366 posts, 19 pages, 93,414 views
mestaaja, 19.6.2006 23:11:
Toi ikäraja on kyllä aika natsi. En ymmärrä.. Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa, mutta keikoille ei ole oikeutta. Alkaa vituttamaan pahasti 20 vuoden odotus.
Toi ikäraja on kyllä aika natsi. En ymmärrä.. Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa, mutta keikoille ei ole oikeutta. Alkaa vituttamaan pahasti 20 vuoden odotus.
Olen soittanut rumpuja 5-vuotiaasta ja muita soittimia ja tietokoneilla leikkinyt vielä pienemmästä. Olen aina ollut musiikkiopistossa/koulussa...
Perheessämme on kolme muusikkoa ja äitini on ainut joka pääsisi joka paikkaan.
Pepi, 20.6.2006 00:31:
Vähän tosin hämmästyttää päällekkäinen ajankohta muiden kemujen kanssa. Ellei Unity ole sitten tilannut juuri tuolle päivälle aurinkoa ja lämpöä. Eli kaippa siihen joku syy on
Armadance, 16.6.2006 01:28:
---
Maanantaiaamuna klo 05 StreetBeatin oven takana nähdään
ville, [
Varmaan syynä just se että jengi joutuu priorisoimaan minne on menossa. IMO on ihan hyvä että LP, sundance ja dancevalley kerää sitä nuorempaa kiksukarvajengiä ja koneisto vanhat parrat jotka tulisi ainoastaan dissaamaan kiksua.
Söpö-Katja, 20.6.2006 20:20:
Tulipa tähän vaan mieleen todeta, että viime vuonna Dancevalleyssä olleena, siellä ei ollut ollenkaan sellaista nuorta kiksukarvaporukkaa, jota ois voinut olettaa. Keski-ikä oli kolmenkympin paremmalla puolen ja päiviteltiinkin sitä ahkerasti, mutta sehän oli siis todella kivaa Neljäkymppiset klubikissat olivat panostaneet todella hyvin pukeutumiseen ja kropat oli timmissä kunnossa.
ville,
---
heinäkuu 2005
Mellu-, 20.6.2006 18:41:
Ei maailma yksiin bileisiin kaadu..kyllähän se orkidea varmaa noittenki pileitte jälkee keikkaa soittaa muuallakin*vink*