TAVIKSET

340 posts, 17 pages, 92,599 views

vaavu

#221 • • vaavu vara-vana

Jone:
---
JussiS:
Tekis mieli printtailla niistä kuvia kun niillä oli kiksukarvat päällä. Oppisivat saatana.
---
Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti?

Mua kyllä itseäni aina välillä hymyilyttää tietyt kuvat - niistä tulee itse asiassa ihan hyvä mieli kun katsoo, vaikka niissä näyttääkin kieltämättä vähän erilaiselta kuin nykyään. :)
Jone

#222 • • Jone Archibald Haddock

vaavu:
---
Jone:
---
JussiS:
Tekis mieli printtailla niistä kuvia kun niillä oli kiksukarvat päällä. Oppisivat saatana.
---
Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti?
---

Mua kyllä itseäni aina välillä hymyilyttää tietyt kuvat - niistä tulee itse asiassa ihan hyvä mieli kun katsoo, vaikka niissä näyttääkin kieltämättä vähän erilaiselta kuin nykyään. :)

En mäkään suhtaudu menneisiin aikoihin mitenkään häpeillen. Oli kivaa silloin tuolla tavalla ja nykyään on vähän toisella. Noista musta otetuista kuvista on aikaa sitäpaitsi ihan korkeintaan 2 vuotta, enkä vähemmänkin. *iihhih*
random

#223 • • random
IMHO homma on mennyt nykyään hieman liikaa pelleilyksi. Nykyään monet bileet ovat kuin naamiaiset, joissa näkee aivan käsittämättömiä virityksiä ja pitää vain ihmetellä miten ihmiset kehtaavat ulkona liikkua. Okei, onhan se cool, että jengi viittii panostaa ja kyllähän se luo tunnelmaa mutta tuosta on sitten lyhyt matka siihen ”tavisten” mulkoiluun paheksuvasti ja johonkin ihmeelliseen ”me ollaan parempia kuin muut”-asenteeseen.

Itse en ainakaan koskaan jaksanut (enkä jaksa) alkaa haalimaan jotain piikkipantoja, kiksukarvoja ja ledeillä varustettuja armoureita vain sen takia, että skeneläisten mielestä ne o jotenkin über-hienoja. Mulle ainakin musiikki on ollut pääasia eikä huolehtiminen siitä, että näytän koko ajan tosi mageelta. En nyt kuitenkaan koskaan missään farkuissa tai vastaavissa ole bileisiin hinautunut.

Fleimata saa mutta mua tuskin kiinnostaa *iloinen*

- mukana menossa vuodesta 1996 *jiihaa*
Riku

#224 • • Riku The Little Prince

wylarion:
IMHO homma on mennyt nykyään hieman liikaa pelleilyksi. Nykyään monet bileet ovat kuin naamiaiset, joissa näkee aivan käsittämättömiä virityksiä ja pitää vain ihmetellä miten ihmiset kehtaavat ulkona liikkua. Okei, onhan se cool, että jengi viittii panostaa ja kyllähän se luo tunnelmaa mutta tuosta on sitten lyhyt matka siihen ”tavisten” mulkoiluun paheksuvasti ja johonkin ihmeelliseen ”me ollaan parempia kuin muut”-asenteeseen.

Noh, ikinä ei pitäisi mitään tuollaisia asioita hävetä. Kyllä kadullla pitää uskaltaa kävellä vaikka sepallus auki ja muna ulkona, mitä helvetin väliä sillä on mitä täysin tuntemattomat ihmiset ajattelevat tai tuomitsevat? Koko paremmuuden tavoittelu jonkun muun yli, perustuen täysin ulkonäköön tai muuhun vastaavaan täysin pinnalliseen asiaan, kertoo lähinnä arvostelijasta itsestään, ja tämän itsetunnosta. Tosin en väitäkään olevani itse mikään enkeli tässä aina.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

#225 • • Jone Archibald Haddock
Quotena eräästä topicista:

”no ei Tapsa ois varmaa tuol Iisalmes nii hyvin toiminukaa...Tavixet ja juntit ois vaa käyny kiduttamassa Tapsaa ja vaatimassa jotai Frederikkii!!!”

Ollaanko ”me klubbaajat” oikeasti niin paljon muita ihmisiä parempia että tällaisten kommenttien esittämiseen on varaa? *ding*
Jussi Soro

#226 • • Jussi Soro choon!

Jone:
Ollaanko ”me klubbaajat” oikeasti niin paljon muita ihmisiä parempia että tällaisten kommenttien esittämiseen on varaa? *ding*

Varsinkin kun just näiltä klubbaajilta kuulee yleensä vähintäänkin mielenkiintosimmat biisipyynnöt ;)
sts

#227 • • sts Sama pyynti aitta!
oletteko miettineet että aika moni klubaaja on toiselle klubaajalle tavis, esim iän, genren mitä kannattaa, pukeutumistavan jne takia. Turhaa tuo tavistelu. *piis*
itis

#228 • • itis Morning Star
Toistan itseäni:

Tavis ei ole henkilö vaan ikävä asenne jollakin henkilöllä... klubbaajallakin. Tavis voisi oikeastaan tarkoittaa tavallisen sijasta ihmistä joka tuomitsee muiden habitusta.

Sanan ”tavis” -keksijä on luultavasti ollut aikamoinen tyhjäpää vaikka tunnustan käyttäväni tuota sanaa itsekin ja vielä sorrun ikävään asenteeseenkin aika usein. *justjoo*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

#229 • • guvnor Guest
tavis on se mulkku joka ajattelee etta 5vuoden paasta ma oon saanut ylennyksen mun duunissa ja mulla on rivitalonpatka espoossa ja muksu ja vaimo.
toma

#230 • • toma Tototoototo

Jone:

?no ei Tapsa ois varmaa tuol Iisalmes nii hyvin toiminukaa...Tavixet ja juntit ois vaa käyny kiduttamassa Tapsaa ja vaatimassa jotai Frederikkii!!!?

Ollaanko ?me klubbaajat? oikeasti niin paljon muita ihmisiä parempia että tällaisten kommenttien esittämiseen on varaa? *ding*

Tuota... Ehkä nyt lyön tassuni rautaan mutta kyllä mielestäni ”meillä” on varaa dissata tuollaista. Tosin kyseisen henkilön kirjoitustavasta voisi päätellä että hän olisi itse mennyt pyytämään jotain ”tiestokixuu” tjsp. Mutta kyllä mielestäni tyhmyyttä saa aina dissata, eri asia sitten onko itsekin moisen ansaitseva.

[muokattu 14.1.2004 22:32]

[muokattu 14.1.2004 22:33]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

kilobitti

#231 • • kilobitti 1-2-3 techno

guvnor:
tavis on se mulkku joka ajattelee etta 5vuoden paasta ma oon saanut ylennyksen mun duunissa ja mulla on rivitalonpatka espoossa ja muksu ja vaimo.

Kerro minulle yksinkertaiselle
-pitääkö työelämän olla mahdollisimman haastetonta ja kurjaa, jotta bileissä olisi vielä hauskempaa koska kaikki muu onkin sitten kurjaa? vai onko pakko olla pummi ollakseen epä-tavis?
-kuinka monissa bileissä pitää käydä per kk, jotta mainitsemani tavoitteet annetaan anteeksi?
-onko esim. genki joka soittaa klubeissa lähes viikottain, mutta on töissä nokialla ja asuu perheineen espoossa, tavis?

[muokattu 14.1.2004 23:28]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Caritsa

#232 • • Caritsa

guvnor:

No Muksuu se ei ainakaan saa *vink*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

super-enkuli

#233 • • super-enkuli

Caritsa:
---
guvnor:

---

Ei saakkaan *nauru*

*aplodit*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Jone

#234 • • Jone Archibald Haddock

toma:
Tuota... Ehkä nyt lyön tassuni rautaan mutta kyllä mielestäni ”meillä” on varaa dissata tuollaista. Tosin kyseisen henkilön kirjoitustavasta voisi päätellä että hän olisi itse mennyt pyytämään jotain ”tiestokixuu” tjsp. Mutta kyllä mielestäni tyhmyyttä saa aina dissata, eri asia sitten onko itsekin moisen ansaitseva.

Siinä mielessä lyöt tassusi rautaan, että tollaista käytöstä saa kyllä munkin puolestani ihan vapaasti dissata siinä vaiheessa kun sellaista tapahtaa, mutta tuollainen muiden alentaminen ja itsensä ylentäminen esittämällä omituisia spekulaatioita jostain tietystä ihmisryhmästä on lähinnä vastenmielistä.

Oon helvetin paljon mieluummin vaikka ihan tavis kuin kirjoittelen tuollaisia debiilejä ”taviksille” hohotteluviestejä.

Erityisesti sanan ”juntit” käyttö lämmitti sydäntäni ihan liekkeihin asti. Ei tulisi mieleenikään käyttää ko. sanaa laumasta ihmisiä, joista en tiedä mitään ja joita en ole edes koskaan tavannut.

[muokattu 14.1.2004 23:40]
muksu

#235 • • muksu LAPANEN

Caritsa:
---
guvnor:

---

*nauru* ööÖööÖö.. !! juu-u kuulkaa!!! Kyllä juttu on näin että mua ette tavikset saa!!! Ette ikinä!!!!! NEVER!!!!!!

kiitsa tytsit!!!! *nauru* *aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

#236 • • guvnor Guest

kilobitti:
---
guvnor:

---

Kerro minulle yksinkertaiselle
-pitääkö työelämän olla mahdollisimman haastetonta ja kurjaa, jotta bileissä olisi vielä hauskempaa koska kaikki muu onkin sitten kurjaa? vai onko pakko olla pummi ollakseen epä-tavis?
-kuinka monissa bileissä pitää käydä per kk, jotta mainitsemani tavoitteet annetaan anteeksi?
-onko esim. genki joka soittaa klubeissa lähes viikottain, mutta on töissä nokialla ja asuu perheineen espoossa, tavis?

[muokattu 14.1.2004 23:28]

rakas kilobitti

-ei. alas nyt veda turhan henkevia johtopaatoksia. mieluummin mukava tyo ku umpikuja-ammatti, mutta jos sulla on elakesuunnitelma jo nainkin nuorella ialla niin bon voyage...
-en tieda. itse kayn kerran parissa kuukaudessa. taidan olla tavis.
-vaikea sanoa, en tunne ko. tavista.
kilobitti

#237 • • kilobitti 1-2-3 techno

guvnor:
-ei. alas nyt veda turhan henkevia johtopaatoksia.

olipa vaan harvinaisen typerä yleistys.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

snoxn

#238 • • snoxn

Jone:
Siinä mielessä lyöt tassusi rautaan, että tollaista käytöstä saa kyllä munkin puolestani ihan vapaasti dissata siinä vaiheessa kun sellaista tapahtaa, mutta tuollainen muiden alentaminen ja itsensä ylentäminen esittämällä omituisia spekulaatioita jostain tietystä ihmisryhmästä on lähinnä vastenmielistä.

Oon helvetin paljon mieluummin vaikka ihan tavis kuin kirjoittelen tuollaisia debiilejä ”taviksille” hohotteluviestejä.

Erityisesti sanan ”juntit” käyttö lämmitti sydäntäni ihan liekkeihin asti. Ei tulisi mieleenikään käyttää ko. sanaa laumasta ihmisiä, joista en tiedä mitään ja joita en ole edes koskaan tavannut.

Juuri näin. *joo*
Howdy

#239 • • Howdy Oldie

SnoXn:
---
Jone:

---

Juuri näin. *joo*

Allekirjoitan *joo*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#240 • • Howdy Oldie

Jone:

”no ei Tapsa ois varmaa tuol Iisalmes nii hyvin toiminukaa...Tavixet ja juntit ois vaa käyny kiduttamassa Tapsaa ja vaatimassa jotai Frederikkii!!!”

Itse olen vähän sitä mieltä että ei olla parempia .. ehkä käyttäydytään siivommin monesti mutta ei se meistä sen parempia ”ylempiä” tee loppukädessä ..

[muokattu 15.1.2004 07:31]

--
Käpy vailla vertaa