Club Colors presents Armada 2006 in Helsinki 11.8.2006 @ Helsinki

425 posts, 22 pages, 102,749 views

IInesAnkka

Posts: 656

#321 • • IInesAnkka

remotion, 12.8.2006 11:07:
---
KooKie, 12.8.2006 07:26:
Kyllä sitä Armininkin settiä jaksoi tamppailla, vaikka aika kuraa se mielestäni olikin. Ei toi kiksu vaan tän kesän house -innostuksen jälkeen oikein maistu.
---


hah, kaiken valituksen keskeltä oli oikeen poimittava tämä. kannattaako niihin suomen kalleimpiin kiksubileisiin sitten edes lähteä mököttämään jos ei kiksu edes maistu. mitä teidän päänupeissa liikkuu, ei mitään? *nauru**ding*



*nauru*
Ozie

Posts: 1,389

#322 • • Ozie

Blue_Wabbit, 12.8.2006 13:55:
... En toki kiellä etteikö "Average-Joet" saa käydä bileissä, mutta nämä bileet oli kumminkin Colourssin ja siihen verrattuna aika vähän porukka oli pukeutunut. Suurin osa tästäkin porukasti olisi luultavimmin kuulunut Oopperaan tai Klubille....



En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä. Sit nää jotka on käyny bileissä ~10 vuotta ei jaksa enää panostaa niihin reivi-housuihin vaan tulee sinne ihan oikeet vaatteet päällä.

Ite olin kans kauluspaita päällä ja farkut jalassa. Ja ei en olis menny Oopperaan, enkä kyllä selvinpäin Clubillekkaan. Ja kyllä, käyn myös kaivolla normaaleina iltoina ja mulla on aika usein jopa hauskaa. Tais olla neljäs kerta Suomessa kun Arminin näin enkä nähny mitään syytä raahaa neon punasta ristiä paikalle...

Paskoin yleistys tässä skenessä ikinä.

piis...out... olen puhunut
akiapina

Posts: 2,729

#323 • • akiapina apinaki
hyvä että tuli sittenkin lähdettyä, kivaa oli ja humalatila juurikin sopiva. armin soitti pari yllättävänkin kivaa biisiä, porukkaa ei mun mielestä ollut liikaa, taaempana mahtui oikein hyvin tanssahtelemaan ja sisälle pääsi ilman ennakkoakin varmaan alle minsassa melkein puolenyön aikaan. kiitoksia vaan seurasta uusille ja vanhoille tutuille, oli hauska ilta *piis*

ai niin ja arvasin arminin ekan biisin arvuuttelukisassa OMG!1
artturi

Posts: 446

#324 • • Edited artturi
hitto oli kyllä tylsää. en siis viihtynyt ollenkaan..


No oli oikeasti pirun hyvää SOUNDIA HELL JEAH eikö.?? Mut se otti päähän että ei ollut tilaa liekittää huolella.. Ehkä oli ehkä ei ja ehkä otin ehkä en..... VONK!


Anteeksi Colors mutta to much is to much vaikka fiulis oli ehkä hiukan yli katon.. *piis*




voitte siis päättää että oliko kivaa vai eikö... kö..
Burncycle

Posts: 106

#325 • • Burncycle Konttorirotta

Ozie, 12.8.2006 16:58:
---
Blue_Wabbit, 12.8.2006 13:55:
... En toki kiellä etteikö "Average-Joet" saa käydä bileissä, mutta nämä bileet oli kumminkin Colourssin ja siihen verrattuna aika vähän porukka oli pukeutunut. Suurin osa tästäkin porukasti olisi luultavimmin kuulunut Oopperaan tai Klubille....

---


En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä. Sit nää jotka on käyny bileissä ~10 vuotta ei jaksa enää panostaa niihin reivi-housuihin vaan tulee sinne ihan oikeet vaatteet päällä.

Ite olin kans kauluspaita päällä ja farkut jalassa. Ja ei en olis menny Oopperaan, enkä kyllä selvinpäin Clubillekkaan. Ja kyllä, käyn myös kaivolla normaaleina iltoina ja mulla on aika usein jopa hauskaa. Tais olla neljäs kerta Suomessa kun Arminin näin enkä nähny mitään syytä raahaa neon punasta ristiä paikalle...

Paskoin yleistys tässä skenessä ikinä.

piis...out... olen puhunut





Ei voi muuta sanoa kuin että WORD!!!

Eiköhän se ole juuri ne just ja just ikärajan ylittävät jotka jaksaa panostaa siihen karnevaaliasustukseen. Ei siinä mitään vikaa, monet heistä oli kauniita jotkut todella kauniita asuissaan, mutta se ei todellakaan ole kaikille. Se on kiva pikku lisä, mutta ei bileiden tarkoitus!
artturi

Posts: 446

#326 • • artturi
vaatteet mitkä vaatteet, ihmiset mitkä ihmiset. Kunhan on bileet ja kunhan on hauskaa...
1ncarnation

Posts: 542

#327 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali


Ja mikä helvetti siinä voi olla ettei pääse edes bilestä hetkeksi vilvoittelemaan ulos, vaikka maksaisi lipun hinnan uudestaan?!? Taas jotain Sedulan omia sääntöjä.


kaveri ainakin pääsi =:)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

murhis

Posts: 152

#328 • • murhis team hullut

Ozie, 12.8.2006 16:58:
---
Blue_Wabbit, 12.8.2006 13:55:
... En toki kiellä etteikö "Average-Joet" saa käydä bileissä, mutta nämä bileet oli kumminkin Colourssin ja siihen verrattuna aika vähän porukka oli pukeutunut. Suurin osa tästäkin porukasti olisi luultavimmin kuulunut Oopperaan tai Klubille....

---


En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä. Sit nää jotka on käyny bileissä ~10 vuotta ei jaksa enää panostaa niihin reivi-housuihin vaan tulee sinne ihan oikeet vaatteet päällä.

-clip-

Paskoin yleistys tässä skenessä ikinä.

piis...out... olen puhunut



Amen...

Toki on se hienoo jos jaksaa panostaa, mut melko köyhää lähtee yleistää/tuomitsemaan ihmisiä vaatetuksen perusteella. *eiei* Musiikkia sielä oltii kuuntelemassa ja fiilistelemässä, eikä katsomassa kixu-muotinäytöstä, eikö näin? *ding*
ludde

Posts: 148

#329 • • ludde Anna
Mulla oli ainakin tosi kiva ilta! *plur*

Tuli tanssittua ihan eturivissä koko illan eli oli aika ahdasta, mutta oli se sen arvoista kun sai arminilta nimmarin. On se vaan söpö miekkonen.. *hihu*

Ainoa miinus oli se, että basso oli vähän liian voimakas..

Mutta kiitokset kaikille, oli ihanaa! Niin ja kiitos järjestysmiehille kun antoivat vettä eturivin porukalle. Itse kun ei malttanut lähteä sitä hakemaan kesken loistosetin *hih*
Lauri

Posts: 1,051

#330 • • Lauri Devoted

Dorka, 12.8.2006 15:43:
---
Colorsin bileissä jos tuovat jotain nimekkäitä artisteja niin venue mikä tahansa niin käytännössä on aina myyty "maksimit" eli niin, että ei niissä "ei mahdu tanssimaan lainkaan" Näin on ollut hesarilla ja studiolla myös ja tulee aina olemaan näin. Sitä voi ajatella, että joko tuo nimekkään artistin suomeen ja kärsiä ryysiksestä tai sitten ei tuoda näitä artisteja lainkaan. Lipunhinnan korotus niin, että otetaan vähemmän jengiä on myös iso riski - kuka tietää missä se kipuraja menee ja haluaa ottaa riskin?



Menisinpä heittämään ilmoille veikkauksen, että tällä kertaa
kaivoa ei myyty loppuun.

Noista artisteista sen verran, että Colorsilla on tällä hetkellä
lähestulkoon monopoliasema ko. artistien kohdalla (Tiesto, Buuren, jne.)
Raha ei ole se kysymys vaan artistit haluavat tulla Colorsiin
mieluiten soittamaan. Tämän kanssa on vain elettävä :)
inneah

Posts: 704

#331 • • inneah ...Trust no one...

ludde, 12.8.2006 17:54:

Mutta kiitokset kaikille, oli ihanaa! Niin ja kiitos järjestysmiehille kun antoivat vettä eturivin porukalle. Itse kun ei malttanut lähteä sitä hakemaan kesken loistosetin *hih*



No tämäpä oli kovin ystävällistä,tällaista harvoin tapahtuu (minun tietääkseni)
Ja sain mäki terassin baarimikolta ilmaseks limun *plur* Kiitti sille!

--
nahkalakanat

Sphyxia

Posts: 3,308

#332 • • Sphyxia Maracujá!
Kun jo Kaivohuoneen "saunatungos" a la Lange & Thrillseekers oli tälle miehelle liikaa, niin päätin jo pelkästään sen venue-paikan takia, että tänne ei lähdetä. Vaikuttaa näköjään siltä, että tein kerrankin oikean päätöksen. *hymy*
Anselmi

Posts: 2,578

#333 • • Edited Anselmi And sell me

inneah, 12.8.2006 18:04:
---
ludde, 12.8.2006 17:54:

Mutta kiitokset kaikille, oli ihanaa! Niin ja kiitos järjestysmiehille kun antoivat vettä eturivin porukalle. Itse kun ei malttanut lähteä sitä hakemaan kesken loistosetin *hih*

---


No tämäpä oli kovin ystävällistä,tällaista harvoin tapahtuu (minun tietääkseni)


Kyllä tuota tapahtuu yleensä ottaen kaikilla rokkikeikoilla. Sama ilmiö sais tarttua
klubikuvioihin, vesi kun ei tällä hetkellä maksa mitään.

--
sen pituinen se

kml

Posts: 1,142

#334 • • kml Keyhole Markup Language
Joop, enpä tiiä oliko mulla missään vaiheessa tosi kivaa ? Eipä tainnu.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

T-Justice

Posts: 892

#335 • • Edited T-Justice
mun mielestä bileet oli loistavat! *super*
Väkimäärä ym täällä puidut "ongelmat" ei haitannu mua pätkääkään ja hauska oli. schulz oli mielestäni illan parasta antia! *sydän**sydän*
omiZ

Posts: 13

#336 • • omiZ omiZ
R o X

--
Se ei oo matka joka tappaa, vaan vauhti,
mut vauhditta kuolet matkalle.. !!!NO DrugS!!!NO SmokinG!!!DO SportS AnD LivE LifE WitH FulL ThrottlE!!!

Individual

Posts: 10,942

#337 • • Individual HYPNO!

Anselmi, 12.8.2006 18:08:
---
inneah, 12.8.2006 18:04:
---
ludde, 12.8.2006 17:54:

Mutta kiitokset kaikille, oli ihanaa! Niin ja kiitos järjestysmiehille kun antoivat vettä eturivin porukalle. Itse kun ei malttanut lähteä sitä hakemaan kesken loistosetin *hih*

---


No tämäpä oli kovin ystävällistä,tällaista harvoin tapahtuu (minun tietääkseni)

---

Kyllä tuota tapahtuu yleensä ottaen kaikilla rokkikeikoilla. Sama ilmiö sais tarttua
klubikuvioihin, vesi kun ei tällä hetkellä maksa mitään.


Ja varsinkin kuten festareilla, että paloletkusta suoraan vettä eturivin päälle. :D
Avatar
#338 • • gnomex Guest

Ozie, 12.8.2006 16:58:
En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä.


Pliis sano että et tarkota tota jokaisesta joka panostaa pukeutumiseen *whaat*
Ozie

Posts: 1,389

#339 • • Ozie

Gnomex, 12.8.2006 18:59:
---
Ozie, 12.8.2006 16:58:
En tajuu jos et pistä reivi-housuja jalkaan ni oot yhtäkkiä "Average-Joe" joka käy normaalisti Oopperassa? Mun mielestä se menee ehkä niin et mitä enemmän löytyy kaiken maailman kiksupöksyä ja muuta niin sitä vähemmän ne on jaksanu bileissä käydä.

---

Pliis sano että et tarkota tota jokaisesta joka panostaa pukeutumiseen *whaat*



En tietenkään. Kyllä mä tiedän monia jotka vieläki panostaa ja käyny jo vuosia bileissä. Kyllä sitä itekki aina välistä jaksaa repästä, vaikka täs o ehtiny bileet jos toisetki käydä jo läpi. piis...out...
Avatar
#340 • • -Loyal- Guest

Lauri, 12.8.2006 17:59:
---
Dorka, 12.8.2006 15:43:
---
Colorsin bileissä jos tuovat jotain nimekkäitä artisteja niin venue mikä tahansa niin käytännössä on aina myyty "maksimit" eli niin, että ei niissä "ei mahdu tanssimaan lainkaan" Näin on ollut hesarilla ja studiolla myös ja tulee aina olemaan näin. Sitä voi ajatella, että joko tuo nimekkään artistin suomeen ja kärsiä ryysiksestä tai sitten ei tuoda näitä artisteja lainkaan. Lipunhinnan korotus niin, että otetaan vähemmän jengiä on myös iso riski - kuka tietää missä se kipuraja menee ja haluaa ottaa riskin?
---


Menisinpä heittämään ilmoille veikkauksen, että tällä kertaa
kaivoa ei myyty loppuun.

Noista artisteista sen verran, että Colorsilla on tällä hetkellä
lähestulkoon monopoliasema ko. artistien kohdalla (Tiesto, Buuren, jne.)
Raha ei ole se kysymys vaan artistit haluavat tulla Colorsiin
mieluiten soittamaan. Tämän kanssa on vain elettävä :)

Kaivo oli jo 1:00 loppuumyyty, eli lippua ei myyty edes ovelta enää..