Capish. Itsekeskeiset ovat ihnottavia, mutta jokainen meistä kyllä taitaa olla iiiihan pikkuriikkisesti sitä.
136 posts, 7 pages, 42,502 views
Syce, 1.7.2006 11:27:
Lupauksissa pysyminen on yllättävän tärkeä seikka... johon ainakin itse panostan paljon.
Ei ole ärsyttävämpää kuin luvata ja sitten jättää tekemättä / ei vaivaudu edes ilmoitamaan asiasta, ettei ole tekemässäkään mitä on sovittu.
astaroth, 29.6.2006 23:36:
...monesti tulee kavereiden kanssa iltaa viettäessä istuttua hiljaa oman itsensä kanssa - seurassa tai ei - ja ei oikeasti tarvitse kolmea minuuttia odottaa, niin joku tuttu tai vähemmän tuttu on heti tivaamassa "hei, onks kaikki hyvin?", "hei, miks sä oot tollanen?", "onks sulla tosiaan noin tylsää?"
sitten kun vastaat, että ei mulla mikään ole vialla, niin aletaan vielä väittämään vastaan, "että onpas, kun oot muulloin niin erilainen"
herra isä sentään, ei kai mun nyt tarvitse oikeasti olla koko ajan virnuilemassa tyhmännäköisenä, kuin naantalin aurinko ja pomppia ja pälättää, kuin olisin vetänyt ties mitä. vaikka olen omasta mielestäni suht sosiaalinen persoona, niin rakastan myös hiljaisuutta, yksin olemista ja diipadapaan ajattelemista omassa kopassani. se, että olen hissukkana, ei todellakaan automaattisesti korreloi siihen, että minua vituttaisi. monelle tätä vaan tuntuu olevan mahdotonta käsittää
ElegantY, 28.6.2006 11:21:
Kiteytettynä: Kaikkia sosiopaatille ominaisia piirteitä
Yhdessä ja erikseen