kunnon luurit kotistudioon? suositelkaas...

91 posts, 5 pages, 34,038 views

Loose Grip

Posts: 330

#82 • • Loose Grip
Jep mulla on ne studio -malliset. Voin käsi sydämellä todeta, että ei sovi miksaamiseen. Korvat väsyy 10 minuutissa ylikirkkaisiin yläpäihin ja munattomaan botneen, ts. lineaarisuuteen.
Noi on hyvä instrumentti kun tarvii hienosäätää jotain saundia pienen hetken, mutta muuten täysin tarkoituksettomat. Eroa näihin uusiin Sennheriserihin on kuin yöllä ja päivällä. Paremmat miksaukset syntyy senkuillla. Älä vaan osta akg:ltä ainakaan tota studiomallia, menee rahat hukkaan.
tomii

Posts: 3,594

#83 • • Edited tomii kallion herttua

Loose Grip, 30.5.2007 19:10:

Tänään kävin sitten ostaa ku emäntää haittasi musiikin kuuntelu skobeilla. Noilla AKG:llä kun ei musiikkia viitsi kuunnella lainkaan, sen verran ohkanen ja pistävä (eli suomeksi lineaarinen) saundi niissä on. Näillä senkuilla puolestaan kuuntelee musaa ihan ilolla, AKG:n verrattuna soundi on suorastaan tuhdinpuoleinen. Miksauksesta konemusassa en osaa ainakaan vielä sanoa, mutta yhden kirkkokuoron oon äänittäny tällä mallilla ja siinä käytössä tuntui ainakin olevan ihan paikallaan.



K240 vs. HD-600 -matsissa jo hintaerokin (n. 100e) kertoo, että turpaan tulee Senkun suunnalta ja kovaa.

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#85 • • REivaaja Guest
Minkälaisia kokemuksia on Skullcandy:stä? Aika nätin street henkisiä ulkonäöltään. Vähän himottais ostaa, mutta kun ne myydään muovissa, tulee hieman skeptinen fiilis.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#86 • • Jussi Soro choon!

REivaaja, 23.5.2008 06:10:
Minkälaisia kokemuksia on Skullcandy:stä? Aika nätin street henkisiä ulkonäöltään. Vähän himottais ostaa, mutta kun ne myydään muovissa, tulee hieman skeptinen fiilis.


Paska soundi noissa on. Kivan näköisiä, mut samalla rahalla saa huomattavasti parempiakin. Ei missään nimessä ainakaan studioluurit.
Skipi

Posts: 650

#87 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

Wert, 25.10.2007 09:48:
Millaisia kokemuksia "suosituista" AKG K141 studio luureista?



Ihan kivat esim. äänityskäytössä ja kohtalaisen mukava saundikin,
mutta jos niistä haluu hieman äksympää ja tanakampaa saundia, kuten luulen sun hakevan ;)
ni kannattaa jotain muuta vaihtoehtoa miettiä.
Wert

Posts: 3,386

#88 • • Wert Varapalkkaliukuja

Skipi, 25.6.2008 23:11:
---
Wert, 25.10.2007 09:48:
Millaisia kokemuksia "suosituista" AKG K141 studio luureista?

---


Ihan kivat esim. äänityskäytössä ja kohtalaisen mukava saundikin,
mutta jos niistä haluu hieman äksympää ja tanakampaa saundia, kuten luulen sun hakevan ;)
ni kannattaa jotain muuta vaihtoehtoa miettiä.



hehee..
sen verran aikaa postauksesta että kerkesin jo nää hankkiakin.
Itse tykkään ihan ja teen paljo musaa nämä päässä.
Tarkkaa toistoa omasta mielestä. Vähän vaatii tottumista aluksi, mutta ihan hyvät luurit ton hintasiks...
Skipi

Posts: 650

#89 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Wert, 25.10.2007 09:48:
Millaisia kokemuksia "suosituista" AKG K141 studio luureista?


hehee..
sen verran aikaa postauksesta että kerkesin jo nää hankkiakin.
Itse tykkään ihan ja teen paljo musaa nämä päässä.
Tarkkaa toistoa omasta mielestä. Vähän vaatii tottumista aluksi, mutta ihan hyvät luurit ton hintasiks...
[/quote]

.. joo sori ei tullu katottuu et noinki pitkän ajan on viesti palloillu.. *nauru*

eli oot digannu.
Samoin, mutta silti tykkäisin ite enemmän, jos ois hivenen jytkympi alakerta.

KRK:t pelastaa.
dB

Posts: 1,318

#90 • • dB Digital Beat Music
Hommasin juuri AKG K77 luurit.
Aina kuuluu jotain pientä taustahälyä niin suojaavat hyvin ja
taajuusaluetta löytyy hyvin miksaus/tuottamishommiin.
Suosittelen.
dB

Posts: 1,318

#91 • • dB Digital Beat Music

REivaaja, 23.5.2008 06:10:
Minkälaisia kokemuksia on Skullcandy:stä? Aika nätin street henkisiä ulkonäöltään. Vähän himottais ostaa, mutta kun ne myydään muovissa, tulee hieman skeptinen fiilis.



Teiniroskaa. Mitkään studioluurit eivät ole.