FINRG : The Barbwire Apocalypse Tour - Lahti 5.12.2006 @ Lahti

294 posts, 15 pages, 53,367 views

JetZe

Posts: 221

#221 • • JetZe

Displacer, 7.12.2006 08:25:
Harvinaisen paljon valitettu huonosti käyttäytyvistä "turisteista" täällä. Itse en kyl huomannu, että siellä mitenkään ennen kuulumattoman paljon olisi tapahtunut tönimistä tai toisia päin kävelyä.



itse tuota lahtelaista meininkiä seuranneena,voisin sanoa ettei ainakaan mun mielestä ollut mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa,joten se on se kulttuuriero *igor*
ainahan lahdessa on mentaliteetti "minä olen ensin",oli se sitten liikenteessä,kaupassa,tai bileissä. ei siitä kannata stressiä vetää,toisesta korvasta sisään,toisesta ulos. :) ja jos joku änkeää,niin änge takaisin omalle paikalle,kyllä sieltä tilaa tulee. tai tappelu. *dissaa*
genki

Posts: 872

#222 • • genki
jeabs kiitos kaikille järkkäreille, hyvin toimi järjestelyt ja kemuista ja hyvä fiilis vaikka oma soittomesta olikin vähän loungemainen, eli porukka tuli sinne ainakin alkuillasta mieluummin istumaan ja juttelemaan kuin jorailemaan. onneks loppua kohti päästiin myös vähän tanssimisen makuun ja vikojen biisien aikana olikin jo aika mekkala siinä 'tanssilattialla' mikä siinä meidän edessä oli.

kiitos vielä paljon Femi, Nuance ja Elysion jotka oli siinä mun kanssa soittelemassa, oli kyl hemmetin hauskaa pelailla! ja muutes kaikille jotka tuli pyytään musaa lujemmalle - vahvarissa oli kaikki potikat kaakossa ja yhden aikoihin ja mikserinä oli sellanen 'hi-tek' pioneer joka rupes vetään ruvelle jos oli yli kaks punasta lasissa. tästä ei kuitenkaan natinaa järjestäjien suuntaan koska kuulin että tietyt isot Helsingissä pidetyt bileet oli verottanut paikan peruskamoja aika reippaasti...

--
crop circles in the carpet

T-mu

Posts: 2,980

#223 • • T-mu Läskimooses

kichigai, 7.12.2006 10:40:
kiitos vielä paljon Femi, Nuance ja Elysion jotka oli siinä mun kanssa soittelemassa, oli kyl hemmetin hauskaa pelailla! ja muutes kaikille jotka tuli pyytään musaa lujemmalle - vahvarissa oli kaikki potikat kaakossa ja yhden aikoihin ja mikserinä oli sellanen 'hi-tek' pioneer joka rupes vetään ruvelle jos oli yli kaks punasta lasissa. tästä ei kuitenkaan natinaa järjestäjien suuntaan koska kuulin että tietyt isot Helsingissä pidetyt bileet oli verottanut paikan peruskamoja aika reippaasti...



Ääntä olis kyllä löytynyt vaikka kuinka paljon mutta bar virtasessa on ehdottoman tiukat säännöt äänen voimakkuuden kanssa. Yläkerrassa on asuinhuoneistoja joten volat on pidettävä 'hiljasella' aina.
Emma

Posts: 54

#224 • • Emma
taisi olla vuoden parhaimmat bileet,oli tosi hyvä tunnelma ja loistavaa musiikkia!!!!*jiihaa*
Liner

Posts: 20

#225 • • Liner
Lyhyestä virsi kaunis:

Kiitos tuhannesti kaikille paikalla olleille kauniille naisille ja mukaville miekkosille. *jiihaa* Kannatti lähteä Hämeenlinnasta asti jytäämään! Niin ja spesiaaliterkut sille tyylikkäälle hemmolle, jolla oli samanlainen paita kuin mulla. *hih*

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

xl8r

Posts: 2,227

#226 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Syntse, 6.12.2006 23:42:
---
xl8r, 6.12.2006 22:42:
[angstiwinetys]Ottaa päähän, kun ihmiset winee turisteista.[/angstiwinetys]

sori...

---


Niin noh ihmiset ilmaisevat vain mielipiteensä bileistä ja millainen fiilis heillä ollut. Tarkoittaako se sitä että asialle pitäisi tehdä jotain että whineeminen loppuu on toinen asia. Ja osaltaa se että siitä avautuu täällä foorumilla saattaa olla se vitutuksen purkaminen jonka jälkeen on ok. Toiset saattaa purkaa sen potkimalla pari bussipysäkkiä hajalle tai räyhätä vihaisena kaverilleen tai tyttö/poika-ystävälleen tai sitten jotain muuta.

Mielipidehän tuokin jotta ei jaksa lueskella valituksia turisteista. Toivottavasti sua helpotti ;)

Ymmärränkö oikein että foorumilla bileiden jälkihöpinöissä pitäisi mainita jos musiikki oli hyvää, kuinka djt soitellut settejään millainen dekoraatio ollut onko valot ollut hyviä ja miten muutenkin teknisesti onnistunut. Baarien hitaudesta, känni ääliöistä, paikasta, ahtaudesta, tönimisestä jne fiiliksistä ei kannata mainita koska niistä on yleensä mainittu kaikkien bileiden kohdalla? Onneksi maailmaan puhetta/kirjoitusta mahtuu ja ihmisellä on yleensä oikeus valita kuunteleeko/lukeeko. ;)



Juu, tuli tosiaan parempi fiilis, siks purin angstejani. Lähinnä ideana oli ilmasta itseäni siinä, että koska ollaan baarissa, on turha winettää baariin yleisesti kuuluvista ongelmista. Vosinhan mäkin selittää aina että tulin autolla ja kyllä vitutti rankasti kun oli autossa pyörät eikä telaketjut (tulisin NIIIIIIN paljon mielummin keikalle ajoneuvolla jossa on telaketjut *pahis*) mutta en viitti koska tiedä tulevani paikalle yleisiä teitä pitkin ja henkilöautolla.

Joo mutta se siitä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

T-mu

Posts: 2,980

#227 • • T-mu Läskimooses
Parin päivän rakentelun ja itse bileiden osalta sanoisin että onnistuttiin. Itse bileet meni jo aika horroksessa mutta musa iski kyllä kuin miljoona volttia! Parhaiten roimi alun Swoosh ja COA.
Oma keikka meni myös aika ohi kun vaivasin päätäni kaikilla muilla kuin esiintymisasioilla. Itse en huomannut rähinöitä ja tönimisiä mutta kaikki ymmärtänee että kun paikassa on 900 ihmistä on väkisinkin ahdasta ja osalla ei pää toimi kun vedetään viinaa silmät kiiluen. Ensi vuonna ollaan taas vähän viisaampia. *vink*

Kiitos kaikille reivaajille, artisteille, jamboreelle ja divan henkilökunnalle!!

Ens vuonna taas pärähtää jossain muodossa.*plur**pihkassa**pus**hali**blush**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**pahis**nauru**lmao**tirsk**hih**vink**hymy**hihu**joo**slurps*
*minttu*

Posts: 366

#229 • • *minttu*
Kyllähän taas Finrg:n pojat näytti että meillä osataan! Kiitokset vuoden parhaimmista kekkereistä*aplodit*

T: lahtelainen ja ylpeä siitä
genki

Posts: 872

#230 • • genki

T-mu, 7.12.2006 11:09:
Ääntä olis kyllä löytynyt vaikka kuinka paljon mutta bar virtasessa on ehdottoman tiukat säännöt äänen voimakkuuden kanssa. Yläkerrassa on asuinhuoneistoja joten volat on pidettävä 'hiljasella' aina.



kiitos selvityksestä hra T-mu, käsitin toisin ääniteknikon puheista mutta musta tuntuu että suurin kommunikaatiokatko oli mun omien korvien ja aivojen välillä. :]

erityiskiitos vielä jäbälle buukkauksesta, teitte hienon työn noinniinku kokonaisuudessaan!

--
crop circles in the carpet

liikkuva muna

Posts: 2,652

#231 • • liikkuva muna an egg on the move

Gnomex, 7.12.2006 10:24:
Huomasiko joku muukin vai kuulinko omiani että Alek ois soittanu jonkinnäkösen remixin Viimeinen Mohikaani -elokuvan tunnarista? Tämä biisi valloitti sydämeni *sydän*



Oma remiksi oli ja tulee jakoon tän vuoden puolella. Hyvä jos toimi *joo*
cloud-c

Posts: 328

#232 • • cloud-c Re-form
Hienot kinkerit oli, ihan helvetisti tuttuja paikalla ja sehän oli vaan positiivista!

Musiikkitarjonta oli koko illan loistavaa! Ja vessassa oli kyllä hauska käydä kännykän valossa, aikamoinen kummitusjuna oli :)

Mitäs tässä enempää lätisemään, oli loisto ilta!
DJ Rx

Posts: 2,527

#233 • • DJ Rx FINRG Recordings

syfilisx, 7.12.2006 00:57:
---
elysion:.,
Bilejärkkäreille sellanen vinkki, että ens kerralla kannattais ehkä tehdä siitä pääareenan tanssilattiasta sellanen alue, jonne ei sais viedä juomia, ja jossa ei sais polttaa (jälkimmäinen voi olla vaikeeta toteuttaa).

---


Joo tietty vähän ärsyttävää, miuta ärsytti vaan vielä enempi se ku tippu juomaa niskaan tanssilattian ulkopuolelta ja muutama lasikin sieltä tais tipahtaa ! Ja joo sinä joka hyppäsit sieltä tanssilattian reunalta siihen juomatelineelle niin, että lasit vaan kilisi, ei ollut ehkä ihan paras idea ? Onneksi ei sattunut sinuun eikä muihin.
Ok. Ymmärrän jos joku on baarissa humalassa ja kävelee toista päin tms. Mutta pitäs kännissäkin vähän kattoo, että mitä touhuaa, koska se ei tosissaan oo enää mikään pikkanen vahinko kun joku saa tippuvasta tuopista päähän ala Trainspotting. (Kukaan ei kait onneksi saanut kai ?)
En haluis tän enempää valittaa, mutta kaikkihan varmaan hiffaa ihan sanomattakin, että lasinsirun ja korkealta tippuvat esineet on aika vaarallisia terveydelle. *joo*

Musiikkitarjonnasta nautin kyl sitäkin enemmän ja bileet oli tosiaan pientä tommosta ahtautta lukuunottamatta oikein mukavat. Hyvä meininki. Kiitokset järkkäreille. *aplodit*



Järjestäjänä voin sanoa että on täysin mahdotonta järjestää divan rakenteellisista syistä tanssilattiasta savutonta / alkoholitonta tilaa, pääsy tanssilattialle tapahtuu kolmesta eri suunnasta jotka ovat rakennettu eri puolelle divaa, tämä tarkoittaisi että jokaisessa näissä tiloissa tulisi olla erikseen palkattu järjestysmies, joka valvoisi että alkoholijuomia ei päätyisi tanssilattialle. Tämä hidastaisi entisestään liikehdintää tanssilattian ja muun baarin välillä ja näin ollen lisäisi tungosta joka paikkaan. Ylemmiltä tasolta on helppo antaa (tai kaataa) juomia esim. tanssilattialle oleville ihmisille ja tähän on erittäin vaikea myöskin puuttua ilman että divaan tehtäisiin mitään pysyviä fyysisiä muutoksia ravintolan toimesta. Otamme toki avosylin kaikki parannusehdotukset asiaan liittyen vastaan jos niitä on *vink*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Miinapiina

Posts: 3,494

#234 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

perkele, 7.12.2006 03:29:
Itellä oli iha hauskaa siellä, harmikseni missasin sulakkeidenpalamiseventin :)

Ja tosiaan tossa äsken tuli mielee keikasta että siellä jossain kohtaa ku oltii siirtymäs johonki ja kattomas onks missää ketää tuttui pyörimäs tjsp ni joku känninen eukko yhtäkkiä agros mulle ja rupes läiskii, läpsii ja huitoo siin ja mölis jotain "saatanan pervo älä käy kopeloimaa!" :D
Ohi vaan olin kaikes rauhassa menossa siin, välimatkaaki tais olla yli metri tähän immeiseen mutta sieltä se vaan päälle tuli. :P

Onneks ei bisse läikkyny.



haahaa... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#235 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Displacer, 7.12.2006 08:25:
Harvinaisen paljon valitettu huonosti käyttäytyvistä "turisteista" täällä. Itse en kyl huomannu, että siellä mitenkään ennen kuulumattoman paljon olisi tapahtunut tönimistä tai toisia päin kävelyä.



no joo, ajattelin ihan samaa... en tiedä mistä sitten johtuu *täh* , mut en mäkään kyllä huomannut mitenkään kauheesti mitn tollasta...

paitsi että muistan kyllä selittäneeni jollekin poitsulle kehen törmäsin / kuka törmäs muhun (ei voi tietää) et ei se mitn (kun hän pahoitteli et läikytti bissee mun ööö kait sit kengille tms...) mun päälle on kaatunut tänään parit siiderit ja oluet ja vähän lonkkuakin... haahaa... siis sukkiksille ja kengille lähinnä...

*nauru* *tirsk* mutta oli ehdottomasti taas parhaat pippalot aikoihin !!! ja jatkot oli myös aika huiput, ei tosin tullut siellä oltua kovin kauaa!

oli tooodella kiva nähdä kaikkia tuttuja, mutta en varmaan muista taas puoliakaan kenen kanssa oon höpissy hehehehe *nauru*

eli siis KIITOS kaikille

paras hansu kiittää ja kuittaa *tirsk*


lisäys: musa oli niiiiiiiin hyvää et jorasin siel naama näkkäril kaiken sen ajan ku jorasin ... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

DJ Rx

Posts: 2,527

#236 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Gnomex, 7.12.2006 10:24:
Oikeen kivaa oli *hymy* COA kolahti mulle kaikista parhaiten. Suoraan sanoen ihan vitun hyvä setti. Löytysköhän poikien musaa jostakin nettikaupasta?



Asia korjataan COA:n kohdalta mahdollisimman pian *vink*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Cassu

Posts: 634

#237 • • Edited Cassu Vieras omassa elämässä
Kiitoksia järjestäjille ja bilettäjille bileistä, mukava oli nähdä vanhoja tuttuja kun pitänyt pientä taukoa, eivät olleet unohtaneet *nauru* ja uusia tuttujakin tuli joten loistava reissu. Olihan siellä viinahuuruissa olevaa porukkaa hoipertelemassa, mutta minkä sille voi, jos järjestetään tavallisessa yökerhossa. Musta on sillee hienoa että musiikkia tulee kuuntelemaan uusia ihmisiä, joista tulee bilettäjiä pikku hiljaa, kunhan ovat tottuneet kuuntelemaan ja ymmärtämään musiikkia ja oppivat bileiden käymisessä sen kulttuurin ja käytöstavat miten bileissä ollaan. Musta silleen kaikki jotka järkkäävät bileitä, etenkin jotka suuntautuvat muuta musiikkia kuuntelevien paikkoihin järkkää bileitä ja soittamaan ovat konemusiikkia edistäviä ihmisiä, koska monikaan ei jaksa kiinnostua siitä, ja se "lähetystyö" on pitkää ja hidasta, että mun mielipide on että divassakin kun oli eri paikkoja missä soittaa niin paikalla olijat löysivät hyvin oman paikkansa, kaikille esim ensikertalaisille, ei suoraan rankka hard nrg, käy eikä voi olettaa heidän diggaavan siitä heti suoralta kädeltä, mutta toivoo ettei myöskään he dissaisi sitä.
Kuulin kaverilta että miesten vessassa joltain oli lyöty nenä solmuun, et tuollainen pitäisi saada karsittua pois. Nyt vasta alkanut näkemään tappeluita bileissä, se on se kääntöpuoli sille että muutkin kun tämä bileporukka alkaa tykkäämään musiikista ja käymään bileissä. Myöskin paikkoja missä voidaan järkätä bileitä on rajallinen.

Rönsyili hieman ja varmaan samantapaisia viestejä edellä jo ollutkin, mutta kiitos kuitenkin jos joku jaksoi lukea ja kiitos bileistä

Over and out

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Mellu-

Posts: 4,006

#238 • • Mellu-
siis voi saatana mä kusen hunajaa näitte bileitte takia :) Oli niiiiiiiiiiiiiin kivaa !
Olin kyllä kännissäkin (anteeksi siitä jos se jota kuta kovin häiritsi..itellä ainaki oli vtun kivaa)
Joukkuekamutkin tykkäsivät ihan saatanasti *sydän*

kaikki toimi,mikään ei haitannut mun iltaa.. musiikki oli koko illan tosi tosi hyvää,COA ja CB+rx *sydän*ihan vtun hyvä setti !sai joraa oikeen huolella :))) ja immeiset oli kivoja *plur*Kiitos jälleen finrg:n posselle mahtavasta illasta ( 1+n päivää) ! Ensivuonna uudelleen :)))


kiiiiiiiiiiiiitoooooooooooos!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

norbanki

Posts: 84

#239 • • norbanki nysvääjä
Lasinsiruista, turisteista ja muista pientä vinetystä aiheuttaneesta asioista huolimatta aivan mahtava ilta. Onnistuin säästämään pahimmat pleksit sinne aamujatkoille, joten itse ei onneksi tullut känniääliöityä Divassa... Kiitos suuri Finrg:n porukalle, vähänkö rokkaatte!

Carbon Based + RX oli niiiin nannaa, meinas pää lähteä irti Cyclonen tahtiin "herkistellessä" *sydän*

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

Przkk

Posts: 6

#240 • • Przkk
Oli kyl musa näissä hipoissa niin kohdallaan että huhuh! Jos tanssilattia ei olis paikoin ollu niin ahdettu ja jalka olis jaksanu nousta ei olis tarvinnu juur taukoja pitää, sen verran tiukka meininki läpi illan. Kiitoksia vaan kaikille paikalla olleille, soittajille ja tanssijoille:)