Kaljamaha seksikäs?

141 posts, 8 pages, 45,682 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#121 • • hallucinogen Edain

112, 5.10.2006 11:39:
Kuvassa ei masua ainakaan ollenkaan *tirsk*


Mul on masua niin, että kun toiselle puolella läimäsee niin laineita menee toiselle puolelle, onks se hyvä?

--
pikku-*possu*

112

Posts: 61

#122 • • 112

hallucinogen, 5.10.2006 11:41:
---
112, 5.10.2006 11:39:
Kuvassa ei masua ainakaan ollenkaan *tirsk*

---

Mul on masua niin, että kun toiselle puolella läimäsee niin laineita menee toiselle puolelle, onks se hyvä?



alle 100kg punnitaan neuvolassa, siitä on hyvä jatkaa.. *jiihaa*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#123 • • Gilgamint.com Making questions

dncr, 9.6.2006 20:14:
---
Android, 9.6.2006 20:07:
---
Avernian, 9.6.2006 20:05:
---
dncr, 9.6.2006 19:42:
Jokainen tykkää mistä tykkää, mut ei pidä vaatia toiselta enempää kuin mitä itsellään on. ---

---


*komppail*

---


Eli jos on kaljamaha voi myös vaatia että muilla on?

Hienoa =)

---


Pilkunviilaajat prkl, meinasin edit mut en jaksanu... Eli ei voi vaatia naisen olevan täydellisissä mitoissa jos itsellään on kaljamaha! Got it? *justjoo* Eli jos antaa itsensä rupsahtaa niin hyväksyköön sen faktan et naisen ei tarvitse täyttää haluamiasi kauneusihanteita



Voiha jos on tarpeexxx rahaa!!!! ja "charmii".
kamomilla

Posts: 31

#124 • • kamomilla
Nöyh! Mun urheilijamieheni on jo pitkään vedellyt pullon, pari, neljä illassa kolmosta, ihan turhaa energiaa. Jos ja kun se pian lopettelee aktiivisen harrastamisensa, mä voin varmaan silmin nähdä sen mahan kasvamisen!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#126 • • Edited Aziz Combat Fighter
pft.

Ette tiiä mitä menetätte :)

edit: okei muutama tietää mut älkää uskoko niitä!
Avatar
#127 • • ALIEN Guest
Hiukan olen törmännyt tässä viime vuosien aikaan ristiriitaisiin naisiin.

"oi ku ihanaa kun on masu tykkään nalleista ja pömppövatsoista, kyl miehellä pitää mahaa olla..."

kun taas naisten illoissa tulee samoilta tai vastaaavilta seuralaisilta kuultua et

"ei vittu tytöt sil oli sellanen pyykkilauta et olisin voinut vaikka saada lapsia sen kaa!! uuh mä tuun märäks noista lihaksista määä mää mää.."

yms kaksinaamaista jauhantaa...
Avatar
#128 • • Fuzzy Guest

ALIEN, 8.11.2006 05:55:
Hiukan olen törmännyt tässä viime vuosien aikaan ristiriitaisiin naisiin.

"oi ku ihanaa kun on masu tykkään nalleista ja pömppövatsoista, kyl miehellä pitää mahaa olla..."

kun taas naisten illoissa tulee samoilta tai vastaaavilta seuralaisilta kuultua et

"ei vittu tytöt sil oli sellanen pyykkilauta et olisin voinut vaikka saada lapsia sen kaa!! uuh mä tuun märäks noista lihaksista määä mää mää.."

yms kaksinaamaista jauhantaa...


no hei aika huono.. ei kenenkään mielestä sixari varmaa oo mitenkään epäseksikäs.
Joillekki vaa on ihan sama onko se pyykkilauta vai ei*joo*
Avatar
#129 • • ALIEN Guest

Fuzzy, no hei aika huono.. ei kenenkään mielestä sixari varmaa oo mitenkään epäseksikäs.
Joillekki vaa on ihan sama onko se pyykkilauta vai ei*joo*



et vaan tajunnut mun pointtia.. kyse oli siitä et sama henkilö /-t sanoo kahta vastakohtaa "paremmaksi" vaihtoehdoksi.
Sunflower

Posts: 363

#130 • • Sunflower
Hieman masua on vain pelkkää plussaa. Toki tulee harrastaa ja pitää itsensä semmoisessa kunnossa, että on hyvä olla itsellään, mutta pyykkilautavatsaa tuo ei todellakaan vaadi. Aviomiestäkin oon onnistunut suhteen aikana paisuttamaan kuulemma 15 kilolla ja yhtään ei todellakaan ole liikaa.:)

Omaa masua kohtaan oon aina ollut suht neuroottinen ja tanssija-aikoina siinä alkoi näkyä jo merkkejä pyykkilaudasta. Tuosta neuroosista on vain raskauden jälkeen ollut pakko pikkuhiljaa päästää irti, sillä se ei koskaan tule olemaan saman näköinen. Toisaalta ei kyllä ole ollut missään vaiheessa vaikea miettiä, onko tärkeämpää, kiva masu vaiko pari tervettä, täysiaikaisina syntynyttä lapsukaista. Eräänlainen kunniamerkki ja ei tuo toinen puolisko ainakaan myönnä sen häiritsevän.;)
Avatar
#131 • • Fuzzy Guest

ALIEN, 8.11.2006 06:22:
---
Fuzzy, no hei aika huono.. ei kenenkään mielestä sixari varmaa oo mitenkään epäseksikäs.
Joillekki vaa on ihan sama onko se pyykkilauta vai ei*joo*

---


et vaan tajunnut mun pointtia.. kyse oli siitä et sama henkilö /-t sanoo kahta vastakohtaa "paremmaksi" vaihtoehdoksi.


kyl mä tajusin, mut se on ihan sama ku äijil on noit juttui! "ISOT DAISARIT TODELLAKI!"
Mut en oo vissii ihan väärässä ku sanon et ei kukaan anna pakkeja jollekki kenestä muuten tykkää, jos sil on möge tai pienet boobsit.
Ellei tietty oo joku yyber pinnallinen*justjoo*
*piis*
Avatar
#132 • • Edited ALIEN Guest

Fuzzy, 8.11.2006 06:31:
kyl mä tajusin, mut se on ihan sama ku äijil on noit juttui! "ISOT DAISARIT TODELLAKI!"

[/quote]

so what? Mä katsos puhuinkin naisista jotka sanovat esim. miehellensä yhtä ja frendeillensä toista.


Mut en oo vissii ihan väärässä ku sanon et ei kukaan anna pakkeja jollekki kenestä muuten tykkää, jos sil on möge tai pienet boobsit.
Ellei tietty oo joku yyber pinnallinen*justjoo*
*piis*



en mäkään vissiin ole väärässä jos sanon et pinnallisuudenkin takia on nähty raukkoja jätettävän.
Avatar
#133 • • Fuzzy Guest

ALIEN, 8.11.2006 06:51:
---
Fuzzy, 8.11.2006 06:31:
kyl mä tajusin, mut se on ihan sama ku äijil on noit juttui! "ISOT DAISARIT TODELLAKI!"




en mäkään vissiin ole väärässä jos sanon et pinnallisuudenkin takia on nähty raukkoja jätettävän.
[/quote]
ehkä mäkin vielä joskus nään, että mä voisin ymmärtää sua...
itis

Posts: 2,518

#134 • • itis Morning Star

dncr, 10.6.2006 07:09:
---
Funktion, 10.6.2006 03:56:
---
dncr, 9.6.2006 23:52:
---
Android, 9.6.2006 22:06:
Toivottavasti en ikinä nai balettitanssijaa.

---


Jos tietäisit mitä seksi voi balettitanssijan kanssa olla, katuisit tuota lausetta! *pepsodent*

Nimim. ex-ballerina

---


Ei tollasia saa puhua, hyi hyi... Siveellisemmät punastuu! *pepsodent*

---




*tirsk*



Kokemuksesta voin sanoa, että sellaiset kommentit kuin "ai, onks toi sun kylkiluu, voitko siirtää sitä vähän" tulivat mieleen silloin kun erään muuten erittäin valloittavan ballerinan kanssa tapailin... *hymy* hiukan se vei terää siitä leikistä *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#135 • • cjet Guest

Itis, 8.11.2006 07:54:

Kokemuksesta voin sanoa, että sellaiset kommentit kuin "ai, onks toi sun kylkiluu, voitko siirtää sitä vähän" tulivat mieleen silloin kun erään muuten erittäin valloittavan ballerinan kanssa tapailin... *hymy* hiukan se vei terää siitä leikistä *vink*



Ai niinku mielummin vähä muutaki kuin kylkiluita? *nauru* Khyl mulle ainaski ballerinan kroppa kelpais.. *kuolaa*
itis

Posts: 2,518

#136 • • itis Morning Star

2la, 12.6.2006 14:26:
---
Android, 10.6.2006 11:19:
Hyviä kysymyksiä kaikki, joihin itsekin haluaisin vastauksen, kun en vieläkään ymmärrä miten tämä vaatimis-systeemi oikein toimii. Että kuka voi vaatia ja mitä, ja etenkin miksi.

---

Ootpa ihana :D

Etkö Android tunne markkina-arvoteoriaa? Jokaisella on näillä raadollisilla lihamarkkinoilla oma markkina-arvonsa, joka määräytyy mm. tulotason, suhteiden, ulkonäön, sukutaustan, ammatin ja joskus jopa luonteen (!) mukaan. Tämä teoria selittää sen, miksi esim. rumat, mutta rikkaat tai dj:t saavat naisia. Korkean markkina-arvon saavuttanut voi siis vongata puolisokseen samaan luokkaan kuuluvaa yksilöä - alempiarvoisempaahan ei kannata ottaa, sillä tämä alentaisi omaa arvoa.

edit: Itse kysymykseen: tällä markkina-arvolla en voi vaatia mieheltä kovin pientä masua. :D (enkä tosin vaatisikaan, ainakaan mitään mukulakiveä)



WORD.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#137 • • itis Morning Star

cjet, 8.11.2006 07:57:
---
Itis, 8.11.2006 07:54:

Kokemuksesta voin sanoa, että sellaiset kommentit kuin "ai, onks toi sun kylkiluu, voitko siirtää sitä vähän" tulivat mieleen silloin kun erään muuten erittäin valloittavan ballerinan kanssa tapailin... *hymy* hiukan se vei terää siitä leikistä *vink*

---


Ai niinku mielummin vähä muutaki kuin kylkiluita? *nauru* Khyl mulle ainaski ballerinan kroppa kelpais.. *kuolaa*




On kiva jos tyttö on hyvässä kunnossa, mutta ballerina on kuin pyykkilauta joka kohdasta. Pelkkää kovaa lihasta ja koska rasvaprosentti on jossain tosi alhaalla, myös törröttävät luut (riippuu ihmisen mallista tietty) saattavat olla epämiellyttäviä vaakamambossa jne. Joutuu kunnioittaa sitä pieteettiä millä moisen kropan sai aikaiseksi, mutta ei voi käsittää miksi näkee niin paljon vaivaa jos naiselliset muodot katoaa samalla pikkuhiljaa lihasten tieltä... enkä nyt puhu isoista lihaksista. Plussana notkeus, noi B-tytöt on aika venkuloita.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#138 • • Edited ALIEN Guest

Fuzzy, 8.11.2006 06:54:
ehkä mäkin vielä joskus nään, että mä voisin ymmärtää sua...



moi.

Fuzzy, 8.11.2006 06:15:
---
ALIEN, 8.11.2006 05:55:
Hiukan olen törmännyt tässä viime vuosien aikaan ristiriitaisiin naisiin.

"oi ku ihanaa kun on masu tykkään nalleista ja pömppövatsoista, kyl miehellä pitää mahaa olla..."

kun taas naisten illoissa tulee samoilta tai vastaaavilta seuralaisilta kuultua et

"ei vittu tytöt sil oli sellanen pyykkilauta et olisin voinut vaikka saada lapsia sen kaa!! uuh mä tuun märäks noista lihaksista määä mää mää.."

yms kaksinaamaista jauhantaa...

---

no hei aika huono.. ei kenenkään mielestä sixari varmaa oo mitenkään epäseksikäs.



Ensinnäkään mä en mielestäni missään sanonutkaan sen olevan kenenkää mielestä epäseksikäs vaan meinasin että sitä sanotaan yhden ja ainoan olevan parasta, mikä sattuu myös olemaan melko tavanomaista mutta rehtiä mitä tosin ei osata arvostaa. Kun taas sixpackin omaavat saavat kertaheitolla jo sellaista ylistystä ja kohtelua kiimaisilta naisilta mitä ei saa kuin kovan luokan starat (ei väliä oliko mahaa tai ei, kunhan on julkkis).

edit: pfft.. en mä jaksa. mä meen nukkuu... -->
Avernian

Posts: 7,451

#139 • • Edited Avernian Kerettiläinen

ALIEN, 8.11.2006 08:06:
Kun taas sixpackin omaavat saavat kertaheitolla jo sellaista ylistystä ja kohtelua kiimaisilta naisilta mitä ei saa kuin kovan luokan starat (ei väliä oliko mahaa tai ei, kunhan on julkkis).



*nauru* Taitaa johtua jostain muusta, kuin siitä vatsasta.

Edit: Tai enpä ole ainakaan itse törmännyt sitten kehenkään, joka välittäisi vatsan muodosta noin paljoa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Danskuh

Posts: 675

#140 • • Danskuh pikku-Dee
saa aina olla vähä pömppist.. <3