FINRG : The Barbwire Apocalypse Tour - Lahti 5.12.2006 @ Lahti

294 posts, 15 pages, 53,370 views

RiD

Posts: 2,817

#261 • • RiD Nukemi

xl8r, 8.12.2006 09:50:
---
enrg, 8.12.2006 09:14:
Kiitokset molemmille kuvista, fiilis erottuu mainiosti :)

---


Pistin tarkoituksella muutaman tuollaisen "where's Waldo?" kuvan, että saisi käsitysen siitä ihmismäärästä :P



Parit ihan jees kuvat, mutta 2496 x 1664 tarkkuudella noita on aika tuska selata :)

--
*super* *possu*

xl8r

Posts: 2,227

#262 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

RiD, 8.12.2006 10:18:
---
xl8r, 8.12.2006 09:50:
---
enrg, 8.12.2006 09:14:
Kiitokset molemmille kuvista, fiilis erottuu mainiosti :)

---


Pistin tarkoituksella muutaman tuollaisen "where's Waldo?" kuvan, että saisi käsitysen siitä ihmismäärästä :P

---


Parit ihan jees kuvat, mutta 2496 x 1664 tarkkuudella noita on aika tuska selata :)



SIks onkin normaalinkokoset previikat. Tahtoopi olla vähän ikävä ongema tuo että suomessa ei saa oikein nopeita yheyksiä kotikäyttöön (ellei maksa itteensä kipeeks) ja toi serveri kun on tossa n. 50 cm päässä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

RiD

Posts: 2,817

#263 • • RiD Nukemi

xl8r, 8.12.2006 10:26:
---
RiD, 8.12.2006 10:18:
---
xl8r, 8.12.2006 09:50:
---
enrg, 8.12.2006 09:14:
Kiitokset molemmille kuvista, fiilis erottuu mainiosti :)

---


Pistin tarkoituksella muutaman tuollaisen "where's Waldo?" kuvan, että saisi käsitysen siitä ihmismäärästä :P

---


Parit ihan jees kuvat, mutta 2496 x 1664 tarkkuudella noita on aika tuska selata :)

---


SIks onkin normaalinkokoset previikat. Tahtoopi olla vähän ikävä ongema tuo että suomessa ei saa oikein nopeita yheyksiä kotikäyttöön (ellei maksa itteensä kipeeks) ja toi serveri kun on tossa n. 50 cm päässä...



Annettakoon anteeks :) kestän tän hammasta purren.

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#265 • • RiD Nukemi

JetZe, 8.12.2006 10:42:
aijai että on hyviä kuvia :) porukkaa on kyl ihan simona :D ja xl8r,se ninja olen minä *lmao*



Tyylipisteet sulle kotiin *piis*

--
*super* *possu*

Liner

Posts: 20

#266 • • Edited Liner

Juhgu, 8.12.2006 04:21:
Uusi kamera -> ei osaa vielä käyttää -> suurin osa kuvista täysin pilalle. *hih* Pari linkkiä enivei:
Alek
CB+RX
Ephexis
Ephexis (valo)
Ephexis (savu)



Juhgu, panetko pahaksi, jos jotain nuista kuvista käyttää esim. IRC-Galleriassa tyyliin "olin tuolla ja mä oon toi musta möykky tossa keskellä"?? Laitan toki copyrightit esiin. *piis*

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

Nee-Chee

Posts: 244

#267 • • Edited Nee-Chee
Kultsi jaksoi taas ahkerana käsitellä kuvat ja laittaa esille. Kiitos.
*hali*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Juhgu

Posts: 7,921

#268 • • Juhgu Virnistelijä

Liner, 8.12.2006 11:16:
---
Juhgu, panetko pahaksi, jos jotain nuista kuvista käyttää esim. IRC-Galleriassa tyyliin "olin tuolla ja mä oon toi musta möykky tossa keskellä"?? Laitan toki copyrightit esiin. *piis*



Käytä vaan *hihu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

coolcat82

Posts: 771

#269 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hienot bileet *joo* Jäi tosin hitusen harmittamaan että sinne tanssimaan ei todellakaan ollut mitään toivoa edes yrittää *igor* Ilta menikin sitte viimevuotiseen malliin, tosin ei ihan yhtä soossissa. Tequila sunrisee meni niin monta etten jaksa edes laskee... mutta mutta.. kiitos kovasti, varsinkin sille nuorelle hullulle joka oli meidän kuskina ja kuunteli mun ja Liisan huutoa takapenkillä menomatkalla *eiei* Sorry, me ei vaan tiedetä mitä se sivistynyt käytös tarkottaa *lmao*
*aplodit*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

coolcat82

Posts: 771

#271 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Indiboi, 8.12.2006 14:35:
---
coolcat82, 8.12.2006 14:33:
Ilta menikin sitte viimevuotiseen malliin, tosin ei ihan yhtä soossissa. Tequila sunrisee meni niin monta etten jaksa edes laskee...
---


Tuossa on kyllä mun mielestä nyt pieni ristiriita. *iloinen*



Eikä ole, katos viinatole on noussu selkeesti viime vuodesta tjs *ding* Ja ettenkö jaksais laskee... totuus taitaa olla ikävä kyllä se, ettei mulla ole hajuakaan montako niitä oikeasti meni. Kymmeneen taisin päästä ja sitte alko vituttaa laskee.... *nauru* ....mä taidan tosiaa olla Kotkan pahin tequilankippaaja *poks*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Chrisdyan

Posts: 479

#273 • • Chrisdyan
Kaikki vaa valittaa miten ahasta oli tanssilattialla, ei tullu eksyttyy sinne asti kertaakaa, ku saundi alka nostaa jalkaa nii ei sil nii välii ollu missä tuli sil hetkel oltuu, kyl se jalka nousee vaik liikutaa ymbär ämbär, *jiihaa* CB & RX + Genki iski parhaiten, kyl oli yhet vuoden parhaista kemuista vaik joutuki heittää kepillisen totaalises pimeydessä, ehkä ens kerral tekniikka kaappii vähä parannellaa et näkis mihi sitä tulee loroteltuu. Mut kuitenki kiitokset finrg:n posselle "kuosia ala lehmä" klubin kekkereistä *piis*

enrg, 7.12.2006 09:30:

Erityismaininta Painajaisen porukalle ehkä kaikkien aikojen jatkomestan hankkimisesta *tanssittel*



haha, todellakin, alkuu tuli ihmeteltyy et wtf mis ollaa, sit rupes kattoo tarkemmin, hitto oon ottanu metukkaa korii just tästä mis istuu X-D, aivan loistava jatko mesta... *joo*

ps. anteeks kaikille tutuille ja tuntemattomille armottomasta *känni*

--
Hikitomori

Avatar
#274 • • gnomex Guest

xl8r, 8.12.2006 01:09:
No niin, kuvia


Kiitos hyvistä kuvista. Mutta vaikuttas xl8r:n serveri olevan tukossa tai sit muuten vaan hidas kun kuvat latautuu huimalla 40 kilotavun sekuntinopeudella. Täällä päässä kyllä kaistaa piisaa...
bbq

Posts: 61

#275 • • Edited bbq Mite päi se pyörii ?
Omasta mielestä vuoden parhaat bileet mitä Chicagossa on ollut. Jengiä aivan törkeesti ja artistit todella loistavia. Proteuksen/Neonin settiä oli ilo katsella, kun huomasi kuinka jätkät nauttii musiikista. Todellinen thumbs up !
starfish

Posts: 309

#276 • • starfish
Mulla oli aivan törkeen hauskaa koko Lahti-retkellä! Mikään ei ollu pielessä. Musiikki oli just sitä mitä oon aina halunnut ja tunnelma katossa.
Kiitos artisteille ja järjestäjille ym. henkilökunnalle!
Tätä lisäääää!
o4sis

Posts: 24

#277 • • o4sis
Oli kyllä ihan järjettömän kivaa vaikka aika kännissä taisin ollakkin *justjoo*
Ainoo mikä jäi vituttaan oli ne pari vielä kännisempää muijaa jokka kaatu mun päälle ja meinas jyrätä mut alleen :<
HawkRune

Posts: 2

#278 • • HawkRune

o4sis, 8.12.2006 17:42:
Oli kyllä ihan järjettömän kivaa vaikka aika kännissä taisin ollakkin *justjoo*
Ainoo mikä jäi vituttaan oli ne pari vielä kännisempää muijaa jokka kaatu mun päälle ja meinas jyrätä mut alleen :<



Niinpä, varmaan just niitä kännisiä turisteja joista täällä ollaan puhuttu O____x
Täällä vielä erikseen kiitos Szahalalle mahtavasta setistä jota varten sinne tultiin.
ronroer

Posts: 98

#279 • • ronroer Tavan Betauros
Juu kyllä vaan kymmenen pistettä (neitsyydestä) multakin koko häppeningille kaikkinensa!

Lipun hinta oli enemmän kuin sopiva esiintyjiin nähden, jäi rahaa bensoihin tulla pällistelemään kauempaakin.

Paikka oli yllättävän jees: mitä nyt jostain screenin sulakkeista kun vaan soittolaitteet ja akustiikka pelaa (basso ei kuulostanut putoilevalta lautakasalta missään vaiheessa vaikka volat oli ainakin korvien jälkisoimisen perusteella kaakossa. Niin niin, ne tulpat ne sitten unehtu).

Kaeaelioet ja yökastelijat (kyllä! Tuopit kuuluvat lavalle! Tai ainakin niitten sisältö!) on pakollinen lieveilmiö joka korostuu etenkin tämmösillä "ristiretkillä" joten... no, voihan niistä mussuttaa, mutta kenelle?
Järkkärit ei voi kaikesta huolehtia ja asianomaisia evvk. Syystä että ovat teinihelvettien taviksia eivätkä konemusiikin ystäviä.

Mut summa summarum: ihan *pahis* kovat bileet!!

--
Tällä mennään

Jinkso

Posts: 1,209

#280 • • Jinkso FINRG
Tsih, olipas kiva reissu!

Musiikillisesti lähenneltiin täydellisyyttä ja Moven visuaalit oli taas kerran sykähdyttäviä!
Minuspuolia ei todellakaan voi laittaa järkkäreiden piikkin, kiitos pojat loistavasta tapahtumasta!
Oli todella mukava nähdä tuttuja ja hienoa saada muutama uusikin! Kiitos kaikille mahtavasta illasta! *pepsodent*

Lopuksia extrapropsit liverummuttelusta, kuulosti törkeen hyvältä! Finrg-sliparitkin toimivat törkeän hyvin!