FINRG : The Barbwire Apocalypse Tour - Lahti 5.12.2006 @ Lahti

294 posts, 15 pages, 53,374 views

Femi

Posts: 651

#201 • • Femi
Kiitoksia!*hihu*
Gengstarrin kanssa oli loistava soitella vaikka itellä tais olla pikkase huono päivä *pepsodent*
Ja vaikka ei ollut väentungosta niin oli silti kiva nähdä fiilistelijöitä paikalla *sydän*
Syntse

Posts: 1,652

#202 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

xl8r, 6.12.2006 22:42:
[angstiwinetys]Ottaa päähän, kun ihmiset winee turisteista.[/angstiwinetys]

sori...



Niin noh ihmiset ilmaisevat vain mielipiteensä bileistä ja millainen fiilis heillä ollut. Tarkoittaako se sitä että asialle pitäisi tehdä jotain että whineeminen loppuu on toinen asia. Ja osaltaa se että siitä avautuu täällä foorumilla saattaa olla se vitutuksen purkaminen jonka jälkeen on ok. Toiset saattaa purkaa sen potkimalla pari bussipysäkkiä hajalle tai räyhätä vihaisena kaverilleen tai tyttö/poika-ystävälleen tai sitten jotain muuta.

Mielipidehän tuokin jotta ei jaksa lueskella valituksia turisteista. Toivottavasti sua helpotti ;)

Ymmärränkö oikein että foorumilla bileiden jälkihöpinöissä pitäisi mainita jos musiikki oli hyvää, kuinka djt soitellut settejään millainen dekoraatio ollut onko valot ollut hyviä ja miten muutenkin teknisesti onnistunut. Baarien hitaudesta, känni ääliöistä, paikasta, ahtaudesta, tönimisestä jne fiiliksistä ei kannata mainita koska niistä on yleensä mainittu kaikkien bileiden kohdalla? Onneksi maailmaan puhetta/kirjoitusta mahtuu ja ihmisellä on yleensä oikeus valita kuunteleeko/lukeeko. ;)
Stonewoman

Posts: 204

#203 • • Stonewoman
Kai munkin sit pitää oma mielipiteeni sanoa *justjoo*

Noh musa oli aivan loistavaa!! Heti ku pääs ovesta sisään ni rupes bilejalka väpättämään! Kaksissa viime bileissä onkin saanut kunnon musiikkia odotella tunti kaupalla.
Päästiin eturiviin bailaamaan Alekinkin tahtiin ku ei muualla ollu tilaa jeij *hihu*. Vähä siel sai jotain tönäsyjä mutta eipä ne haitannut... vähä ku anto kyynärpäätä ni sai taas tilaa. Kunnes eräs känniääliönaikkonen tuli ja pilas mun illan *senkin*
Sen piti tunkee ukkojensa kanssa siihen pieneen rakoon ja viel töniä ja kaatuilla päälle koko ajan. Piti sit käyttää tanssityylissä kyynärpäitä, josko se siitä tokenis, mutta ei.... tappelu siitä tuli :( pilas mun hienon kampauksen.... mitä olin laittanut vaikka kuinka kauan. Mieli teki kyllä lyödä ja aika lähellä kädet kävi sen naamaa mut koitin hillitä itseni portsareiden pelossa.. halusin kuitenkin nähä vielä Proteuksen ja Neonin!
Onneks ei nyrkit kuitenkaan heilunu! Mut tuli kyllä sellanen kiukku ettei pystyny oikein tekeen mitään.. *kissatappelu* mut onneks se ei pilannu iltaa ihan totaalisesti.
Täytyy sanoo kyl et voi huh huh noita lahtelaisia, ei millään pahalla. Ainakin ne 'turistit' oli huh huh! Kauheeta uhoomista ja ihme pissismeininkiä. Harvemmin noihin esim. Säteissä törmää..
Mut pitää olla koko ajan tunkemassa vaikka tilaa ei ole.....ei saa ees rauhassa tanssia *eiei*... tai ois siel jossain rappusten alla ollu tilaa mut ei sieltä varmaan ois mitään nähny. Tanssilattia oli ihan liian pieni! Ei oikeen sovi tollaseen tapahtumaan. Ainakin mä menin sinne tanssimista varten...
Ei kyllä tee mieli vähään aikaan lähtee mihinkään tollasiin baaribileisiin... Furykin kesällä oli paljon kivempi eikä siel tollasta vammasta meininkiä ollu.

Mut hyvät setit veti kaikki! Vähä jäi vaan paska maku.
elysion

Posts: 1,036

#204 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Stonewoman, 7.12.2006 00:03:
Täytyy sanoo kyl et voi huh huh noita lahtelaisia, ei millään pahalla. Ainakin ne 'turistit' oli huh huh!



En kai mä sentää *nyyh* *hih*

Mut juu, kyllä oon tollasta tanssilattiatoimintaa nähnyt myös Tampereella, ei tietty ihan noissa määrin, mutta kuitenkin. Pistäisin osan tosta melko pienen tanssilattian piikkiin. Kyllä sitä yleensäkin bileissä ongelmia syntyy, kun tanssilattia on noin täynnä. Ois hienoo jos ne liian humaltuneet ihmiset saatais sieltä tanssilattialta jollain keinoin pois.

Ja mitä noihin baaribileisiin tulee, niin itelle kyl passais bileet vaikka ilman anniskelua jossain ug tehdashallissa, mutta tollasten järkkäys taitaa olla melkosesti hankalampaa kun noitten baaribileiden, joten ymmärrän ihan hyvin, että bileiden järkkääjät ei nyt ihan hirveesti tollassia bileitä saa aikaan.

Niijuu. Unohtu tossa aiemmin sanoa, että:
JUMALAUTI MITKÄ VISUAALIT!!!

jos ois pelit ja pensselit viel toiminu moitteettomasti, niin ois kyllä ollu melkonen setti (tosin oli sitä jo muutenkin). Tollasta kaipais bileisiin lisää. Näki, että vj:llä oli oikeesti tollasta taiteellista silmää ja muutenkin esim videoyhdistelmien värimaailma oli pirun jees. Suurkiitos siitä!
syfilisx

Posts: 61

#205 • • syfilisx

elysion:.,
Bilejärkkäreille sellanen vinkki, että ens kerralla kannattais ehkä tehdä siitä pääareenan tanssilattiasta sellanen alue, jonne ei sais viedä juomia, ja jossa ei sais polttaa (jälkimmäinen voi olla vaikeeta toteuttaa).



Joo tietty vähän ärsyttävää, miuta ärsytti vaan vielä enempi se ku tippu juomaa niskaan tanssilattian ulkopuolelta ja muutama lasikin sieltä tais tipahtaa ! Ja joo sinä joka hyppäsit sieltä tanssilattian reunalta siihen juomatelineelle niin, että lasit vaan kilisi, ei ollut ehkä ihan paras idea ? Onneksi ei sattunut sinuun eikä muihin.
Ok. Ymmärrän jos joku on baarissa humalassa ja kävelee toista päin tms. Mutta pitäs kännissäkin vähän kattoo, että mitä touhuaa, koska se ei tosissaan oo enää mikään pikkanen vahinko kun joku saa tippuvasta tuopista päähän ala Trainspotting. (Kukaan ei kait onneksi saanut kai ?)
En haluis tän enempää valittaa, mutta kaikkihan varmaan hiffaa ihan sanomattakin, että lasinsirun ja korkealta tippuvat esineet on aika vaarallisia terveydelle. *joo*

Musiikkitarjonnasta nautin kyl sitäkin enemmän ja bileet oli tosiaan pientä tommosta ahtautta lukuunottamatta oikein mukavat. Hyvä meininki. Kiitokset järkkäreille. *aplodit*

--
/Welcome to the shallow nation/

Avatar
#206 • • Fuzzy Guest
Mulla ei oo oikeen mitään järkevää sanottavaa!
Mutta siis bileet oli kyl niin makeet että!!
Harrin ja Tonin show oli kyl sellasta kateltavaa että oikeen hirvitti!!*hikoil*
Kiitos vaan kaikille bilehile tovereille seurasta!*hihu*
Ainoo miinus oli se älytön väen paljous... Mutta paikka oli muuten tosi upee!*joo*
Kiitos finrg!!*plur*
Avatar
#207 • • djmg Guest
Erittäin mielenkiintoinen reissu oli *joo* Oli ihana nähä tuttuja pitkäst aikaa*hali* ja musiikki maistu.
Juhgu

Posts: 7,921

#208 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Stonewoman, 7.12.2006 00:03:
Kai munkin sit pitää oma mielipiteeni sanoa *justjoo*...


Tunget väkisin eturiviin (ei siellä Alekin aikaan hirveästi ylimääräistä tilaa näkynyt olevan), huidot ihmisiä kyynärpäillä, tappelet ja sen jälkeen itket muiden käytöksestä? Onks tää nyt joku läppä mitä en tajunnu, vai oletko sä vaan ihan vitun idiootti?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

perkele

Posts: 51

#209 • • perkele tavan ahma
Itellä oli iha hauskaa siellä, harmikseni missasin sulakkeidenpalamiseventin :)

Ja tosiaan tossa äsken tuli mielee keikasta että siellä jossain kohtaa ku oltii siirtymäs johonki ja kattomas onks missää ketää tuttui pyörimäs tjsp ni joku känninen eukko yhtäkkiä agros mulle ja rupes läiskii, läpsii ja huitoo siin ja mölis jotain "saatanan pervo älä käy kopeloimaa!" :D
Ohi vaan olin kaikes rauhassa menossa siin, välimatkaaki tais olla yli metri tähän immeiseen mutta sieltä se vaan päälle tuli. :P

Onneks ei bisse läikkyny.

--
how i känsi

Saapasmono

Posts: 24

#211 • • Saapasmono Passion-nisti

souli, 6.12.2006 16:34:
mikä vittu on "lihamuki", jota siel lahden zanzibaris myytiin.. tampereen poika ikinä kuullukkaan sellasesta :D


Samaa vois ihmetellä et mimmonen on kebab kanalla? :D Tarttu joku kastikepurkki zanzibarista mukaa, ei mitää hajua miks. Ilm. menin ostamaan semmosen tuliaisina.
Displacer

Posts: 1,828

#212 • • Displacer
Harvinaisen paljon valitettu huonosti käyttäytyvistä "turisteista" täällä. Itse en kyl huomannu, että siellä mitenkään ennen kuulumattoman paljon olisi tapahtunut tönimistä tai toisia päin kävelyä.
phear

Posts: 804

#213 • • phear <X>
No jaa-a, olin selvinpäin (no kaks kaljaa join) pitkästä aikaa bileissä ja ihan hauskaahan tuolla oli.

Swooshin setti pisti heti siinä alkuun jalan vipattamaan. Mieshän miksaa ihan robottina, noin tarkkaa polkkamiksausta en oo ennen kuullut.

Hex ei sytyttänyt, Genkikin (ja rouva?) jätti jotenkin kylmäksi tällä kertaa, muutamia hyviä biisejä seassa. Loungeen en jaksanut kavuta. *hih*

Kärpän spedet veti kovan setin. "MC Lehtinen" flambeerasi yleisöä sellasella liekillä, että meikäläinenkin nosti oikein kättä ilmaan. *nauru* Liverumpali toimi ja rehtorin rätsyttelytkin kuulosti välillä ihan osuvilta.

Tanssilattialla ei kyllä liiaksi tilaa ollut ja ihan hyvällä tahdilla siellä sai kyynärpäätä kaiken maailman urpoilta. Mutta kiitokset viinirypäleistä ties kenelle.

Sit lähinkin himaan.
Syntse

Posts: 1,652

#214 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Juhgu, 7.12.2006 03:07:
---
Stonewoman, 7.12.2006 00:03:
Kai munkin sit pitää oma mielipiteeni sanoa *justjoo*...
---

Tunget väkisin eturiviin (ei siellä Alekin aikaan hirveästi ylimääräistä tilaa näkynyt olevan), huidot ihmisiä kyynärpäillä, tappelet ja sen jälkeen itket muiden käytöksestä? Onks tää nyt joku läppä mitä en tajunnu, vai oletko sä vaan ihan vitun idiootti?



Vieressä olleena täytynee kommentoida. Ennen Alekin soitantaa siellä oli tilaa ihan hyvinkin ei tarvinnut siihen paikkaan tunkea ollenkaan. Tämä maailmanomistaja naikkonen ryysi paikalle Alekin setin loppupuolella ukkojensa kanssa ja ensimmäisenä mitä se siinä tekee on alkaa hinkkaamaan siinä ukkoaan. Tosiaan siinä ei mitenkään sopivaa avointa vapaata tilaa ollut minkä ois spotannut vaan kuhan päätti että siihen tulee. Ymmärrettävistä syistä kun sellainen tunkee päälle ja vie sun tanssipaikan voi hieman alkaa lämmetä joten ymmärrän sen kyynärpäänkin käytön ilmaisuna että nyt taisit tulla hieman väärään paikkaan, ei vaan tunnu tehoavan pieni tökkäisy kylkeen vaan tarttis varmaan nappaa toisella kädellä takaraivosta ja antaa toisella sitten sitä kyynärpäätä suoraan pläsiin. Mimmin puollustelut tunkemisesta paikkaan missä ei mitään tilaa ollut "mut mä oon kokoajan halunnut tähän".

Mitäköhän Juhgu itse tekisi joka olisi oikeammin ja järkevämmin josta ei tartte syyttää itseään? Hiljaisesti väistynyt syrjempään ja taas kun uus tulee niskaan niin syrjempään... poistunut tanssilattialta lopulta jne... tai ei mennyt ollenkaan tanssimaan? Mitäs siel bileis pitäis oikeen tehdä, dokaa ja riehuu?

Voiko teidän rivien välistä lukea että mitäs tulitte lahteen bileisiin? ois kannattanu jäädä kotiin, mitä ihmettä te siel bileis tanssitte kun se lattia tulee kuitenkin täyteen, se on lahtelaisten tanssiravintola bilekansa on turisteja siellä vaikka siellä bileet järkätäänkin. Noh kiitos ja kumarrus, tarvinnee varmaan jättää lahdessa käynnit sitten ja muistuttaa kavereillekkin ettei tartte sinne lahteen mennä bilettää kun se on lahtelaiset only meininki. Onneksi on bileitä ja paikkoja jota suositella kavereille ja tietääpähän missä olevia bileitä ja paikkoja kannattaa kertoa välttämään. Erinomaista mainosta lahti ja lahtelaiset.
enrg

Posts: 2,040

#215 • • enrg
Aivan manio ilta kaikinpuolin. Kaikki setit iski kympilla ja omat fiilikset oli katossa koko illan. Mitään normaalista täydestä tuvasta poikkeavaa tönimistä en havainnut, toisaalta ei tullut pääareenan tanssilattialla vierailtuakkaan...
Mukavaa oli nähdä ystäviä aina ulkomailta lähtien, paljon oli bile ja ei bile porukkaa paikalla. Isobroidikin viihtyi paikalla ennätyspitkään*lmao*.

Kiitokset kaikille paikalle saapuneille ja yhteistyökumppaneille. Erityismaininta Painajaisen porukalle ehkä kaikkien aikojen jatkomestan hankkimisesta*tanssittel*
Juhgu

Posts: 7,921

#216 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Syntse, 7.12.2006 09:17:
---
Voiko teidän rivien välistä lukea että mitäs tulitte lahteen bileisiin? - - Noh kiitos ja kumarrus, tarvinnee varmaan jättää lahdessa käynnit sitten ja muistuttaa kavereillekkin ettei tartte sinne lahteen mennä bilettää kun se on lahtelaiset only yy yy yyyy...



Noh, tämä nyt ei mun pointti ainakaan ollut. Ainoastaan se että jos joku siellä tanssilattialla sikailee niin ei tilannetta ainakaan auta yhtään että sikailee takaisin.

*piis*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Syntse

Posts: 1,652

#217 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Juhgu, 7.12.2006 09:35:
---
Noh, tämä nyt ei mun pointti ainakaan ollut. Ainoastaan se että jos joku siellä tanssilattialla sikailee niin ei tilannetta ainakaan auta yhtään jos sikailee takaisin.



Se on totta kyllä mutta johonkin pitää vetää rajoja että mitä jaksaa sietää ja mitä ei. Ellei sitten satu olemaan ihan täysin tohvelin alla eläjä kaikilla elämän osa-alueilla.

Juhgu:
Ja mun mielestä Alekin setin aikana tanssilattian läheisyydessä oikein missään ei ollut montaakaan senttiä ylimääräistä tilaa, mutta sehän on vaan hyvä jos eturivissä oli.

*piis*



Niin onneksi sitä omaa paikkaa haettiinkin jo 15minuuttia ennen Alekin aloittamista jotta saisi kivan paikan, mut eihän tuollaisilla asioilla mitään väliä oo :) Viimeisenä ryntäillyt on oikeassa.

Mutisetko itseksesi kun joku kiilaa sut jonossa ja tyydyt kohtaloosi? *piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#218 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Syntse, 7.12.2006 09:44:
---
Mutisetko itseksesi kun joku kiilaa sut jonossa ja tyydyt kohtaloosi? *piis*



En tiedä. Mikä siinä tilanteessa sitten olisi oikea menettelytapa? Vetää turpaan niin että hampaat kilisee? Vaiko hillitymmin ihan vaan pikkuisen kyynärpäätä nenään? *nauru*

Yleensä en jaksa välittää. Viimeksi kun jonkun kiilailu häiritsi ärsytykseen asti (tunnin jono Noisian keikalle), ilmoitettiin asiasta portsarille joka sitten ei päästänyt ko. kiilailijoita bileisiin sisään. *hihu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Squigley

Posts: 51

#219 • • Squigley Hervannan Kevin Energy
Hyvät kinkerit olivat! *jiihaa*

Musiikki oli pääasiassa hyvää, mitä nyt pari kertaa kommentoin kaverille että "vähän tylsää settiä". Ephexis oli se ykkössyy, jonka takia lähdin bileisiin ja odotin jampoilta todella paljon, joten ei ollut sinänsä mikään ihme, että olin ehkä hiukan pettynyt poikien popitteluun. Siis mitä ihmettä, Raise Alarmin breakbeat versio? Nyyh *uuh* Äänenvoimakkuuskin oli juuri sopivalla tasolla, en tajua miksi ainakin(?) Tampereella pitää popitella niin tolkuttomalla volalla, ettei bileisiin ole mitään asiaa ilman korvatulppia.

Porukkaa oli tosiaankin paljon ja turistipitoisuuskin kohtalaisen suuri, mutta jostain syystä se ei haitannut menoa oikeastaan lainkaan, vaikka olinkin ihan vesiselvänä liikenteessä. Tanssilattiallakin sai tamppailla melko rauhassa, kunhan löysi sopivan kolosen eikä huitonut liikaa, mitä nyt pari kertaa meinasi joku tunkea suuhun. Olin itsekin aika yllättynyt, kun ahdas tanssilattia ja siellä hilluvat turistit eivät aiheuttaneet sen kummempaa vitutusta.

Kaiken kaikkiaan jäi tosi hyvä maku suuhun, olisin voinut maksaa enemmänkin näin hyvistä bileistä *hymy*
Avatar
#220 • • gnomex Guest
Oikeen kivaa oli *hymy* COA kolahti mulle kaikista parhaiten. Suoraan sanoen ihan vitun hyvä setti. Löytysköhän poikien musaa jostakin nettikaupasta?

Huomasiko joku muukin vai kuulinko omiani että Alek ois soittanu jonkinnäkösen remixin Viimeinen Mohikaani -elokuvan tunnarista? Tämä biisi valloitti sydämeni *sydän*

Hilpeyttä aiheutti tyyppi tanssilattian etuosassa joka tamppasi järjestyksenvalvoja -liiviin pukeutuneena, rikkoen yhtä sun toista lakia *nauru* Pössytteli siinä vielä marisätkää parin tyttösen kanssa. Divan varsinaiset JV:t onneksi taisivat huomauttaa liivistä ja tyyppi kävi sen viemässä pois.