Genki Goes Goa PT.1&2

72 posts, 4 pages, 16,476 views

Miazu

Posts: 815

#22 • • Miazu Päivänsäde
kuuntellussa oli ja niiiiiiiiiiiiiin myyty olen erittäin hyvä miksaus ja biisit on saatu mun mielestä menemään kivasti eteenpäin ettei tule tavallaan sellasta tylsää kohtaa kyllä hetkeksikään elikkä jooopa jooooo kyl sen taitaa ku osaaa kiitos tulee kuunneltua uudestaanki :) *aplodit**pepsodent*

ja tää nameste lopetus on vaaan niiiiiiiiiin hyvä :) (:
tomii

Posts: 3,594

#23 • • tomii kallion herttua
Toimii! Hyvää tykitystä *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

tumpsi

Posts: 2,553

#24 • • tumpsi rekisteröitymätön
en o viel kuunnellu, mut wizzy noisen haiku rules ok!
Sphyxia

Posts: 3,308

#25 • • Sphyxia Maracujá!
Kuunneltu on. Kuten joku jo ehti mainita, niin miksaus on ilman muuta kuuntelukelpoinen; miksaukset toimivat ja rakenne on suht.koht. looginen, eli vievät "stoorin" eteenpäin. Mutta itse soundiin petyin (=mikä samalla myös sen selvisi, miksi puolet biisistä oli minulle ennestään tuntemattomia: 90-luvun goasoundista oltiin ajoittain varsin kaukana, paitsi tetysti herra Pettersonin remiksauksessa ManMadeManin klassikosta. Asiasta voidaan tottakai olla monta eri mieltä, mutta IMHO nykypsyke tämä ... (eikä kukaan ole mitään muuta väittänytkään, tiedän)

Noniin, takaisin Pettersonia kuuntelemaan! ->
genki

Posts: 872

#27 • • genki

Sphyxia, 2.8.2006 23:02:
Kuunneltu on. Kuten joku jo ehti mainita, niin miksaus on ilman muuta kuuntelukelpoinen; miksaukset toimivat ja rakenne on suht.koht. looginen, eli vievät "stoorin" eteenpäin. Mutta itse soundiin petyin (=mikä samalla myös sen selvisi, miksi puolet biisistä oli minulle ennestään tuntemattomia: 90-luvun goasoundista oltiin ajoittain varsin kaukana, paitsi tetysti herra Pettersonin remiksauksessa ManMadeManin klassikosta. Asiasta voidaan tottakai olla monta eri mieltä, mutta IMHO nykypsyke tämä ... (eikä kukaan ole mitään muuta väittänytkään, tiedän)

Noniin, takaisin Pettersonia kuuntelemaan! ->



joo ei ole kyl juurikaan mitään tekemistä enää tällä sen vanhan soundin kanssa... omat ekskursiot nykygoan maailmaan on vasta alkanut, ja yleisesti yritän etsiä sellaista nykystandardeilla tuotettua soundia missä olisi kuitenkin vanhojen biisien malliin sisältöä ja kerroksellisuutta - eikä pelkkää kuudestoistosatykytykyä yhdistettynä maailman rososimpaan liidiin.



remotion - millä lailla se on sulla rikki? kai teit right-click save as vai voiko täällä edes....?

--
crop circles in the carpet

Sphyxia

Posts: 3,308

#28 • • Edited Sphyxia Maracujá!

genki, 3.8.2006 09:40:
joo ei ole kyl juurikaan mitään tekemistä enää tällä sen vanhan soundin kanssa... omat ekskursiot nykygoan maailmaan on vasta alkanut, ja yleisesti yritän etsiä sellaista nykystandardeilla tuotettua soundia missä olisi kuitenkin vanhojen biisien malliin sisältöä ja kerroksellisuutta - eikä pelkkää kuudestoistosatykytykyä yhdistettynä maailman rososimpaan liidiin.



Varteenotettavaa "nykygoaa": Filteria, Ypsilon 5, Radical Distortion, Khetzal ...

Toisaalta minulla on vaikea ymmärtää tuota "nykygoa"-termia. Goa on goaa, olipa se vuodelta 1996 tai 2006. Jos goaan liittyvät tyypilliset erityispiirteet puuttuvat, ei yksinkertaisesti enää ole kyse goasta. Toki, kaikki genret kehittyvät vuosi vuodelta, mutta IMHO ei enää ole kyse samasta genrestä, jos kaikkein fundamentaalisimmat piirteet eivät enää löydy. No, tämä on nyt taas yksi niistä turhista mikä-on-mikä jutuista ...
Dzad

Posts: 353

#29 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
PT2?, jos toi tarkoittaa "part 2", niin, mistä "part 1" löytyy? *hymy*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Crystaline

Posts: 69

#30 • • Edited Crystaline Taikanautti
Tää toimi ainakin kympillä itselle... hyvin olit saanu biisit miksattua... *joo*
mutta eikös toi intercorporal stimulator ole alunperin X-Dreamin biisi?
Sallakat

Posts: 2,220

#32 • • Sallakat jungle, baby !
t o i m i i
nam *kuolaa*
genki

Posts: 872

#33 • • genki

Dzad, 3.8.2006 11:25:
PT2?, jos toi tarkoittaa "part 2", niin, mistä "part 1" löytyy? *hymy*



harmillista on se, että en ole etsinnöistä huolimatta löytänyt ko. miksausta miltään koneelta... muistan että joku anti-psy meuhkaaja sen poisti stealthin serveriltä mut luulin että mulla olis ollut backuppi siitä.. eipä näytä olevan...

pitänee tehdä uus pt.1 heti kun nuance myy mulle sen cd soittimen. :]


jos jollain on se (filename: psychetica.mp3) niin laittakaa mulle ja laitan sen saman tien uuteen paikkaan jakoon.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#34 • • genki
+ kiitos kaikille kuunnelleille ja kommentoineille, todella mukava kuulla että matsku maistuu. itsellenikin toimii taas pitkästä aikaa todella hyvin tää soundi.

toi yks biisin nimi on sit ihan Beatportissakin väärin. tosin mukavampaa että se on X-Dreamin biisi koska ne on niin guruja. :]

--
crop circles in the carpet

BuBu

Posts: 509

#35 • • BuBu
Jeij, tää rullaa mukavasti *tanssittel*
Toi insanity biisi on eri kiva!

Goa Genki rox!

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Lauri

Posts: 1,051

#36 • • Lauri Devoted
Tämä vaan on yksinkertaisesti parasta mitä kokonaisuutena
pitkään, pitkään, aikaan oon kuullut. Svengaa kuin hirvi.

Hauskaa huomata, että genkistä löytyy tämäkin puoli ja samalla
silmänräpäyksellä pieksee toudella monta jo allekirjoittaneelle
entuudestaan tuttua jotakuinkin lähelle menevän soundin edustajaa.

En vain keksi mitään negatiivista sanottavaa, kysymyksenä vain
koska tätä saa kuulla ja missä, oikealla äänentoistolla (ps. ei mitään
heikolla äänentoistolla tehtyä pikkustagea)?
Avatar
#37 • • ikj Guest
helvetti. tiukkaa ja aitoo tanssilattia kamaa. & samalla niin kaunista <3
Dzad

Posts: 353

#38 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Kuuneltu.
Mun mielestä hyvä setti, mut en tiedä oliko niin paljon "goa"-biisejä... tai ei ainakaan sitä mitä mä tarkoitan kun sanon "goa". Ehkä "acid&industrial psy/goa"... *hihu* *piis*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Avatar
#39 • • niomic Guest
Kivaa settiä genkisein. Vielä kyl kuuntelis enemmän semmosta hienoista genrejen miksausta et ujuttelis fullon spyken sekaan vähän breaksejä ja vaikka jotain sienijunkkaa perään. Onhan monissa mikseissä ollu just joku yks kohta mis vähän chillataan ja vedetään vaik vähän rikottuu biittii hetken ja sit taas lähtee, mut se ei riitä :(