Tatuoinnin poisto

82 posts, 5 pages, 32,835 views

Avernian

#41 • • Avernian Kerettiläinen

Zapa, 31.5.2006 20:25:
there were is will, there is a road :D

Se tais olla vielä kirjotettu semmosilla kirjaimilla, missä w näyttää m:ltä, ja kuvassa vieressä risti näytti ihan tuulimyllyltä... *lmao*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

#42 • • infiana Guest

_, 31.5.2006 16:29:
---
Sankari, 31.5.2006 11:54:
http://www.bmezine.com/tattoo/remove001.html

tossa vähän kauhukuvia että millanen se tulee sit jonku aikaa olemaan.

Edit. Miks et pyydä tatskaajaa peittämään sitä kuvaa tai muuttamaan?

---

Joo en kyl ihan noiden kuvien perusteella ekna lähtis kuvaa poistaa :( Luulis ettei tollasen käsittelyn jälkeen ihoon tartu aurinkokaan kunnolla ja sit kesäsin sen tatskan paikalla on vähintään vaalee epämääränen läntti. Niin, mikset muuta kuvaa?

Sori, en osaa lainata viestejä oikeen, eli ei jaksa.
Eli totuus on että tarkoitus ois tehdä mallin hommia tulevaisuudessa, ja kukaan ei palkkaa mallia joka ei voi laittaa kaikkia vaatteita päällensä, koska selässä on kuva mikä pitää peittää.

Ja niinkuin sanottu, noi on kauhukuvia, eikä tehty samalla metodilla, ja siksi on vaan urpoa noiden perusteella tulla kommentoimaan että ei pitäisi mennä kun ei tiedä yhtään mistä puhuu. Laseri ei jätä arpia, ja tuntuu kuulemma siltä kuin kuminauhaa paukuttaisi ihoa vasten. Ihoa ammutaan sillä, ja se räjäyttelee pigmenttiä rikki, minkä jälkeen iho rupeaa itse poistamaan tummaa pigmenttiä, ja näin vaalentaa kohdan pikkuhiljaa.

Mutta jos jengiä kiinnostaa voin pitää täällä kuvapäiväkirjaa poiston eri vaiheista. Tosin eka hoito on vasta elokuun alussa.
Janisa

#43 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Infiana, 1.6.2006 08:17:
---

Mutta jos jengiä kiinnostaa voin pitää täällä kuvapäiväkirjaa poiston eri vaiheista. Tosin eka hoito on vasta elokuun alussa.

Itse en ole kuvaani poistamassa, mutta täytyy myöntää että uteliaisuus olisi suuri nähdä minkälaista jälkeä täällä Suomessa tosiaan tehdään tatuoinnin poistoissa...

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

#44 • • aaaaaaaaaa Guest
Ymmärrän, että vituttaa. Kato, mutta mulla on salainen taktiikka!
Otan leimat sinne minne en nää *tirsk* Pois näkyvistä, pois mielestä
Anselmi

#45 • • Anselmi And sell me

Cuji, 1.6.2006 08:35:

Perseeseen*täh*

--
sen pituinen se

#46 • • aaaaaaaaaa Guest

Anselmi, 1.6.2006 13:02:
---
Cuji, 1.6.2006 08:35:

---

Perseeseen*täh*

Eiku niskaan ja reisien välii ja kainaloihin ja jajajaja :D
Sankari

#47 • • Sankari

Tee ihmeessä mua ainakin kiinnostaa nähdä että minkä näkönen se tulee olemaan sen hoidon aikana ja sen jälkeen.
Jone

#50 • • Jone Archibald Haddock

Muikku, 1.6.2006 14:33:
http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2532

Tieteen uutinen aiheeseen liittyen. Niille jotka aikoo tatuoida. Toisaalta eikä tatuoinnin idea ole, että se on elinikäinen "muisto" omassa ruumiissa.

Toi saattaisi nyt olla sellainen juttu, joka mahdollistaisi tatuoinnin ottamisen jopa mun kaltaiselleni tuuliviirille. "Nerokkaita" ideoita on ollut vuosien mittaan monia, mutta ne ovat muuttuneet niin moneen otteeseen, että varsin hyvä ettei ole tullut otettua mitään ihoonsa. Yksi on kuitenkin toistaiseksi pysynyt ja sen saattaisin jopa uskaltaa ihooni ottaa mikäli se on myös tarvittaessa helppo poistaa.
Lauri

#51 • • Lauri Devoted
"Perinnäisistä tatuoinneista pääsee eroon vain ihonsiirrolla, jos edes sillä."

Tä?
AnderS

#53 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Tää topic tuli kuin tilauksesta. Pikkuveli kävi about vuosi sitten ottamassa tatskan eräältä tatskaajalta täällä, jonka nimeä en nyt lähde tässä kuitenkaan mustaamaan. mutta.. Tatskasta tuli ihan hirvee! Eli siihen tuli kunnon keloidi. Tatska on pahimmillaan koholla noin 5 milliä! ihan kauheen näköinen ja broidi on aivan paiseessa miten sen saa pois, tai saako sitä yleensä pois. Keinot siis on olemassa mutta maksaa. Mä uskon että broidi maksaa vaikka mitä että saa sen möykyn pois kädestään.
typ0

#54 • • typ0 syntax error

AnderS, 1.6.2006 19:55:
keloidi

Kerro tyhmälle ja laiskalle mikä tuo on? *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

enkeliina

#55 • • Edited enkeliina kiksurinsessa

typ0, 1.6.2006 20:02:
---
keloidi
---

Kerro tyhmälle ja laiskalle mikä tuo on? *iloinen*

Se ois vähän niinkun arven liikakasvua.
Haava -> arpi -> mahdollinen arven liikakasvu (esiintyy esim joskus lävistyksissä).

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Spanks

#56 • • Spanks Löysä P***a
olen jostain lukenut/kuullut että tatskan poisto on paljon paljon kivuliaampi kuin sen ottaminen...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

#57 • • Spanks Löysä P***a

Tää topic tuli kuin tilauksesta. Pikkuveli kävi about vuosi sitten ottamassa tatskan eräältä tatskaajalta täällä, jonka nimeä en nyt lähde tässä kuitenkaan mustaamaan. mutta.. Tatskasta tuli ihan hirvee! Eli siihen tuli kunnon keloidi. Tatska on pahimmillaan koholla noin 5 milliä! ihan kauheen näköinen ja broidi on aivan paiseessa miten sen saa pois, tai saako sitä yleensä pois. Keinot siis on olemassa mutta maksaa. Mä uskon että broidi maksaa vaikka mitä että saa sen möykyn pois kädestään.

Yllättävää kyllä kuvan arpikudoksen saa pois esim teettämällä kuvan uudestaa vanhan päälle... näin ainakin muutamalle on käynnyt...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

domi

#58 • • Edited domi Työn sankari.

Saatanki tietää kenestä on kyse, tekee täälläkin päin ja oon kyl pistänyt porukoille selväksi et kannattaa välttää ko. tyyppiä. *eiei*
liikkuva muna

#59 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Meillä oli intissä alokas Järvinen (Upinniemi II / 03), myöhemmin tykkimies Samanimi (Utö E-kausi, Gyltö J-kausi), jolla oli suurinpiirtein tällanen tatska (todellisuudessa se toki näytti vielä tökerömmältä, koska värit oli haaleet ja epämääräiset):

tatska.gif

Ja tosiaan piirroksen laatu oli tota tasoa, ellei huonompikin. Oli aika rehti vittuilu koko inttiajan käynnissä. Kaveri oli käsittääkseni itse tehnyt ton oikeilla vehkeillä ja piti sitä hienona ja tyylikkäänä. Toki se oli vielä kesken, ja siitä tulis valmiina vielä hienompi.

Terveisiä vaan sinne! *hih* Käy nyt hyvä mies poistamassa jo se tatskas jos et vielä oo poistanu *lmao*

Edit: Sensurointia.