Afternoon in the Sun 2006 13.8.2006 @ Helsinki

258 posts, 13 pages, 31,991 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#161 • • Jussi Soro choon!

remotion, 14.8.2006 00:52:
mutta noil kiksuherroilla erityisesti laukkas joka ikinen vaihto, tosin tätäkään ei ois ehkä pitäny ihmetellä ääneen.
*piis*


Hmm, mä en ainakaan ollut kännissä. Eikä se nyt mun mielestä ees niin kauheesti laukannu. Eipä sillä, paremminkin tullut soiteltua joskus.
pirpeli

Posts: 5,533

#162 • • pirpeli
Jos joku kehtasi jäädä pois vedoten pilviseen säähän, niin hävetköön! Pilviä tai ei, virkistävän sateen "uhka" tai ei, MAHTAVA SUNNUNTAI!*sydän*

Paljon ystäviä ja kavereita, viileää juomaa ja BTH!!!Milla, Olli& Genki sai kyl tanssijalan vipattamaan, samoin Caro soitteli ihunaa kesähaussia.*super*!!!Muillekin soittajille ja soittajattarille(ne onnin ja Maijan paidat*tirsk*), kiitos :)

Tämä edusti parhauden tointa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

keisha

Posts: 1,394

#163 • • keisha bullet with butterfly wings

JussiS, 14.8.2006 07:34:
---
remotion, 14.8.2006 00:52:
mutta noil kiksuherroilla erityisesti laukkas joka ikinen vaihto, tosin tätäkään ei ois ehkä pitäny ihmetellä ääneen.
*piis*

---

Hmm, mä en ainakaan ollut kännissä. Eikä se nyt mun mielestä ees niin kauheesti laukannu. Eipä sillä, paremminkin tullut soiteltua joskus.

Kato joidenki ainut huvi bileissä on spottailla laukkoja ja sit tuntea stondista kun pääsee pätee forumilla ku kuittailee niistä jälkeenpäin.
Ok no Riku tais olla kännissä sunkin puolesta ;P

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

ezzy

Posts: 8,060

#164 • • ezzy Droid-pappa

onni3mk, 14.8.2006 00:39:
---
Vähän kyl käy sääliks sitä Carte Blanche vinyyliä, joka pääty sinne koiran hampaisiin.



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! *nyyh*

ps. harmittaa etten tullut mestoille, olin aivan järjettömän väsy ja koomassa :/
Individual

Posts: 10,942

#165 • • Edited Individual HYPNO!

Tapi, 14.8.2006 03:39:
Laitahan Caro² kuva tosta jannusta jakoon. *pepsodent*


Kun hieman kokeilin Karon kameraa ja zoomailin sillä pitkin yleisöä, niin vihainen keskisormi nousi tämän herran kohdalla heti, käänsinpä sitten kameran putken pois, jos niin häiritsi. Myöhemmin tuli myös vihainen ja aika yksiselitteinen "EI!", kun hänen seurueelleen tarjosin flaikkuja jakokierroksella amfiteatterin luona. Noh, eipä se mun päivää pilannut, mutta ihmettelen vaan, että miksi tulla tuollaisella mielellä tällaiseen tapahtumaan, minkä ihminen synttäreitä juhliakseen on isollla vaivalla pannut kasaan ja pistänyt avoimen kutsun kaikille tulla nauttimaan hyvästä musiikista, auringonpaisteesta ja kavereitten ja uusien tuttavuuksien seurasta.

(Huomas kyllä kun tää posse seilas paikalle. Ei meinannut puisto riittää, kun piti heilua, että kaikki näkee heidän yybertreenatut (lol) kroppansa. Noh, kaikelviisii...)
Jone

Posts: 8,258

#166 • • Jone Archibald Haddock
Toistaiseksi löydettyä:
Kukkaro, pyörän avain.

Allekirjoittaneelta tuntomerkkejä vastaan. *joo*
Avatar
#167 • • Peppi Guest
Pääsin paikalle harmittavan myöhään, joskus puoli seiskan aikaan, mutta onneksi suuntasin kuitenkin mestoille. Alpparissa oli lähes festarimeininki, mut ennen kaikkea hyvää musaa ja paljon tuttuja. Kutsuinkin tapahtumaa leikillisesti Klubbarin kokoontumisajoiksi.

Musatarjonta osui nappiin; saatiin kuulla kaikkea letkeästä housesta kesäkiksun ja psyken kautta aina junkkaan ja polkkaan asti. Muutama helmi kesäbiisikin mahtui joukkoon, mm. aina yhtä hyvälle tuulelle tuova Andainin Beautiful Things. Itselle maistui psyke tällä kertaa parhaiten, ja mikäs sen parempaa olisikaan kuin viettää kesän viimeisiin lukeutuva sunnuntai puistossa psykeä kuunnellen!

Suurkiitokset tapahtuman järjestäjille - ilman teitä mulla olisi yksi hieno kesämuisto vähemmän.
remotion

Posts: 5,283

#168 • • Edited remotion nostatus guru

keisha, 14.8.2006 07:45:
---
JussiS, 14.8.2006 07:34:
---
remotion, 14.8.2006 00:52:
mutta noil kiksuherroilla erityisesti laukkas joka ikinen vaihto, tosin tätäkään ei ois ehkä pitäny ihmetellä ääneen.
*piis*

---

Hmm, mä en ainakaan ollut kännissä. Eikä se nyt mun mielestä ees niin kauheesti laukannu. Eipä sillä, paremminkin tullut soiteltua joskus.

---
Kato joidenki ainut huvi bileissä on spottailla laukkoja ja sit tuntea stondista kun pääsee pätee forumilla ku kuittailee niistä jälkeenpäin.
Ok no Riku tais olla kännissä sunkin puolesta ;P



hyvää huomenta vaan sullekin keisha, ihan yleiseksi tiedoksi jos ei lukutaito riitä kuin ensimmäiseen lauseeseen niin minulle on lähes tulkoon aivan sama kuinka puhtaita setit ovat teknisesti, mutta tokihan sitä saa silti ihmetellä vaikkei se menoa haittaakaan, teknisesti hyvä setti (kuten esim Tresillä) toki saa omat suupielet nousemaan ylöspäin vielä entisestään. itse olin ainakin suurelta osin nääkin setit tanssimassa, itse ehkä et, jolloin huomiokin on varmaan vähän vähemmän keskittyneessti siinä musassa.

ja vielä aiheesta kun jäi niin pirusti nyt sapettamaan tuo kommentti, että minkäänlaista stondista eikä huvia ei kyllä aiheuta laukan spottaaminen, ei muiden sen paremmin kuin omistakaan seteistä.
daffy

Posts: 737

#169 • • daffy duck and cover
Kiitos ja anteeksi.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#170 • • jesus Guest

daffy, 14.8.2006 09:37:
Kiitos ja anteeksi.



Kiitos ja anteeksi myös tältä suunnalta! Hulvaton meno oli *hih**tirsk*
josbe

Posts: 1,982

#171 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Yhdyn edellisiin.
Oli mitä ilmeisimmin eri mukavaa. *iloinen*
Ja tästä taitaa tulla yks kamalimmista työpäivistä ever. *pepsodent*
itis

Posts: 2,518

#172 • • itis Morning Star
Mölkky oli kiva ylläri. Kiitos ja Onnea (Jone)!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

keisha

Posts: 1,394

#173 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

remotion, 14.8.2006 08:53:
---
hyvää huomenta vaan sullekin keisha


Hyvää huomenta.

ihan yleiseksi tiedoksi jos ei lukutaito riitä kuin ensimmäiseen lauseeseen niin minulle on lähes tulkoon aivan sama kuinka puhtaita setit ovat teknisesti, mutta tokihan sitä saa silti ihmetellä vaikkei se menoa haittaakaan, teknisesti hyvä setti (kuten esim Tresillä) toki saa omat suupielet nousemaan ylöspäin vielä entisestään.


Jos sulle on kerran sama, miksi siitä pitää sitten erikseen mainiita? Uskoisin että mun lukutaito riittää ymmärtämään tajuamaan ensimmäisen lauseesi, kun äidinkieli on mulla ollut kymppi.

itse olin ainakin suurelta osin nääkin setit tanssimassa, itse ehkä et, jolloin huomiokin on varmaan vähän vähemmän keskittyneessti siinä musassa.


En ollut tanssimassa sillä keskityin seurustelemaan tuttujen kanssa, joita en ollut aikoihin nähnyt, mutta kuuntelin kyllä musiikkia. Laukkoja en ollut spotannut, mutta olinkin keskittyneempi nauttimaan kauniisti kesäisestä ilmasta kuin tarkkailemaan settien teknistä puhtautta. Noinkin alhaisten bpm-lukuisten biisiiden miksiaaminen vaatii paljon taitoa, eikä se silti välttämättä ole mahdollista kuin esimerkiksi mainitsemiesi kiksuherrojen setti. Ehkä en ollut tarpeeksi tarkkaavainen kuin noiden biisien kuunteleminen vaatisi.

ja vielä aiheesta kun jäi niin pirusti nyt sapettamaan tuo kommentti, että minkäänlaista stondista eikä huvia ei kyllä aiheuta laukan spottaaminen, ei muiden sen paremmin kuin omistakaan seteistä.


Miksi se sapettaa niin paljon, kuin vain kiinnitin huomiota erikseen mainitsemasi kommenttiisi, etenkin kun kukaan muu ei ole moisesta valittanut? Ihan vain ihmetyttää.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Simon Templar

Posts: 780

#174 • • Simon Templar

emppu, 13.8.2006 20:02:
Mikäs oli Simonin lopetusbiisi?

ps. bth posse*aplodit*




Winkee-The Island-

Kiitokset minunkin puolesta kaikille järjestäjille,soittajille ja yleisölle! *sydän*
Sallakat

Posts: 2,220

#175 • • Sallakat jungle, baby !
oli ihan jees, ett näin musaa tuli taas meidän puistoon. äänentoisto oli hurjan paljon parempi ku lauantain reggae poppoolla. Musa sunnuntaina vaihteli kyllä aika roimasti sellaisesta "tanssisin" osastosta sellaneen "koko biisi kuoli ennen kuin edes alkoikaan" osastoon. Ainakin se perus kiksufiilistely loppuillasta ei iskeny yhtää ja lähdettii bisselle ja pelailemaan linnanmäelle. Ei siis pelkän musan takia lähdetty vaan muutenkin, tuli hyvä sauma siinä kohtaa.

Kuka se punapaitanen kundi oli kuka soitti milla+olli+genki setin jälkeen? ihan jeessii settii välillä, mutt sieltä missä istuttiin ei nähny muutaku punasen paidan ja ehkä lippiksen.

Oli ihan kiva kesänlopetus, jos tästä nyt se syksy alkaa sateiden mukana.
Jusna666

Posts: 1,447

#177 • • Jusna666 Diablo
Oli mukavaa oleskella hyvässä seurassa! *plur*

Jaahas.. rupeiskohan pikkuhiljaa lopettelee jatkomeininkejä.. *poks*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

JR Ewing

Posts: 985

#179 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Olipa hauska sunnuntai..mikään ei oo kivempaa kuin housen kuuntelu nurtsilla! Tänx *aplodit*
hakki

Posts: 31

#180 • • hakki Tärkeintä on sisäinen kesä


Onni soitteli b2b:iä Maijan kanssa *vink*

Edit. Jos mäkin nyt sitten sanon että kivaa oli. Paljon tuttuja, ihan kiva ilma ja ja... *plur*

Edit 2. Maijan kans on aina kiva soitella, hauskuutta ei puutu *nauru*. Vähän kyl käy sääliks sitä Carte Blanche vinyyliä, joka pääty sinne koiran hampaisiin. Menikö se lopulta edes rikki se levy?



Jaa-a, jos toi oli kyseinen lätty niin heikolta näyttää =D.