Tronic, 31.12.2006 07:02:
Onneks joku on niin väittänytkin? Ja onneks sä jaksat jatkaa tuota yhden miehen epätoivoista sotaa Applea vastaan. Olisi kiva saada jokin tutkimus siitä, kumman asiakkaat ovat tyytyväisempiä.
No hieman on jäänyt semmoinen maku suuhun muutaman "mäk-keskustelijan" postauksista, että Microsoft on paha, kun se tavoittelee vaan suuria taloudellisia voittoja - joka taas väkisinkin kääntyy taas siihen, että Mäkki on hyvä, koska tällä näitä intressejä ei ole. Niin just.
Mutta että yhden miehen epätoivoista sotaa? Tota... Tää on ihan vitun tyhmää, mutta a) kumpiakohan on enempi - PC:n vai Mäkin käyttäjiä? b) en minä mitään sotaa mitään vastaan käy! Mulle on ihan yks paskan hailee se, mitä konetta muut käyttää huolimatta/varsinkin, jos heidän intressinsä täyttyy sitten vaikka sillä Atari ST:llä. Ja c) ainoa, mikä mua kiristää tässä asiassa on tämä jo uskonlahkoksi muodostunut Apple-uskomus. Henkilökohtaisesti olen vähintäänkin kaikkia uskontoja vastaa - tarkennettuna; uskontojen paasausta vastaan. Kukin meistä uskokoon siihen omaa jumalaansa - on se sitten Jeesus, Bin Laden, Apple taikka kukkaruukku - mutta tehköön sen omassa tykönään.