Kaljamaha seksikäs?

141 posts, 8 pages, 46,726 views

Worin

#41 • • Worin
Miks tästä on tullu selkee äijien topic? Oman vastailun perustelen sillä, et nyt satun olee paikalla kun harvemmin on aikaa tosissaan kattoo täältä perusteellisesti yhtään mitään.
Kysyn edelleen et miks? Kuten aikasemmin vastasin niin kaljottelu jatkuu ja mäyris on kohta vetästy, eli baari kutsuu ja huomenna bileet.
Occu

#43 • • Occu

Tuikkari, 9.6.2006 22:47:
Miks tästä on tullu selkee äijien topic? Oman vastailun perustelen sillä, et nyt satun olee paikalla kun harvemmin on aikaa tosissaan kattoo täältä perusteellisesti yhtään mitään.
Kysyn edelleen et miks? Kuten aikasemmin vastasin niin kaljottelu jatkuu ja mäyris on kohta vetästy, eli baari kutsuu ja huomenna bileet.

Tää on vain äijien: "virallinen" olen dogaamassa topic ja kasvattamassa kaljamahaa :D

tosin ei siinä mitn vikaa ole, sitä samaa tekemässä itsekkin parast'aikaa..

--
..::MOI::..

oooo

#44 • • oooo

Tuikkari, 9.6.2006 22:47:

no oon mä kato täällä.. *nauru*
#46 • • SinjoritaBaila Guest
Ihana PEHMEÄ masu on musta paljon seksikkäämpää kun joku pyykkäri/himo sixis. Ja varsinkin jos itselläkään ei niin vielä vähempi *hymy* Miehessä kuuluu olla jotain, eikä miehen kuulu olla luikero, sitä mieltä mä oon *hymy*
dncr

#47 • • dncr aika notkee

Cloud, 9.6.2006 20:16:
---
dncr, 9.6.2006 20:14:
---
Android, 9.6.2006 20:07:
---
Avernian, 9.6.2006 20:05:
---
dncr, 9.6.2006 19:42:
Jokainen tykkää mistä tykkää, mut ei pidä vaatia toiselta enempää kuin mitä itsellään on. ---

---

*komppail*

---

Eli jos on kaljamaha voi myös vaatia että muilla on?

Hienoa =)

---

Pilkunviilaajat prkl, meinasin edit mut en jaksanu... Eli ei voi vaatia naisen olevan täydellisissä mitoissa jos itsellään on kaljamaha! Got it? *justjoo* Eli jos antaa itsensä rupsahtaa niin hyväksyköön sen faktan et naisen ei tarvitse täyttää haluamiasi kauneusihanteita

---

Mutku Kaljamaha on pitkän työn tulos ja ison rahan ennen kaikkea. Ja koska se on mahojen kuningas.. Ni silloinhan nimen omaan pitäis olla oikeus vaatia ne "kauneusihanteet" *possu*

No voi LOL :D ette te miehet tajuu...

--
The love we give away is the only love we keep.

dncr

#48 • • dncr aika notkee

Android, 9.6.2006 22:06:
Toivottavasti en ikinä nai balettitanssijaa.

Jos tietäisit mitä seksi voi balettitanssijan kanssa olla, katuisit tuota lausetta! *pepsodent*

Nimim. ex-ballerina

--

Funktion

#50 • • Funktion over 9000

dncr, 9.6.2006 23:52:
---

---

Jos tietäisit mitä seksi voi balettitanssijan kanssa olla, katuisit tuota lausetta! *pepsodent*

Nimim. ex-ballerina

Ei tollasia saa puhua, hyi hyi... Siveellisemmät punastuu! *pepsodent*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

dncr

#51 • • dncr aika notkee

Funktion, 10.6.2006 03:56:
---
---

---

Nimim. ex-ballerina

---

Ei tollasia saa puhua, hyi hyi... Siveellisemmät punastuu! *pepsodent*

*tirsk*

--

Bellezaaa

#52 • • Bellezaaa Afrodite*
Noup*eiei*
Sellanen sopivasti treenattu masu on ihqu...*plur*
Fyrisch

#53 • • Fyrisch
pitäis kyl lopettaa bissen juominen ennenku on liian myöhäst.. mut ei kyl pysty, ku se on vaan niin hyvää *slurps*
Gilgamint.com

#54 • • Gilgamint.com Making questions
jos on tarpeeks massii ni voi näyttää milt tahansa ku on monii muit miljoonii syit tykätä susta =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
#55 • • Enkeli Guest

---

---

Nimim. ex-ballerina

Niin totta *vink*
Android

#56 • • Android

dncr, 9.6.2006 23:50:
No voi LOL :D ette te miehet tajuu...

No LOL itsellesi vaan :D Sulta meni se mun balettitanssija-pointti niin ohi kuin vain olla ja voi :P
Android

#57 • • Android

Cloud, 9.6.2006 22:42:
Mut kumpi siin sit voi vaatia? vai voiko kumpikin? kumman pitää totella vai vaaditaaks vaan?
Toivottavasti se sun baletti tanssias on se kumpi luovuttaa sen vaatimisen ja mukautuu xd

Hyviä kysymyksiä kaikki, joihin itsekin haluaisin vastauksen, kun en vieläkään ymmärrä miten tämä vaatimis-systeemi oikein toimii. Että kuka voi vaatia ja mitä, ja etenkin miksi.
Avernian

#58 • • Avernian Kerettiläinen

Android, 10.6.2006 11:19:
Hyviä kysymyksiä kaikki, joihin itsekin haluaisin vastauksen, kun en vieläkään ymmärrä miten tämä vaatimis-systeemi oikein toimii. Että kuka voi vaatia ja mitä, ja etenkin miksi.

Aina voi vaatia, ihan mitä vaan. *hihu* Se on sitten muista kiinni että mitä saa, ja kuinka tyhmänä muut sua pitävät. *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

LAZ

#59 • • LAZ Re-form
Eihän kaljasta kössiä tule, kalja on terveellistä. *joo* Kaljassa on vähemmän energiaa kuin appelsiinimehussa. Siinä on myös kaliumia ja magnesiumia, b-vitamiineja ja antioksidantteja mutta EI rasvaa eikä kolesterolia.
#60 • • SinjoritaBaila Guest

LAZ, 10.6.2006 11:55:
Eihän kaljasta kössiä tule, kalja on terveellistä. *joo* Kaljassa on vähemmän energiaa kuin appelsiinimehussa. Siinä on myös kaliumia ja magnesiumia, b-vitamiineja ja antioksidantteja mutta EI rasvaa eikä kolesterolia.

Kaljassa on n.3 kertaa enemmän kaloreita ja hiivaa sun muita turvottavia aineita. Jotkut ihmiset siitä ei liho kuten eivät sitten tosin paljon muustakaan, mutta suurin osa kyllä. Yksi olut Päivässä on naisellekin suositeltavaa koska se sisältää niitä vitamiineja sun muita mutta jos juot enemmän, lihot varmasti. Kuiva siideri on hyvä vaihtoehto, tai light.. mut itse ´pidän enemmän kuivasta *hymy*