UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 93,392 views

Peppi Pitkätossu

#61 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
I *sydän* UNITY

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Individual

#62 • • Individual HYPNO!

mestaaja, 19.6.2006 23:11:
Toi ikäraja on kyllä aika natsi. En ymmärrä.. Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa, mutta keikoille ei ole oikeutta. Alkaa vituttamaan pahasti 20 vuoden odotus.

*lmao*
Howdy

#63 • • Edited Howdy Oldie

Toi ikäraja on kyllä aika natsi. En ymmärrä.. Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa, mutta keikoille ei ole oikeutta. Alkaa vituttamaan pahasti 20 vuoden odotus.

Oletkos koskaan miettinyt kuinka paljon noita lastentarhabileitä on ? niitä on joka viikko jopa useampia, montakos on meille varttuneemmille? hyvä jos yksi .. ehkä teitä ei loppukädessä sorretakkaan vaan meitä vanhempia .. ehkä olette niin itsekkäitä että ette tule asiaa edes ajatelleeksi ... onko se oikeasti niin paha että skenemammat ja papat saavat edes kerran vuodessa käydä viihteellä ilman vaippapöksyjä pissimässä ympärillä? *iloinen* (ja tällä ei ole tarkoitus halventaa teitä nuorimmaisia .... )

--
Käpy vailla vertaa

Pepi

#64 • • Pepi
Entäs jos siinä kävisikin niin, että ne pienet oppisivat paremmin (?) käyttäytymään, kun näkee ettei aina pidä örveltää... vai pitikös - kummin päin se nyt taas menikään ? *ding*

Vähän tosin hämmästyttää päällekkäinen ajankohta muiden kemujen kanssa. Ellei Unity ole sitten tilannut juuri tuolle päivälle aurinkoa ja lämpöä. Eli kaippa siihen joku syy on *hymy*

Vaan eipä auta, maanantaina on oltava jonossa ja myöhästyttävä töistä *jiihaa*

--
.-Pepi-.
dj upi

#65 • • dj upi
Niin mitä lastentarhapileitä? Ensin joutui odottelemaan 18-vuotispäivää että pääsee edes jonnekin. Perheessämme on kolme muusikkoa ja äitini on ainut joka pääsisi joka paikkaan. Aika hauskaa että itse pääsisin soittamaan vaikka minne, mutta en sitten kelpaisi kuuntelijaksi.
äm

#66 • • äm

Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa...

Perheessämme on kolme muusikkoa ja äitini on ainut joka pääsisi joka paikkaan.

Multa tulee pissat housuun! *lmao**lmao*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

dj upi

#67 • • dj upi
Multa tulee pissat housuun! *lmao**lmao*
[/quote]

Kiitti. Espoolaiset senkun osaa vain pissistellä.
Mellu-

#68 • • Mellu-
En ny oikeen tajua mitä porukka vaahtoo tosta ikärajasta..ei kai sitä huviksee olla säädetty *toktok*

Ei maailma yksiin bileisiin kaadu..kyllähän se orkidea varmaa noittenki pileitte jälkee keikkaa soittaa muuallakin*vink**nauru*

Onhan mullekki noita kehuttu mut mikä järki mun ois alkaa kiukkuu ikärajasta ku yhtä hyvin voin riehuu ikäni puolesta vielä monta vuotta ennen ku tarvii rauhottuu ja siirtyy skene-mummoks *lmao*

tai no jaa.. miten sen ny haluu ottaa *hymy*

*sotakirveitä väistel*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

#69 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Pepi, 20.6.2006 00:31:
Vähän tosin hämmästyttää päällekkäinen ajankohta muiden kemujen kanssa. Ellei Unity ole sitten tilannut juuri tuolle päivälle aurinkoa ja lämpöä. Eli kaippa siihen joku syy on *hymy*

Varmaan syynä just se että jengi joutuu priorisoimaan minne on menossa. IMO on ihan hyvä että LP, sundance ja dancevalley kerää sitä nuorempaa kiksukarvajengiä ja koneisto vanhat parrat jotka tulisi ainoastaan dissaamaan kiksua.

Nyt unityyn tulevat ovat pääasiassa sellaisia, jotka on odottaneet näitä bileitä viimeisen vuoden ja ennenkaikkea sellaisia joilla on pitkä unityhistoria. On oikeesti mukava mennä bileisiin, joissa lähes kaikki ovat vähintäänkin "naamatuttuja" ja joita on tottunut näkemään jokaisissa unitybileissä lähes 10 vuoden ajan.

Hyvä ilma on itsestäänselvyys näissä bileissä, tässä villevaavu(tm) ennustus, joka pohjautuu viimeiselle kolmelle vuodelle ja siten erehtymisen mahdolliisuutta ei ole olemassa:

Heinäkuun 15 päivä: +26 ja aurinkoa tjeu: heinäkuu 2003, heinäkuu 2004,heinäkuu 2005
Sinza

#70 • • Sinza
Tuo ikäraja on kyllä asiaa *joo*. Valitettavasti itsellä on muuta menoa tuolloin, mutta varmasti tulee hyvät kemut *jiihaa*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#71 • • + Guest
Joutuu kyl tosissaan arpoon unityn ja ilosaaren välillä *uuh*
littlebig

#72 • • littlebig aaat-chi kung

Armadance, 16.6.2006 01:28:
---
Maanantaiaamuna klo 05 StreetBeatin oven takana nähdään *iloinen*

aamupesut ja kahvit jonossa, asetit melko kovan aikarajan.
ei ois kandennu kertoo ni oisit ollu siel eka. mut nyt ootkin toka *pepsodent*

--
straight ______

gay ^______^

MissKoo

#73 • • MissKoo

ville, [
Varmaan syynä just se että jengi joutuu priorisoimaan minne on menossa. IMO on ihan hyvä että LP, sundance ja dancevalley kerää sitä nuorempaa kiksukarvajengiä ja koneisto vanhat parrat jotka tulisi ainoastaan dissaamaan kiksua.

Tulipa tähän vaan mieleen todeta, että viime vuonna Dancevalleyssä olleena, siellä ei ollut ollenkaan sellaista nuorta kiksukarvaporukkaa, jota ois voinut olettaa. Keski-ikä oli kolmenkympin paremmalla puolen ja päiviteltiinkin sitä ahkerasti, mutta sehän oli siis todella kivaa *joo* Neljäkymppiset klubikissat olivat panostaneet todella hyvin pukeutumiseen ja kropat oli timmissä kunnossa. Pitkästä aikaa itestäkin tuntui Dancevalleyssä, että ite ei ole aina sieltä vanhimmasta päästä bileissä.

Piti tääkin nyt tähän sit sanoa*nauru* *vink*

Enivei, musta toi ikäraja juttu on loistava, lisää tätä! Teinareille on joka vkoloppu bileitä, vanhemmille äärimmäisen harvoin.
Garo

#74 • • Garo #jake
Viimevuonna olin ensimmäistä kertaa ja mahtavaa oli *sydän*. Nyt joutuu näköjään skippaamaan tämän vuoden ikärajan takia ja odottaa ensivuoden heinäkuuhun *uuh*

- Garo

#75 • • ville olen oikeasti ujo

Söpö-Katja, 20.6.2006 20:20:
Tulipa tähän vaan mieleen todeta, että viime vuonna Dancevalleyssä olleena, siellä ei ollut ollenkaan sellaista nuorta kiksukarvaporukkaa, jota ois voinut olettaa. Keski-ikä oli kolmenkympin paremmalla puolen ja päiviteltiinkin sitä ahkerasti, mutta sehän oli siis todella kivaa *joo* Neljäkymppiset klubikissat olivat panostaneet todella hyvin pukeutumiseen ja kropat oli timmissä kunnossa.

Joo, kyllä tuolla varmasti keskimäärin vanhempaa jengiä on, toi mun kommentti oli lähinnä äärimmilleen viety esimerkki jossa vain pieni ripaus totuutta. Enemmän se kiksukarvajengi suuntaan mlmn kanssa lp:n ;)
aurinko

#76 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tääkin kiksukarvateini pakkaa karvatassunsa ja suuntaa tälläkertaa berliiniin :)

Pitäkää kivaa saaressa!

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Waide

#77 • • Waide sabão

ville,

---

heinäkuu 2005

Voittajien oli helppo hymyillä! Pitäiskö sittenkin jättää Berliinin keikka väliin...nääh.

Okei, myönnetään. Kyll pikkasen harmittaa..

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Peppi Pitkätossu

#78 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio

Mellu-, 20.6.2006 18:41:

Ei maailma yksiin bileisiin kaadu..kyllähän se orkidea varmaa noittenki pileitte jälkee keikkaa soittaa muuallakin*vink**nauru*

Ei se oo vaan SE Rokkidea, vaan SE FIILIS!!! (ja tällä en tarkoita ettei sillä musiikilla ole merkitystä, sitä fiilistä mikä noissa bileissä on ei vaan saa mistään!)

" The island... the people... the music... THE feeling"

On vaan ehkä niin parhaat bileet ever *sydän*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

juGis

#80 • • Edited juGis
Diu dau, täällä nähdään sit *hihu* *aplodit*

Viime vuotta fiilistellessä:

-

*tanssittel*