Tatuoinnin poisto

82 posts, 5 pages, 32,111 views

Avatar
#1 • • infiana Guest
Oon menossa poistattamaan tatuoinnin Q-switched laserilla, ja ensimmäinen hoitokerta on elokuun alussa. Onko kellään kokemusta/ tuttuja joilla on kokemusta. Onko kivuliasta (ei pitäis olla) ja toimiiko hyvin?
Jusna666

Posts: 1,447

#2 • • Jusna666 Diablo
Minkä hintasta tää touhu on?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#3 • • infiana Guest
Yksi hoitokerta eiran sairaalassa maksaa 110, ja vaatii 4-7 hoitokertaa. Mun tapauksessa luultavasti 7 koska tatska on tuore, musta jne... hoidot tehdään n. kuukauden välein.
Avatar
#4 • • jesus Guest
Miksi? *ding*

Itse en ainakaan lähtis poistamaan, mut sehän on toki jokaisen oma asia. Ja ei mitään tietoo ko. menetelmästä. Luulis et googlettaminen tois jotain tarinaa aiheesta, en tiedä.
domi

Posts: 7,069

#5 • • domi Työn sankari.
OMG. Eiköhän tatskoja oteta sillä mielellä, ettei niitä tarvi poistattaa myöhemmin, varsinkaan kalliilla laserjutuilla.

Et vähän kauemmin sitä miettimistä, ennenkuin menee siihen tuoliin istumaan.

Nimim. 3 tatskaa, lisää tulossa, ja yhtään lähde pois ;)
Jusna666

Posts: 1,447

#6 • • Jusna666 Diablo
Ja tän "käsittelyn" jälkeen pitäis sit hävitä kokonaan. Ei toi nyt niin kauheen pahan hintaselta kuullosta..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Fyrisch

Posts: 4,525

#7 • • Fyrisch
Millanen tatska ja miks lähtee pois?
Jusna666

Posts: 1,447

#8 • • Jusna666 Diablo

domi, 31.5.2006 10:11:
OMG. Eiköhän tatskoja oteta sillä mielellä, ettei niitä tarvi poistattaa myöhemmin, varsinkaan kalliilla laserjutuilla.



No toihan se lähtökohta on.. mutta ymmärräthän, paskajuttuja voi sattua.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#9 • • Edited infiana Guest

domi, 31.5.2006 10:11:
OMG. Eiköhän tatskoja oteta sillä mielellä, ettei niitä tarvi poistattaa myöhemmin, varsinkaan kalliilla laserjutuilla.

Et vähän kauemmin sitä miettimistä, ennenkuin menee siihen tuoliin istumaan.

Nimim. 3 tatskaa, lisää tulossa, ja yhtään lähde pois ;)



Kuule, älä luule ettei tätä oo mietitty. Tatuoinnin aihe on kyseenalainen, ja haittaa duunijuttuja. Enempää en rupee selittelee. Puhu omasta puolestas äläkä rupee arvostelee muiden päätöksiä kun et tiedä mistä puhut.

Tatskani oli ipanamoka, ihan niinku kaikki lävärinikin.
Avatar
#10 • • infiana Guest

Fyraett, 31.5.2006 10:12:
Millanen tatska ja miks lähtee pois?



Koska musta oli joskus hyvä idea ottaa selkään tonttu joka polttaa piippua.
domi

Posts: 7,069

#12 • • Edited domi Työn sankari.

Infiana, 31.5.2006 10:16:
---
Fyraett, 31.5.2006 10:12:
Millanen tatska ja miks lähtee pois?

---


Koska musta oli joskus hyvä idea ottaa selkään tonttu joka polttaa piippua.


Aika hyvä IPANAMOKA :D

Peräänkuulutetaan ajattelua ja 18 vuoden ikärajaa kehonkoristamiseen :D

btw. Ipanamoka ja silti tuore tatska?
Jusna666

Posts: 1,447

#13 • • Jusna666 Diablo
*nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Fyrisch

Posts: 4,525

#14 • • Fyrisch

Infiana, 31.5.2006 10:16:
Koska musta oli joskus hyvä idea ottaa selkään tonttu joka polttaa piippua.



Laa :D

Nojoo, lähinnä kiinnosti sen takii koska oon ite jo monta vuotta suunnitellu tatskan ottamist, mut joka vuos vaihtuu mielipide kuviost, ehkä olis parempi jättää vaa välii!
Verano

Posts: 4,649

#15 • • Verano Merituuli

Jusna666, 31.5.2006 10:11:
Ei toi nyt niin kauheen pahan hintaselta kuullosta..



:O

770 euroo kuulostaa mun korviin aika pahan hintaselta. Mut ehkä ne sit on vaan mun korvat. Toki jos tatskasta ihan ehdottomasti haluaa päästä eroon niin kai siitä on sit maksettavakin. Mutta tulee kyllä tosiaan tatuoinnille hintaa.
Avatar
#17 • • jesus Guest
Niin VÄÄRIN!

Loppujen lopuksi ne on vaan kuvia ja mielipiteet vaihtelee, sille ei voi mitään. Mua ei ainakaan kaduta pätkääkään, päinvastoin! Ja oh, vähänkö se tuntuu kivalta kun kuvaa hakataan *sydän*
Ja ennemminkin sitä sijaintia kannattaa miettiä..
Avatar
#18 • • infiana Guest

Verano, 31.5.2006 10:21:
---
Jusna666, 31.5.2006 10:11:
Ei toi nyt niin kauheen pahan hintaselta kuullosta..

---


:O

770 euroo kuulostaa mun korviin aika pahan hintaselta. Mut ehkä ne sit on vaan mun korvat. Toki jos tatskasta ihan ehdottomasti haluaa päästä eroon niin kai siitä on sit maksettavakin. Mutta tulee kyllä tosiaan tatuoinnille hintaa.



No ei se niin paha oo. Saa sentään maksaa yhden hoitokerran kerrallaan. Osamaksulla kato. Mutta joo, kannattaa ihmiset miettiä mitä tekee, ja älkää laittako alaikäsenä tatskoja. Se voi vituttaa joskus. Ois ees vähemmän näkyvässä paikassa. Selkä on yllättävän usein esillä.
Jusna666

Posts: 1,447

#19 • • Jusna666 Diablo

Verano, 31.5.2006 10:21:
:O

770 euroo kuulostaa mun korviin aika pahan hintaselta. Mut ehkä ne sit on vaan mun korvat. Toki jos tatskasta ihan ehdottomasti haluaa päästä eroon niin kai siitä on sit maksettavakin. Mutta tulee kyllä tosiaan tatuoinnille hintaa.



No ei mun mielestä 770 oo paha jos se tatuointi on esim. este sun työlle, eli et saa jotain piispanvirkaa, jossa palkka 30000 vuodessa, sen takia ku sul on joku megaiso pentagrammi otsassa. Tai turha mennä mihkää etnisiin duuneihin hakaristi käsivarressa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

domi

Posts: 7,069

#20 • • domi Työn sankari.

Jusna666, 31.5.2006 10:25:
---
Verano, 31.5.2006 10:21:
:O

770 euroo kuulostaa mun korviin aika pahan hintaselta. Mut ehkä ne sit on vaan mun korvat. Toki jos tatskasta ihan ehdottomasti haluaa päästä eroon niin kai siitä on sit maksettavakin. Mutta tulee kyllä tosiaan tatuoinnille hintaa.

---


No ei mun mielestä 770 oo paha jos se tatuointi on esim. este sun työlle, eli et saa jotain piispanvirkaa, jossa palkka 30000 vuodessa, sen takia ku sul on joku megaiso pentagrammi otsassa. Tai turha mennä mihkää etnisiin duuneihin hakaristi käsivarressa.


PERÄÄNKUULUTAMME AJATTELUA. (ja niitä ikärajoja)