T-Justice, 12.8.2006 18:11:
mun mielestä bileet oli loistavat!
Väkimäärä ym täällä puidut "ongelmat" ei haitannu mua pätkääkään ja hauska oli. schulz oli mielestäni illan parasta antia!
Hyvin pitkälti samaa mieltä!
425 posts, 22 pages, 106,661 views
Väkimäärä ym täällä puidut "ongelmat" ei haitannu mua pätkääkään ja hauska oli. schulz oli mielestäni illan parasta antia!
Lauri, 12.8.2006 17:59:
Noista artisteista sen verran, että Colorsilla on tällä hetkellä
lähestulkoon monopoliasema ko. artistien kohdalla (Tiesto, Buuren, jne.)
Raha ei ole se kysymys vaan artistit haluavat tulla Colorsiin
mieluiten soittamaan. Tämän kanssa on vain elettävä :)
Super-Kerttu, 12.8.2006 20:23:
---
---
Hyvin pitkälti samaa mieltä!
Yoni, 13.8.2006 00:21:
..Ne ikävät idootit jotka tunki väkisin sinne keskelle tanssilattiaa tai ihan lavan eteen muista välittämättä..
Pacho, 12.8.2006 21:25:
Kuin myös!
Ihme kitinää väen paljoudesta, sehän oli itsestäänselvyys jo ennen kekkereitä, että kaivo on suht pieni paikka ja tulee olemaan täynnä, kuten myös 2004 laturissa ja 2005 studiolla. Sitäpaitsi toi ihmismäärä oli vielä siedettävä, siellä takana niiden kahden keskellä olevan baaritiskin takana riitti tilaa aivan hyvin, mahtui liikkumaan eikä edes kauaa tarvinnut jonotella baaritiskille, ainoa paikka mikä oli tukossa niin itse tanssilattia.
Ehkä itsekin kirosin viime vuonna Studiolla sitä ahtautta, mutta tänä vuonna tuli käytyä Loveparaden aikoihin Berliinissä muutamissa bileissä niin suhtautuminen Kaivon ahtauteen ja kuumuuteen oli hivenen eriluokkaa joten eilinen tungos ja lämpö oli todella kaukana siitä mitä se olisi voinut olla...
Ozie, 12.8.2006 16:58:
---
En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä. Sit nää jotka on käyny bileissä ~10 vuotta ei jaksa enää panostaa niihin reivi-housuihin vaan tulee sinne ihan oikeet vaatteet päällä.
Ite olin kans kauluspaita päällä ja farkut jalassa. Ja ei en olis menny Oopperaan, enkä kyllä selvinpäin Clubillekkaan. Ja kyllä, käyn myös kaivolla normaaleina iltoina ja mulla on aika usein jopa hauskaa. Tais olla neljäs kerta Suomessa kun Arminin näin enkä nähny mitään syytä raahaa neon punasta ristiä paikalle...
Paskoin yleistys tässä skenessä ikinä.
piis...out... olen puhunut