Tatuoinnin poisto

82 posts, 5 pages, 32,185 views

AnderS

Posts: 470

#61 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

typ0, 1.6.2006 20:02:
---
AnderS, 1.6.2006 19:55:
keloidi
---


Kerro tyhmälle ja laiskalle mikä tuo on? *iloinen*



Keloidi on sellainen kohonnut ja paksu arpikudos, joka ainakin tatskoissa voi tulla jos neula menee liian syvälle.
MiMoSa

Posts: 1,664

#62 • • MiMoSa
Täällä meillä päin on myös eräs nimeltä mainitsematon tatuoija, joka on saanut aika pahojakin keloideja aikaseks.. Ja minäkin erehdyin tälle menemään.*senkin* Onneks mun tatskaan keloidia ei tullu, vaikka se epäonnistuikin. Sen sai kuitenkin vielä korjattua, onneks! Mä en käsitä, miten tollaset kuitenkin jatkaa hommia, opettelis tekemään ensin!*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

tbo

Posts: 935

#63 • • Edited tbo budhisattva
Ipanamokat saa useimmiten peittoon uudella kuvalla. Simple as that. Koska yleensä noi poistomenetelmät, laaseritkaan, ei saa sitä kuvaa ihan kokonaan veke, nii kantsii harkita jos keksis siihen jotain kestävämpää kuva-aihetta kun piippua polttavat tontut. Uus kuva maksaa takuuvarmasti vähemmän kun poistohoito.

Ellei sit tilanne oo sellanen et tonttu on koko selän kokonen tai et kenkää tulee jos on yhtäänminkäännäkönen tatsa yhtäänmissään. Mut siinä kohtaa täytyy sanoo et sillon oot kyl ihanvitunväärässä työpaikassa. Duunin vaihtaminen on helpompaa kun tatsan vaihtaminen.

Ja kyllä, tatuointi _on_ tarkotettu _ikuiseksi_. Taff shit jos sitä ei pysty hanskaamaan. Maalaisjärkeä ja ajattelua todellakin peräänkuulutetaan.

edit: ja jos mallinduunia tarvii tehdä, niin kaks sanaa:

1) meikki (luulekko että Angelina Jolien tatuointeja ei meikata leffoissa peittoon? no _eipä_.)
2) fotari.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

remotion

Posts: 5,283

#64 • • remotion nostatus guru

Infiana, 31.5.2006 12:32:
---
domi, 31.5.2006 10:11:
OMG. Eiköhän tatskoja oteta sillä mielellä, ettei niitä tarvi poistattaa myöhemmin, varsinkaan kalliilla laserjutuilla.

Et vähän kauemmin sitä miettimistä, ennenkuin menee siihen tuoliin istumaan.

Nimim. 3 tatskaa, lisää tulossa, ja yhtään lähde pois ;)

---


Enkä mäkään oo myöntänyt että mua kaduttaa ennenkuin sain tietää ettei poistatus ookkaan niin kallista ja hankalaa.



sori, mut pakko tiputtaa, toi ON kallista!
Avatar
#65 • • Edited infiana Guest

tbo, 2.6.2006 15:09:
-klips-



Totuushan on se että mä en oo mikään angelina, ja tosielämässä mallia jolla on tatskoja ei buukata, koska on vähemmän vaivaa jos vaan valkkaa toisen mallin jolla ei ole tatskoja. Ja meikkaaminen ei näytöksissä onnistu, koska kun vaihtaa vaatteita, niin meikki tarttuu kaalliisiin vaatteisiin, ja sen jälkeen ne pitää maksaa.

Sitäpaitsi yllättyisit siitä miten vaikee tatuoiti on meikata piiloon. Helppo koittaa kommentoida niinkuin asiat ois itsestään selviä, mutta ei se ihan noin mee.

Ja kuvien retusointi maksaa bisneksessä paljon (kuvankäsittelijän tuntipalkan) ja myös siksi tatuoituja malleja ei haluta.

Mulle riittää jos se vaalenee niin paljon että sen saa helposti piiloon.
LactoPhilus

Posts: 268

#66 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
mä en ikinä haluis ottaa tatskojani pois... *eiei*

let there be paint! and so my body was painted! (mitenköhän tommonenki tuli mieleen?? *ding*)
Anselmi

Posts: 2,578

#67 • • Anselmi And sell me

LactoPhilus, 9.6.2006 17:14:
(mitenköhän tommonenki tuli mieleen?? *ding*)


No jätkä nyt on aina puhunut sekavia*lmao*

--
sen pituinen se

Amuck

Posts: 2,396

#68 • • Amuck dub-i-dub

alek száhala, 1.6.2006 20:49:
tatska.gif


Haha, toi jaksaa naurattaa :D Ihan ilmeikäs mato kyl.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Pocambo

Posts: 50

#69 • • Pocambo
olis muuten kiva nähdä kuva tästä tontusta
peaches

Posts: 1

#70 • • peaches

8(, 2.6.2006 16:10:
---
tbo, 2.6.2006 15:09:
-klips-


---


Totuushan on se että mä en oo mikään angelina, ja tosielämässä mallia jolla on tatskoja ei buukata, koska on vähemmän vaivaa jos vaan valkkaa toisen mallin jolla ei ole tatskoja. Ja meikkaaminen ei näytöksissä onnistu, koska kun vaihtaa vaatteita, niin meikki tarttuu kaalliisiin vaatteisiin, ja sen jälkeen ne pitää maksaa.

Sitäpaitsi yllättyisit siitä miten vaikee tatuoiti on meikata piiloon. Helppo koittaa kommentoida niinkuin asiat ois itsestään selviä, mutta ei se ihan noin mee.

Ja kuvien retusointi maksaa bisneksessä paljon (kuvankäsittelijän tuntipalkan) ja myös siksi tatuoituja malleja ei haluta.

Mulle riittää jos se vaalenee niin paljon että sen saa helposti piiloon.




Pakko ottaa kantaa tähän keskusteluun, olen itsekin menossa q-switched käsittelyyn elokuun lopulla. Olin täysi-ikäinen kun otin tatuoinnin, mietin asiaa pitkään jne jne.. Mutta nyt on elämäntilanne muuttunut, ja that's it. Ihan turhaan toiset arvostelee tatuoinnin poistamista, jokaisen oma päätös se on. Eikä se 110 e/kerta ole todellakaan mikään paha hinta. Kyseessähän on kuitenkin melko uusi metodi, jota ei suomessakaan käytetä kuin yhdessä paikassa.

Tatuoinnin meikkaaminen piiloon on tosiaan työlästä eikä sitä kiinnosta tehdä joka päivä. Siksi on helpompi vain otattaa kuva pois. Ja siitä Angelinasta, luin haastattelun jossa kysyttiin kaduttaako häntä kun meni ottamaan billybob-tatuoinnin. Siihen Angelina vastasi että "Luojan kiitos lasereista". Että repikää siitä..
**Annukka**

Posts: 1

#71 • • **Annukka**
Mä oon kans menossa poistattaan tatuointejani 3 kpl, joista 1 on aikas iso.
Olis tosi kiva saada muutama kuva ennen ja jälkeen laseroinnin.
Pocambo

Posts: 50

#72 • • Pocambo
No laittakaa jo kuvia niistä poistattavista tatuoinneistanne!!
Avatar
#73 • • astaroth Guest

**Annukka**, 14.7.2006 13:16:
Mä oon kans menossa poistattaan tatuointejani 3 kpl, joista 1 on aikas iso.


on näköjään aika pitkälle harkittu, jos tuommoinen satsi pitää poistattaa o_O
kinderi

Posts: 1,783

#74 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

**Annukka**, 14.7.2006 13:16:
Mä oon kans menossa poistattaan tatuointejani 3 kpl, joista 1 on aikas iso.
Olis tosi kiva saada muutama kuva ennen ja jälkeen laseroinnin.



Tässä täytyy olla jo järjenvähyys huipussaan. Infianan tapauksen nyt viel sinänsä ymmärtää (itteeni harmittas pirusti jos joutusin duunin takii leimoi poistaa ja varmaan unohtasin koko duunin) , mut 3 !? *eiei*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

itis

Posts: 2,518

#75 • • itis Morning Star


Infiana>
Ja kuvien retusointi maksaa bisneksessä paljon (kuvankäsittelijän tuntipalkan) ja myös siksi tatuoituja malleja ei haluta.

Mulle riittää jos se vaalenee niin paljon että sen saa helposti piiloon.



Tähän on pakko vielä lisätä että kuvankäsittely tosiaankin maksaa, eikä vaan sen duunarin tuntipalkkaa vaan se maksaa 100-200 euroo tunti kun joku ammattilainen viilaa kuvaa. Kuvasta riippuen aikaa menee 15 min - 3 tuntia joten aika harva suomalainen mallitoimisto tai niiden asiakas on kiinnostunut käyttää siihen rahaa ja aikaa. Varsinkaan kun suomalaisilla mallitoimistoilla ei tota massia suhteessa kansainvälisiin ihan hirmusti ole.

Toivottavasti saat Ina sen tatskas siististi pois jos se kerran duunintekoon vaikuttaa. Tatskaa kun ei voi syödä...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

lostgone

Posts: 2,493

#76 • • lostgone

SKENEINiina,
viiden hoitokerran jälkeen (punoittaa eilisen käsittelyn jäljiltä):

Tossa taitaa vielä muutama (kymmen)kerta mennä tolla vauhdilla.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

oooo

Posts: 1,249

#77 • • oooo

lostgone, 24.1.2007 22:43:
Tossa taitaa vielä muutama (kymmen)kerta mennä tolla vauhdilla.*ding*



On toi mun mielestä huomattavasti haaleampi jo viiden hoitokerran jälkeen. Tuskin siihen 50 hoitokertaa tarvitaan. Tai noh.. en mä tiedä.. Mutta eipä tuo tatuoinnin poisto taida niin helppoa olla, että se hetkessä saataisiin pois.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#79 • • Daniel Braun wednesday?
Oikeesti.
Repesin kun näin ton kuvan.
Kenellä voi edes käväistä mielessä ottaa tollainen kuva ihoonsa :D
Ei helvetti *lmao*
Todellinen "ipanamoka", mut hei onhan se kuitenkin suht tuore... :D