvaa, niin lapsi tomerana totesi silmat nauraen etta "sehan on lettukerho!"

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...