Mitä inhoat ihmisissä eniten?

136 posts, 7 pages, 41,258 views

Avatar
#101 • • aaaaaaaaaa Guest
Inhoon ihmisiä jotka kuuntelevat asiaasi vain siksi, että saisivat itte oman puheenvuoron.
Capish. Itsekeskeiset ovat ihnottavia, mutta jokainen meistä kyllä taitaa olla iiiihan pikkuriikkisesti sitä.
Syce

Posts: 1,649

#102 • • Syce
Lupauksissa pysyminen on yllättävän tärkeä seikka... johon ainakin itse panostan paljon.
Ei ole ärsyttävämpää kuin luvata ja sitten jättää tekemättä / ei vaivaudu edes ilmoitamaan asiasta, ettei ole tekemässäkään mitä on sovittu.
YourSelf

Posts: 305

#103 • • YourSelf
Yhdyn täysin edelliseen. Se on osoitus välinpiittaamattomuudesta, eli arvostuksen puutteesta toista/toisia kohti.
Eikä ole järin mukavaa tietää että toinen arvostaa yhteisiä suunnitelmianne niin paljon että ei edes viitsi ilmoittaa että ne on peruttu... *uuh*
Howdy

Posts: 7,955

#104 • • Edited Howdy Oldie
Kusettajat. selkään puukottajat, paskanpuhujat ja pettäjät .. aika syvältä .....

Rehellisyys ja aitous ovat katoava luonnonvara ..

--
Käpy vailla vertaa

AlexS

Posts: 1,389

#106 • • AlexS kummasetä

Syce, 1.7.2006 11:27:
Lupauksissa pysyminen on yllättävän tärkeä seikka... johon ainakin itse panostan paljon.
Ei ole ärsyttävämpää kuin luvata ja sitten jättää tekemättä / ei vaivaudu edes ilmoitamaan asiasta, ettei ole tekemässäkään mitä on sovittu.



Juuri näin. Kertoo ihmisestä yllättävän paljon. Joillekin ihmisille tuntuu olevan ihan sama mitä sanovat/lupaavat *igor*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

alphamagic

Posts: 3,628

#107 • • alphamagic
Ehdottomasti epärehellisyyttä ja totuuden muuntelua. Vedän herneet myös helposti jos joku lupaa jotain ja lupausta ei pidetä, oli sitten kyseessä pieni tai isompi juttu.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Danskuh

Posts: 675

#108 • • Danskuh pikku-Dee
sitä et satutetaan tavalla tai toisella henkisesti tai fyysistesti,tietäen toisen arka,satuttava kohta,asia...,epärehellisyys,pettäminen,liika ylpeys,turha väittely,jankkaaminen...onhan näit...eihän kukaan täydellinen oo..mut on paljon isoi ja pienii asioita joista ei ihmises pidä...jopa sormen näpytys jossai kohtii voi ärsyttää..mut kaikist eniten mä vihaan, vihaa ja katkeruutta..epäoikeudenmukaisuutta...syrjintää...ja se ettei pitäis elää ennäkkoluulojen mukaan vaan pitäs elää se hetki...tai ottaa selvää..ja juoruilu on kans...en sano etten itte ois näist jotain tehny..mut ne on ne asioat mist mä en tykkää ees itessäni..ja kaikkien pitäis saada olla sitä mitä itse haluaa.. :)
Sunflower

Posts: 363

#109 • • Sunflower
Ettei käytetä tekstissä isoja alkukirjaimia, välilyöntejä välimerkkien jälkeen ja kappalejakoa.
Pätkis

Posts: 1,038

#110 • • Edited Pätkis Pikkis

astaroth, 29.6.2006 23:36:


...monesti tulee kavereiden kanssa iltaa viettäessä istuttua hiljaa oman itsensä kanssa - seurassa tai ei - ja ei oikeasti tarvitse kolmea minuuttia odottaa, niin joku tuttu tai vähemmän tuttu on heti tivaamassa "hei, onks kaikki hyvin?", "hei, miks sä oot tollanen?", "onks sulla tosiaan noin tylsää?"

sitten kun vastaat, että ei mulla mikään ole vialla, niin aletaan vielä väittämään vastaan, "että onpas, kun oot muulloin niin erilainen"

herra isä sentään, ei kai mun nyt tarvitse oikeasti olla koko ajan virnuilemassa tyhmännäköisenä, kuin naantalin aurinko ja pomppia ja pälättää, kuin olisin vetänyt ties mitä. vaikka olen omasta mielestäni suht sosiaalinen persoona, niin rakastan myös hiljaisuutta, yksin olemista ja diipadapaan ajattelemista omassa kopassani. se, että olen hissukkana, ei todellakaan automaattisesti korreloi siihen, että minua vituttaisi. monelle tätä vaan tuntuu olevan mahdotonta käsittää



Oon vähän väärässä topikissa, pitäis kai päivän hymyyn hehkuttaa et "oon niinq niin samaa mieltä (!!!!!!11111111)".

...Tää on niin totta. Lisäyksenä vielä, että sitten alkaa viimeistään keittää kun kaveri jaksaa jankuttaa samaa koko ajan; "mitennii ei o mikään vikana, miksä sit oot tollanen" -tod näk tämä johtaa siihen että sanon "ettei vittu ole mikään vikana usko jo", ja kaveri suuttuu tästä.

Been there done that.

edit: [o]kauheeta kieltä[/o]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

äm

Posts: 2,376

#111 • • äm
Varpaita.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

wiwi

Posts: 1,575

#112 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ilkeyttä. Miksi olla ilkeä ja tyly kun voi samalla vaivalla ystävällinen (tai edes neutraali)?

Teennäisyyttä. Ihmiset, jotka teeskentelevät olevansa kiinnostuneita toisen kuulumisista, elämästä tms. vaikka eivät todellisuudessa piittaa paskan vertaa, ovat rasittavia. Kuten myös sellaiset, jotka esittävät, keimailevat, myötäilevät (todellisuudessa omiensa vastaisia) mielipiteitä ja muuttuvat seurasta riippuen kuin toiseksi ihmiseksi.

Piittaamattomuutta ja välinpitämättömyyttä. En väitä, että oma arvomaailmani olisi ainoa oikea tai että kaikkien tulisi olla "maailmanpelastajia" (voi kun tuolla sanalla on mukava kaiku), mutta ihmiset, jotka eivät kykene näkemään omaa napaansa pidemmälle tai osaa ajatella, ovat äärimmäisen epäkiinnostavia. On surullista, jos kuvittelee olevansa niin tärkeä, että voi olla kaikessa vain ottavana osapuolena tai että maailma lakkaa pyörimästä, kun itsestä aika jättää.

Suvaitsemattomuutta. "Mä en hyväksy sua, koska sä oot erilainen ku mä"- asenne ei palvele ketään. Kaikkea ei tietenkään tarvitse suvaita, mutta kyvyttömyys muuttaa käsityksiään tai perustelu "Se on niin, koska mä oon sitä mieltä", kertoo köyhästä ja jumiutuneesta ajatusmaailmasta, jossa ei juuri ole tilaa muille kuin itselle.

Kohtuuttomuutta ja joustamattomuutta. Harva asia on absoluuttisesti niin tai näin, oikein tai väärin; kokonaisuus ja konteksti painavat paljon. Arvostan ihmisiä, jotka osaavat suhteuttaa ja katsoa asioita monesta näkökulmasta, eivätkä päätä että kaikessa on vain se yksi puoli. Aina ei myöskään saa sitä, mitä tilaa vaan joskus on pakko niellä ylpeytensä ja antaa myöten, eikä nousta nyrkit pystyssä vaatimaan.

Huoh. Näin ensi alkuun. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

wammi

Posts: 627

#113 • • Edited wammi

ElegantY, 28.6.2006 11:21:
Kiteytettynä: Kaikkia sosiopaatille ominaisia piirteitä *dissaa*
Yhdessä ja erikseen *eiei**dissaa**eiei*



word!*igor*

+päättämättömyys(tosin tulee tähän itsekin joskus syyllistyttyä)
+tyhmyys, eli yleinen idioottimaisuus saa mut takoo päätä seinään ja hokemaan onko moinen aivokuolleisuus ees mahdollista
+"jeesmies-asenne", omien mielipiteiden puuttuminen, 'ihan sama' meininki
+onhan näitä...
Tarsu

Posts: 2,449

#114 • • Tarsu
itsekeskeisyyttä ja ehkä kapeakatseisuutta!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#115 • • jesus Guest
Turhat lupaukset *senkin**grr*
Strobocop

Posts: 161

#116 • • Strobocop Skenepoliisi
Kateus.

--
Three strikes and you are out!

Kriss G

Posts: 1,492

#117 • • Kriss G Wir brauchen bass
Just tällä hetkellä asennevammasuutta. oikeesti ekaa kertaa moneen vuoteen on sellanen olo että vois vetää ihmistä lättyyn. unen puute, kiukkunälkä ja tyhmät ihmiset ei ole se paras combo maailmassa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Gleba

Posts: 549

#118 • • Gleba
ristiriitaiset viestit.
(never done that...*justjoo**pepsodent*)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Samu81

Posts: 1,224

#119 • • Samu81 kokolihaa
Sellaista tietynlaista teennäisyyttä & olla olevinaan -asennetta ala Sedulaposse, näin karkeasti yleistettynä.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#120 • • Edited ALIEN Guest
Idiotismia, järjettömyyttä, itsekästä arvomaailmaa, sitä jos pinnallisuus on ylitse kaiken muun ja sitä ettei ole ymmärrystä mitä suustansa päästää, eikä osaa perustella niitä. Eikä ota kuuleviin korviin kun kerrotaan neuvoja tai järkeviä vaihtoehtoja ongelmiin. Sanoo yhtä ja tekee toista. Väittää tuntevansa itsensä ja silti epäonnistuu. Ja kun tuodaan hyviä pointteja ja faktoja esille kun väitellään niin sit vaihdetaan puheenaihetta kun huomataan olleen väärässä. Heh. Ja sit taas vaan kiukutellaan ja ihmetellään miks jollain menee hermot. Vauvan kengissä käveleviä ylihemmoteltuja aikuisia inhoan, jotka luottavat siihen että asiat/onglmat hoidetaan kiukuttelemalla eikä keskustelemalla loogisista vaihtoehdoista yms. Tällaisen katseleminen vie itseltänsä energiaa ja voimia, turhauttaa, masentaa ja vie pahimmillaan itsensäkin alhaiselle tasolle.

Varokaa siis näitä, live long and prosper! :)