Kaljamaha seksikäs?

141 posts, 8 pages, 46,727 views

r0n

#61 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Sinjorita Sol, 9.6.2006 23:17:
Ihana PEHMEÄ masu on musta paljon seksikkäämpää kun joku pyykkäri/himo sixis. Ja varsinkin jos itselläkään ei niin vielä vähempi *hymy* Miehessä kuuluu olla jotain, eikä miehen kuulu olla luikero, sitä mieltä mä oon *hymy*

Hmm mulla on enemmän tai vähemmän pehmeä masu *hihu*
Mut sit taas ku oon tällanen tuulessa heiluva kukkakeppi niin... *ding*
Pystytkö joustamaan jonkinnäköiseen kompromissiin? *nauru*

--
6er reihe

Diverse System

#62 • • Diverse System Ithaqua
monia vuosia oon yrittänyt tätä mahtavaa mätisäkkiä kasvattaa mutta jotain vikaa mussa on ku kasva niin millään..*eiei* niih ja en ole mikään amatööri..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

LactoPhilus

#63 • • Edited LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
joo ei kalja lihota... AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH (tälleen 1.5 vuotta melkein joka päivä kaljaa juoneena(eikä niin vähän), niin kyl se lihottaa...) *känni*

*hymy*

to be kaljamaha or not to be kaljamaha, siinäpä vasta pulma *hih*
r0n

#64 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Ja hei, miksi nähdä vaivaa kuuden pienen eteen kun pärjää yhdellä isolla?
Faktaa myös että pesurumpu on tehokkaampi kuin pyykkilauta *nauru*

--
6er reihe

LAZ

#65 • • LAZ Re-form

Fea, 10.6.2006 12:25:
monia vuosia oon yrittänyt tätä mahtavaa mätisäkkiä kasvattaa mutta jotain vikaa mussa on ku kasva niin millään..*eiei* niih ja en ole mikään amatööri..

Sama homma täällä. Jos vaikka makaan viikon sohvalla ja vedän kituksista alas pitsaa, burgeria, sipsejä ym. ym. kaikkee mahollisimman epäterveellistä sontaa, niin paino ei heilahda kyllä yhtään mihinkään. Ainoo keino millä saisin painooni nostettuu tällä hetkellä tuntuu olevan lihasten hankkiminen. *hih*
#67 • • SinjoritaBaila Guest

notkea RONTTI, 10.6.2006 12:24:
---
Sinjorita Sol, 9.6.2006 23:17:
Ihana PEHMEÄ masu on musta paljon seksikkäämpää kun joku pyykkäri/himo sixis. Ja varsinkin jos itselläkään ei niin vielä vähempi *hymy* Miehessä kuuluu olla jotain, eikä miehen kuulu olla luikero, sitä mieltä mä oon *hymy*

---

Hmm mulla on enemmän tai vähemmän pehmeä masu *hihu*
Mut sit taas ku oon tällanen tuulessa heiluva kukkakeppi niin... *ding*
Pystytkö joustamaan jonkinnäköiseen kompromissiin? *nauru*

Sula on rony hyvä masu *nauru* Tarkoitan vaan jos ei ole siis yhtään mitään!! *nauru*
r0n

#68 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ReneB, 10.6.2006 12:40:
---
notkea RONTTI, 10.6.2006 12:38:
Faktaa myös että pesurumpu on tehokkaampi kuin pyykkilauta *nauru*

---

Ja pesupallo on nykyaikaa..

Nyt joutu kyllä repeämään *nauru*
Hyvä pointti, siltikin argumentiksi joudun heittämään että pesurumpu on mielestäni lähinnä ajaton *lmao*

--
6er reihe

IInesAnkka

#69 • • IInesAnkka
Tärkeintä on se kohta missä masu vaihtuuu lantioksi, siinä kun tuntuu lihakset niin mmmm... Ei kaljaa, ei mahaa, ei VARSINKAAN kaljamahaa *pepsodent*
anthocyan

#70 • • anthocyan Kohti valoa...
Kaljamahat on kaheita! *eiei* Silloin jos rakastaa toista, niin silloin sen voi hyväksyä *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

LactoPhilus

#71 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

LAZ, 10.6.2006 12:39:
---
Fea, 10.6.2006 12:25:

---

Sama homma täällä. Jos vaikka makaan viikon sohvalla ja vedän kituksista alas pitsaa, burgeria, sipsejä ym. ym. kaikkee mahollisimman epäterveellistä sontaa, niin paino ei heilahda kyllä yhtään mihinkään. Ainoo keino millä saisin painooni nostettuu tällä hetkellä tuntuu olevan lihasten hankkiminen. *hih*

mut siis pizzalla ja tommosilla sitä painoa ei saa ylös.. mut sit ku lisäät sen kaljan sinne kans niin sit se kyl nousee.. 12 kaljaa päivässä niin tulee 10kg vuodessa.. *hymy*
KoskiLintu

#72 • • KoskiLintu Sataman Duunari

IInesAnkka

[#71] kirjoitettu: 10.6.2006 12:53

Tärkeintä on se kohta missä masu vaihtuuu lantioksi, siinä kun tuntuu lihakset niin mmmm... Ei kaljaa, ei mahaa, ei VARSINKAAN kaljamahaa *pepsodent*

Laitoit muuten kuvan omasta masustasi*joo**slurps*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

uncatchable

#73 • • uncatchable
no sehän on ihan perusjuttu näin kesällä...siis börstamasu*iloinen*
krisse

#74 • • krisse ™
Älytön kaljamaha nyt ei sovi kummallekkaan sukupuolelle, tosin ei kyllä mikään rasvaprosentti 0,001 kehonrakentajasikspäkkikään. Naisilla saa puolestani olla pieni sidukkamaha, miehet tehköön mitä haluavat *nauru*.

Ja siihen mitä toiselta voi vaatia niin kai sitä voi vaatia mitä vaan, se on tietenki eri asia mitä saa, mut vaikka menee hieman offtopic niin kai sitä monet seikat vaikuttaa. Tuskin Donald Trumpinkaan nykyinen vaimo ihastu pelkästään hienoon hiustyyliin *iloinen*.
Gleba

#75 • • Gleba
ei kaljamaha mutta maha kuitenkin <3

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

IInesAnkka

#76 • • IInesAnkka

KoskiLintu, 10.6.2006 13:31:
---
IInesAnkka

[#71] kirjoitettu: 10.6.2006 12:53

---
Laitoit muuten kuvan omasta masustasi*joo**slurps*

Kenenkäs sitten? *vink* Kun on kovat kriteerit, pitää tietenkin osoittaa millä perusteella.
Riku

#77 • • Riku The Little Prince

Android, 9.6.2006 20:17:
---
dncr, 9.6.2006 20:14:
Pilkunviilaajat prkl, meinasin edit mut en jaksanu... Eli ei voi vaatia naisen olevan täydellisissä mitoissa jos itsellään on kaljamaha! Got it? *justjoo* Eli jos antaa itsensä rupsahtaa niin hyväksyköön sen faktan et naisen ei tarvitse täyttää haluamiasi kauneusihanteita

---

Mä en kyllä ymmärrä sua nyt yhtään. Ja miten niin rupsahtaa? Ja tottakai voi vaatia. Höh.

Eiköhän tää on paljon monimutkasempi yhtälö. Pitkälle yksinkertaisettunakin jotakuinkin luokkaa: Älykkyys * luonne * ulkonäkö * random factor (0,7...1.3) jne ja siihen väliin voi sit odotuksensa laittaa ,)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Auacusha

#78 • • Auacusha Koneradio
Itse olen sitä mieltä että "kaljis" rox, mutta huomannu että pienestä "kaljiksesta" saattaa kehkeytyä vähän suurempi "tynnyri" hyvinkin nopeaan ja sitä ei sitten olekkaa enää niin helppo vaa hoitaa pois *hmph*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

mia-ow

#79 • • mia-ow Mörrimöykky
Ei ehkä seksikäs, mutta pieni on ok. *hih*
pirpeli

#80 • • pirpeli
Pieni pömppä progemasu*slurps*...Tai sitte sellanen, että vähän lihaksia jännittäessä tulee ne näkyviin..
(kun ei itelläkään oo pyykkilauta..)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-