UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 89,606 views

ville

Posts: 3,780

#21 • • ville olen oikeasti ujo

Twist, 16.6.2006 10:48:
Minkäköhän takia ikärajaa on nostettu?? Kenelläkään tietoa asiasta?



Villi veikkaus tai parikin:

- Unityposse on keskimäärin vanhempaa kuin 24v, diggaavat varmaan siitä että omanikäisiä ympärillä
- Kerta kesässä = enemmän jengi tulossa = pakko karsia = ikäraja helppo ratkaisu
- Vaikka mitä sanoisi, niin nuorien keskuudessa on suhteessa enemmän niitä jotka ei osaa käyttäytyä
- Unity täyttää tänä vuonna 10v, vanha klubi joka varmaan haluaa profiloitua klubiksi jossa käy vanhempaa jengiä

Viimevuonna tosian kyseltiin papereita, toivottavasti tänä vuonna vähintään yhtä ahkerasti :)

Ps loistava ratkaisu tuo 24v
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#22 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
O__o On tää hauskaa. Sitä myötä kun vanhenee, niin ikärajatkin kasvaa. En kyl enää tän ikäsenä jaksais stressata mistään ikärajoista... *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#23 • • *Mirri* Guest
Montakohan lippua saa ostaa per henkilö..?
Avatar
#25 • • *Mirri* Guest
Homma selvä. Tänks. *hihu*
Trixie

Posts: 1,342

#26 • • Trixie
Onko toi 2 lippua varma tieto vai veikkaus?

--
face your fears and live your dreams

Aamu

Posts: 999

#27 • • Aamu you had me at hello
awwwh. onneks lähden saksaan,
muuten harmittais olla vielä näin pentu :(

ps. oon varmaan pelannut liikaa,
koska katsoin hetken että tuolla luki lvl 24 :D

--
Do you think the expansion will make me fat?

Trixie

Posts: 1,342

#29 • • Trixie

emppu, 16.6.2006 13:21:
---
Trixie, 16.6.2006 11:54:
Onko toi 2 lippua varma tieto vai veikkaus?

---


oonks mä skenes?



hmmm... mitenhän tuokin nyt pitäisi ajatella tuo vastaus? Haluaisin vain tietää että onko se 2 lippua per naama varmatieto vai ei, ite kuitenki meen jonottamaan sinne ni ois sillai kiva tietää asia.

--
face your fears and live your dreams

ville

Posts: 3,780

#30 • • ville olen oikeasti ujo

Trixie, 16.6.2006 13:29:
hmmm... mitenhän tuokin nyt pitäisi ajatella tuo vastaus? Haluaisin vain tietää että onko se 2 lippua per naama varmatieto vai ei, ite kuitenki meen jonottamaan sinne ni ois sillai kiva tietää asia.



se on varma
Trixie

Posts: 1,342

#31 • • Trixie

ville, 16.6.2006 13:32:
---
Trixie, 16.6.2006 13:29:
hmmm... mitenhän tuokin nyt pitäisi ajatella tuo vastaus? Haluaisin vain tietää että onko se 2 lippua per naama varmatieto vai ei, ite kuitenki meen jonottamaan sinne ni ois sillai kiva tietää asia.

---


se on varma



ok ,tänks, ton tiedon mä halusin*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Ant

Posts: 1,351

#33 • • Ant africant
jeeee! toi ikäraja rules ja lipunmyyntiajankohtakin muy bueno. olisivat samantien pistäneet yläikärajankin, vaik 30v! ehheheee. *nauru* harmi jos/kun lippuja saa vaan kaks per nupikka mut toisaalta aika jees, niin ne jotka o i k e e s t i tahtoo tonne bileisiin niin myös järkkäilevät itsensä - keinolla tai toisella - mestoille eikä kukaan rohmua lippuja.

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Blues

Posts: 5,414

#34 • • Blues Koning van Afrika
Ikää olisi vasta puolenyön jälkeen :D
Anyway, tähän on hyvä päättää eka puolikas kesälomasta :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dana

Posts: 647

#35 • • Dana
Age limit: 24 years
*uuh*
Nuorenpana voin vain voivoitella... Harmi.. Ja just sekin et on vaan yhdet.. *syyyyyyvä huokaus*


oivoivoivoiv...
MissKoo

Posts: 1,289

#36 • • MissKoo
Onpas harmilliseen aikaan nää Unityt.. osa porukasta love paradessa Berliinissä ja ite damissa dancevalleyssä.. voihan räkä. Tänne ois ollut kova hinku päästä.
Mark

Posts: 7,311

#37 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Söpö-Katja, 16.6.2006 15:30:
Onpas harmilliseen aikaan nää Unityt.. osa porukasta love paradessa Berliinissä ja ite damissa dancevalleyssä.. voihan räkä. Tänne ois ollut kova hinku päästä.



mä en oikeesti voi käsittää et dance valley, paraati ja UNITYT järkätää vittu samaan aikaan *uuh* eiks nää pileorganisaattorit niinq yhtää neukkaa toisiensa kans *släp*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MissKoo

Posts: 1,289

#38 • • MissKoo

Mark, 16.6.2006 15:38:
---
Söpö-Katja, 16.6.2006 15:30:
Onpas harmilliseen aikaan nää Unityt.. osa porukasta love paradessa Berliinissä ja ite damissa dancevalleyssä.. voihan räkä. Tänne ois ollut kova hinku päästä.

---


mä en oikeesti voi käsittää et dance valley, paraati ja UNITYT järkätää vittu samaan aikaan *uuh* eiks nää pileorganisaattorit niinq yhtää neukkaa toisiensa kans *släp*

-M



*nauru* *nauru* *nauru* ehehehehehheheheeh. Nojoooooo..... mut enivei, mä en pääse ja mua vituttaaa!!!!
Mark

Posts: 7,311

#39 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Söpö-Katja, 16.6.2006 15:40:


*nauru* *nauru* *nauru* ehehehehehheheheeh. Nojoooooo..... mut enivei, mä en pääse ja mua vituttaaa!!!!



2nd that *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Apo

Posts: 1,574

#40 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Taitaapa jäädä tältä vuodelta väliin, saksasta on vähän kallista tulla takaisin yhdeksi päiväksi *uuh*