milla:
mä oon sitä mieltä et mulle ihan sama minkänäkösiä, missä asennossa tanssien, miten kännissä(kunhan ei häiritse kanssaihmisiä), millä motiiveilla ja minkä ikäsenä jnejnejnejne kukakin bileisiin tulee.
[muokattu 25.3.2003 14:21]
Tämä postaus tulee sisältämään luultavasti ennätysmäärän kärjistyksiä ja yleistyksiä, joten ei tarvi lukee jos luulet ett alkaa ärsyttämään.
Muita kommentteja en jaksanut lukea koska on mulla itsellänikin mielipide turisteista (ja koska on niin monta sivua juttua jäänyt jo lukematta
) ja sä milla sanoit sen taikasanan eli kunhan ei häiritse kanssaihmisiä . Sehän siinä just on tää ero niin sanottujen tavisten bileilyssä omissa dicoissaan (esim mitä nää nyt on highlight, entinen arkku jne) ja meidän niin sanottujen clubbaajien iltamissa, kun normibaareissa just mennää vetää ne perseet, istutaan pöydässä vetämässä kuningas alkoholia naamaan kaksin käsin ja kun vihdoin on 3 promillea saavutettu niin eikun tanssilattialle. Ja ei siinäkään vielä mitään, en itse henk koht häiriinny kenestäkään puolelta toiselle kännissä heilujasta tanssilattialla (nautinhan itsekin joskus huomattavia määriä alkoholia) MUTTA just siinä vaiheessa kun joku idioottikänniääliödorka tulee läähättämään just nenän eteen (mahdollisesti oma nenänsä aivan kiinni minun nenässäni) ett hei beibe näytä pikkuhousut- tyylisellä idioottikommentillaan TAI tulee puristamaan mua perseestä ilmeisesti siinä toivossa että todellakin haluisin viettää iltani just tollasen pässin kanssa niin siinä vaiheessa voisin henk koht ohjata jokaisen taviksen ulos clubista. siinä vaiheessa on tää kanssaihmisten häirintä raja ylitetty kertaheitolla, ainakin mun kanssa.
Oon ittekin aikoinaan hengaillu baareissa yms ennen kuin valaistuin
ja sitähän se meno on. kai naiset näissä mestoissa pitää jotenkin hienona jos joku kundi tulee rutistelee perseestä, tai sitte ne kundit vaan luulee niin, mikä on siis vielä pahempi juttu. Siitä mä pidän clubeilla ihan älyttömästi, että sua ei kukaan tuu kourimaan perseestä vaan saat tanssia rauhassa jos haluat. Toisaalta tunnelma tanssilattialla voi olla helvetin hieno kun alkaa höpöttelee jonkun tuntemattoman vierustoverin kaa, koska kuitenkin suurimmalla osalla clubbaajista on sellanen tietynlainen sama plur hih
mentaliteetti, mikä menee tietty käsikädessä mutt toisaalta ton musan ylikin ehkä jopa?toisaalta musahan meitä just yhdistää. ja kuitenkaan baareissa sä et voi olla millään varma että siellä kukaan omaa saman tyylistä maailmankatsomusta. Melkein voisit olla täysin varma ETTEI omaa
Ihan just sen verran mua joskus inhottaa tollaset epämiellyttävät tavis kohtaamiset bileissä kun jotain hevaria vois luultavasti ärsyttää joku neonväreihin sonnustautunut reivihemmo glowstickkeineen, pilli kaulassa vislatessaan sepulturan tahtiin kesken rauhanomaisen illanvieton pitkätukkien kesken.. enkä sitä kielläkään, mutta kun toteutetaan yhdessä heidän kanssaan tätä kanssaihmisten häirinnän- perusperiaatetta niin eiköhän kaikki suju ihan hyvin *heiii*
niin siis tän postauksen tarkoitus oli muistaakseni vaan se toteamus että tää kaikki tavis vs- clubbis konfliktit johtuvat mun mielestä vaaan eri tyyppisistä vapaa-ajan vietto tottumuksista, ei niinkään että oltais kaksi eri ihmisrotua..
[muokattu 4.8.2003 13:00]