Afternoon in the Sun 2006 13.8.2006 @ Helsinki

258 posts, 13 pages, 31,984 views

Verano

Posts: 4,649

#221 • • Verano Merituuli
Muksaa oli kovin ^____^

Musta sateenvarjo ikävöi omistajaansa. Löytyi leiristä Anna & Kati & Minna & Ari & Joonas & Saskia & Riikka<3Miika jne jne. Palautetaan tuntomerkkejä -kuten musta ja sateenvarjo- vastaan.
Lyylikki

Posts: 2,975

#222 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olipas hauskaa. Koko viikonloppu oli ollut erityisenkin mukava, niin tämä kyllä kruunasi kaiken.

Ihanaa musiikkia, ihania ihmisiä, ihanaa kaliaa ja vielä ihanampaa siideriä (joo...päiväkänneiksihän se sitten lipsahti). Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille, järjestäjille ja osallistujille.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#223 • • Jussi Soro choon!

tomii, 14.8.2006 11:29:
Pitääks tostakin vääntää tappelua, jos joku kritisoi setin teknistä laatua? Saa kait sitä kertoa oman mielipiteen siitä, jos joku ei osaa kritiikin kirjoittajan mielestä motittaa?


Niin siis mua ei ainakaan henk koht haittaa yhtään jos joku kritisoi - tällä kertaa kun siihenkin on IMO aihetta.

Ehkä laukkas, ehkä ei. So not.
Jone

Posts: 8,258

#224 • • Jone Archibald Haddock

JussiS, 14.8.2006 18:17:
Ehkä laukkas, ehkä ei. So not.



Kun sä oot siellä siellä dekkien takana niin oot ihan up yours ja toisinaan kun laukkaa niin tulee sellainen bon voyage-fiilis et niinq olis laukannut joskus ennenkin.
Riku

Posts: 3,187

#225 • • Riku The Little Prince

JussiS, 14.8.2006 18:17:
Ehkä laukkas, ehkä ei. So not.

Joo, eiköhän tää menny sellasella ybertiukalla "vitun välii"-asenteella eniveis. Mut en mäkään kyl muista et ois niin HIRVEESTI laukannu, mut eipä meillä sentään ihan monitorointia jne ollutkaan. Sitä voi sit toki pohtii et mikä on syy ja mikä seuraus.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Hupsu

Posts: 1,005

#227 • • Hupsu

tomppi, 14.8.2006 17:16:
Had fun, kiitos!

... mutta se yks paidaton bodari joka tuli mun luo ja alkoi viedä pois / käydä läpi meidän laukkuja kunnes sanoin että toi ei oo sun, eikä toi jne. Onko pakko olla noin sekaisin?



Second. Kiitti, et seivasit meidän kamat!

--
Päivän mietelause?

bubbelgum

Posts: 2,477

#228 • • bubbelgum ~sylikissa~
Joo-o. Oli kyllä oikeen kivaa tulla alppariin syömään aamupalaa, ja nukkumaan päiväunia. *nauru* Pikkasen oli voimat loppu viikonlopun jäljiltä eikä oikeen jaksanu enää nostaa tanssijalkaa... Mutta mikäs siinä, meni se iltapäivä/ilta ihan kivasti noin hengaillessa ja jutellessakin. *joo*

Ja oli kiva nähä iso kasa tuttuja pitkästä aikaa samaan aikaan samassa paikassa! *plur*

Kiitoksia Jone kun jaksat vuosi toisen jälkeen järkkää meille näitä ihania syntärikemuja. Ens vuonna ihan varmasti taas paikalla. *piis*

Niin joo, ja....

SyndroDome, 13.8.2006 21:14:
By the way, kiitos sille mimmille ketä antoi kummituspojalle cream crackerin *vink*



Eipä kestä, kiva että kelpas! *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Riku

Posts: 3,187

#229 • • Riku The Little Prince

Individual, 14.8.2006 18:48:
Ja pilluhan se on dj:llä aina mielessä, mutta soitetaan nyt ensin ja kyllä Lahti on mesta paikka.

Paitsi et Jussia ja mua luultiin kuulemma homopariksi kun soitettiin niin homoa housea. Sinänsä kyl outo juttu et Suomessa toi on kääntyny pilluhouseks sieltä jenkkien gay-klubeilta hieman matkattuaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Individual

Posts: 10,942

#230 • • Individual HYPNO!

Riku, 14.8.2006 19:59:
---
Individual, 14.8.2006 18:48:
Ja pilluhan se on dj:llä aina mielessä, mutta soitetaan nyt ensin ja kyllä Lahti on mesta paikka.

---
Paitsi et Jussia ja mua luultiin kuulemma homopariksi kun soitettiin niin homoa housea. Sinänsä kyl outo juttu et Suomessa toi on kääntyny pilluhouseks sieltä jenkkien gay-klubeilta hieman matkattuaan.


Soititte te kyllä aika sexyä musaa kieltämättä. *tirsk*
SyndroDome

Posts: 1,103

#231 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

bubbelgum, 14.8.2006 19:50:
Joo-o. Oli kyllä oikeen kivaa tulla alppariin syömään aamupalaa, ja nukkumaan päiväunia. *nauru* Pikkasen oli voimat loppu viikonlopun jäljiltä eikä oikeen jaksanu enää nostaa tanssijalkaa... Mutta mikäs siinä, meni se iltapäivä/ilta ihan kivasti noin hengaillessa ja jutellessakin. *joo*

Ja oli kiva nähä iso kasa tuttuja pitkästä aikaa samaan aikaan samassa paikassa! *plur*

Kiitoksia Jone kun jaksat vuosi toisen jälkeen järkkää meille näitä ihania syntärikemuja. Ens vuonna ihan varmasti taas paikalla. *piis*

Niin joo, ja....


---
SyndroDome, 13.8.2006 21:14:
By the way, kiitos sille mimmille ketä antoi kummituspojalle cream crackerin *vink*

---


Eipä kestä, kiva että kelpas! *hihu*



*hymy* juu hyvin poitsulle kyllä kelpas, meinas tulla hakeen vielä lisääkin, mut en enään kehdannu päästää *hihu*

--
Life is full of choises.

node

Posts: 214

#232 • • node [deepscan]
juu megakiitokset! oli ältsin nakkii! :D
mut k.o. tapahtumaan katos allekirjoittaneelta silmälasit mallia Dolce&Gabbana, jos joku on poiminut talteen niin priva tai 050 30 626 77 tavoittaa - palautus tekis tän eri onnelliseksi. ^__^

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

remotion

Posts: 5,283

#233 • • Edited remotion nostatus guru

JussiS, 14.8.2006 18:17:
---
tomii, 14.8.2006 11:29:
Pitääks tostakin vääntää tappelua, jos joku kritisoi setin teknistä laatua? Saa kait sitä kertoa oman mielipiteen siitä, jos joku ei osaa kritiikin kirjoittajan mielestä motittaa?

---

Niin siis mua ei ainakaan henk koht haittaa yhtään jos joku kritisoi - tällä kertaa kun siihenkin on IMO aihetta.

Ehkä laukkas, ehkä ei. So not.



that´s the spirit! :) ja nimenomaa sou not, kerran tunnelma oli silti ns katossa. vaikka katto olikin auki!

edit: joo mun kuvat on kans ollu ankan jonossa jo viimeyöstä asti. katsotaan montako koirakuvaa pääsee veräjästä :D
Juhgu

Posts: 7,921

#234 • • Edited Juhgu Virnistelijä

lohikarme, 14.8.2006 12:57:
---
Joo tämä oli ikävää katseltavaa, kun osalla oli silmät kuin teelautaset ja naamaa väänneltiin kummiin asentoihin niin perkeleesti + pystyssä pysyttiin hädin tuskin.


Ainahan niitä pari löytyy, pitää vaan toivoa etteivät ryhdy häiriköimään. Itse en ainakaan tällä kertaa moista huomannut. *hihu*

Individual, 14.8.2006 18:48:
---
Ja pilluhan se on dj:llä aina mielessä, mutta soitetaan nyt ensin ja kyllä Lahti on mesta paikka.


Helsinkiläiset kaverit muuten arvostivat, kun hilpeän hyväntuulinen Mayah tuli tervehtimään "meitä Lahtelaisia" *nauru* (olin ainoa Chicagon edustaja paikalla).

[pieni](ilmankos tunnelma olikin niin hyvä)[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Homegrove

Posts: 2,102

#235 • • Homegrove Further
Samainen pirteä Maija kyseli meidän seurueelta kera jätesäkin halutaanko me heittää sinne roskia, tupakantumppeja, tyhjiä pulloja, Raumalaisia DJ:tä?

--
Forward thinking house music

GoaGem

Posts: 5

#236 • • GoaGem
APUUVA!!!

ORANSSIA PONCHO:a näkynyt??? Tippui viipurinkadulle (lintsin mäki alas ja oikeelle ylämäkeen), MO´DE:n ja makuunin välille ja hävis siitä samantien.. Näyttää lähinnä mummon filtiltä, mut ehin just rakastua siihen kirpparilöytöön. Voi kun olisit ottanut talteen, joku ihana enkeli..

Ja sitten iloisempiin tunnelmiin: Olin todella positiivisesti yllättynyt iltapäivästä! Kaikki ihmiset kenen kans olin tekemisissä oli yhtä ihania ku aina, ympärillä oli kaunista vaikkei Aurinko enää paistanutkaan ja musiikkikin uppos vannoutuneelle psykediggarille muy bien: KIITOS teille, jotka ilmaiseksi aiheutitten ihmisille näin mukavan yhteiselo(q)hetken!
Tiura

Posts: 731

#237 • • Tiura Taika
Oli mukava päivä puistossa.
Kiitoksia kaikille :)
Niih ja näin muuten ylisöpön jäniksenpoikasen pusikossa, se oli aika hellyyttävä :)
sale

Posts: 1,235

#238 • • sale
*aplodit* Break that house collective :) BTH tiimi vaan useamminkin kasaan.. Mukava ja rento meininki kaikin puolin.Mun osalta vaan loppui juhlat kesken kun piti lähtee ajelee kuuden jälkeen kotia kohti.
keisha

Posts: 1,394

#239 • • keisha bullet with butterfly wings

remotion, 14.8.2006 12:33:
koska ilmesesti jokainen on tahollaan olevinaan niin jalustalla että ei saa edes mainita tämmösestä, saman tien tulee joltakulta täysin jopa kritiikin ulkopuoliselta (eli sinulta) henkilökohtaista vittuilua päin naamaa. En mä tietääkseni kenekään muroihin kussu, kunhan mainitsin ihmetteleväni vähän, ja samaan hengen vetoon totesin että se ei vaikuttanut minun viihtyvyyteeni mitenkään ja kiittelin vielä kaupanpäälle loistavasta tapahtumasta.

Henkilökohtaista vittuilua? Oliks tää eka kerta ku kirjotit klubitukselle jos et oo moiseen forumpalautteeseen törmänny?*ding**lmao* Täällä tahollaan olevalla jalustallahan on oikein hauskaa ku saa jonkun noin pahasti hermostumaan. Hengitä syvään, kyllä se siitä *lohduttel* Laita mut vaikka ignoreen ni ei tuu enää paha mieli!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

sapeli

Posts: 11,768

#240 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 14.8.2006 10:41:
Oli mukavaa oleskella hyvässä seurassa! *plur*



Tätä justiinsa *sydän* Oli hyvää porukkaa paikalla *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.