SpeedHawk, 21.3.2008 08:32:
STS: Mun pointti olikin siinä, että noi käyttikset on ulos tullessaan täysiä susia kun ei malteta tehdä kehitystä loppuun ennen julkaisua. Siksi siirryn uuteen käyttikseen kun se on 'valmis' eli ehkä siinä joskus toisen service packin kohdilla ;). Samoihin aikoihin rauta alkaa olla sillä tasolla että käyttiksen vaihto syöpömpään on millään tasolla järkevää.
Kyllä minä ainaki siirryn testaamaan uusia käyttiksiä sunmuita ihan pelkästä uteliaisuudesta ja kiinnostuksesta kys. aluepiiriin. On mennyt monen monta iltaa vistaa, longhornia sunmuita paskeita säätäessä ja testaillessa mitä eriaisemmilla tavoilla. Kyllä noista ihan hyvä tulee, ja sittenkun tulee niin tietääpähän kys käyttiksestä jo jotain. Ainut käyttis minkä aikasen testauksen oon jättänyt olemattomiin oli millenium edition joka ensiasennuksella 2pv julkasun jälkeen veti bluescreenin kesken asennusta. Käynnistäessä ensimmäistä kertaa kaatui 3 kertaa putkeen jonka jälkeen kerran sain kys käyttiksen pystyyn jotta pääsin samantien sen uninstalloimaan.
Axel^, 19.3.2008 10:32:
Vista service pack 1 saatavilla.. http://technet.microsoft.com/en-us/windowsvista/bb738089.aspx
Onko kukaan vielä kokeillut?
osaako kukaan vielä sanoa että toimiiko. kannattaako jne.
edit: Ja oonko puusilmä vai eikö tossa oo mitää listaa että mitä bugfixei tehty :F