genki, 3.8.2006 17:07:
jos jollain on se (filename: psychetica.mp3) niin laittakaa mulle ja laitan sen saman tien uuteen paikkaan jakoon.
Mulla löytyy tämä kotikoneella, uppaan sen johonkin ja ilmoitan osoitteen kun pääsen duunista himaan.
72 posts, 4 pages, 17,518 views
genki, 3.8.2006 17:07:
jos jollain on se (filename: psychetica.mp3) niin laittakaa mulle ja laitan sen saman tien uuteen paikkaan jakoon.
genki, 3.8.2006 09:40:
joo ei ole kyl juurikaan mitään tekemistä enää tällä sen vanhan soundin kanssa... omat ekskursiot nykygoan maailmaan on vasta alkanut, ja yleisesti yritän etsiä sellaista nykystandardeilla tuotettua soundia missä olisi kuitenkin vanhojen biisien malliin sisältöä ja kerroksellisuutta - eikä pelkkää kuudestoistosatykytykyä yhdistettynä maailman rososimpaan liidiin.
Sphyxia
Varteenotettavaa "nykygoaa": Filteria, Ypsilon 5, Radical Distortion, Khetzal ...
Toisaalta minulla on vaikea ymmärtää tuota "nykygoa"-termia. Goa on goaa, olipa se vuodelta 1996 tai 2006. Jos goaan liittyvät tyypilliset erityispiirteet puuttuvat, ei yksinkertaisesti enää ole kyse goasta. Toki, kaikki genret kehittyvät vuosi vuodelta, mutta IMHO ei enää ole kyse samasta genrestä, jos kaikkein fundamentaalisimmat piirteet eivät enää löydy. No, tämä on nyt taas yksi niistä turhista mikä-on-mikä jutuista ...