Genki Goes Goa PT.1&2

72 posts, 4 pages, 16,472 views

Android

Posts: 3,908

#41 • • Edited Android

genki, 3.8.2006 17:07:
jos jollain on se (filename: psychetica.mp3) niin laittakaa mulle ja laitan sen saman tien uuteen paikkaan jakoon.



Mulla löytyy tämä kotikoneella, uppaan sen johonkin ja ilmoitan osoitteen kun pääsen duunista himaan.
Avatar
#42 • • Viivi Guest
Ihana *sydän* Sanoo nainen joka ei yleensä kuuntele tällasta musaa..
milla lehto

Posts: 583

#43 • • milla lehto
täytyy myöntää, että oli kyllä hyvä vaikka psyke nyt ei niin kovin lähellä sydäntä olekkaan. miksaus piti hyvin mielenkiinnon yllä ja rullasi niin maan perusteellisesti :)

genki se vaan osaa *sydän*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#44 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
hui, legendaarisia pentan ralleja muutama <3
(+ wizzy noise & johann on aika tiukkoja as well).

pitääpä pitkästä aikaa latailla JA kuunnella
psykesetti ;)

edits: en osaa kirjoittaa enää :(

--
dasinoaisnvs

Rivakka

Posts: 593

#45 • • Rivakka T2xikerien
Laitetaas imuun..
Aethron

Posts: 91

#46 • • Aethron Translusidinen olento
Hyvää settiä! Jää kyllä kuunteluun!!!!*aplodit*
Sphyxia

Posts: 3,308

#48 • • Edited Sphyxia Maracujá!

genki, 3.8.2006 09:40:
joo ei ole kyl juurikaan mitään tekemistä enää tällä sen vanhan soundin kanssa... omat ekskursiot nykygoan maailmaan on vasta alkanut, ja yleisesti yritän etsiä sellaista nykystandardeilla tuotettua soundia missä olisi kuitenkin vanhojen biisien malliin sisältöä ja kerroksellisuutta - eikä pelkkää kuudestoistosatykytykyä yhdistettynä maailman rososimpaan liidiin.



Varteenotettavaa "nykygoaa" mm. Filteria, Ypsilon 5, Radical Distortion, Khetzal ... Kannattaa ilman muuta tsekata.

Toisaalta minulla on vaikea ymmärtää tuota "nykygoa"-termia. Goa on goaa, olipa se vuodelta 1996 tai 2006. Jos goaan liittyvät tyypilliset erityispiirteet puuttuvat, ei yksinkertaisesti enää ole kyse goasta. Toki, kaikki genret kehittyvät vuosi vuodelta, mutta IMHO ei enää ole kyse samasta genrestä, jos kaikkein fundamentaalisimmat piirteet eivät enää löydy. Boris Blenniä lainaten: "Never changing. Forever true." No, tämä on nyt taas yksi niistä turhista mikä-on-mikä jutuista ...
mixmaoster

Posts: 54

#49 • • mixmaoster everyone loves him
Voi genki minkä teit. Snare takasin !!

--
Life is random

god_of_moves

Posts: 66

#50 • • god_of_moves
Onpas varsin erinomainen kipalesuma!!!
e3m3li

Posts: 164

#51 • • e3m3li
Napakka pläjäys, monta hyvää rallia:)
a-j

Posts: 785

#52 • • a-j
oikein menevää ja toimivaa :)

ykkösosa saatava myös *joo* *piis*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

placiq

Posts: 1,260

#53 • • placiq Jorkki
Pirun tiukka paketti kyl, tykkäsin kaikin puolin.
Sub 6 - On The Ground (Chakra RMX) *sydän*
genki

Posts: 872

#54 • • genki

Sphyxia
Varteenotettavaa "nykygoaa": Filteria, Ypsilon 5, Radical Distortion, Khetzal ...

Toisaalta minulla on vaikea ymmärtää tuota "nykygoa"-termia. Goa on goaa, olipa se vuodelta 1996 tai 2006. Jos goaan liittyvät tyypilliset erityispiirteet puuttuvat, ei yksinkertaisesti enää ole kyse goasta. Toki, kaikki genret kehittyvät vuosi vuodelta, mutta IMHO ei enää ole kyse samasta genrestä, jos kaikkein fundamentaalisimmat piirteet eivät enää löydy. No, tämä on nyt taas yksi niistä turhista mikä-on-mikä jutuista ...



kiitos vinkeistä, pitää tarkistaa.

kun itse olin kuvioissa enämpi mukana niin ei ollut hirveen tarkkoja käsitteitä vielä, Return To The Source 1:sen ( http://www.discogs.com/release/126581 ) aikoihin muistaakseni sitä täällä suomessa ruvettiin sanomaan goaksi, sitä ennen termi oli hardtrance tai techtrance ainakin meidän porukoissa. nykyään on varmaan kaiken maailman aligenrejä jo mut niistä olen enemmän tai vähemmän ihan pihalla. :P


kiitos kaikille kuunnelleille.. inspiroivaa palautetta on mukava lukea. kritiikki on kultaa kehitykselle.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#55 • • genki

mixmaoster, 5.8.2006 15:10:
Voi genki minkä teit. Snare takasin !!



pirusti snarea luvassa piakkoin.

--
crop circles in the carpet

Avatar
#56 • • magpie Guest
tässä oli paljon minulle uudenlaista saundia ja kivalta kuulosti kokonaisuudessaan. tykkäsin*hymy*
trixxy

Posts: 83

#57 • • trixxy ëxma ël bambun
kiitos nam *piis*

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

genki

Posts: 872

#58 • • genki
noyce... kiitos..

--
crop circles in the carpet

display23

Posts: 3,069

#59 • • display23
perkele tää rullaa.
mielenkiinnolla kuuntelin noita tasabiittivaihtoja ja ne meni ihan törkeen hyvin.
selkeesti omanlaistaan saundia psykepuolelta. kaikenlisäksi settikin rakentuu kokoajan napakasti.

goa genki goes rok rok!
hrdkvr

Posts: 3,929

#60 • • hrdkvr KURGO
Samadhi - Namaste From Russia :

Samadhi saanu iha uuden slayerin :D

--
-keep it hard-