Afternoon in the Sun 2006 13.8.2006 @ Helsinki

258 posts, 13 pages, 31,998 views

lohikarme

Posts: 1,730

#201 • • lohikarme RitariVittupää

bunny, 14.8.2006 12:43:
Oikein letkeä setti, mut sekakäyttäjät kyllä oli turhankin vahvasti esillä jengissä. Paikoitellen nurmikolla istuessa näytti et vieressä olis ollu kokonainen apteekki kun porukka vaihtoi kolikoita tabletteihin.

Ja sitten sitä mentiinkin pitkin poikin maita ja mantuja.

Toosi viisaan näköistä touhua.



Joo tämä oli ikävää katseltavaa, kun osalla oli silmät kuin teelautaset ja naamaa väänneltiin kummiin asentoihin niin perkeleesti + pystyssä pysyttiin hädin tuskin.

--
Qualis artifex pereo

Freja

Posts: 8,774

#202 • • Freja Sihteeri

lohikarme, 14.8.2006 12:57:
Joo tämä oli ikävää katseltavaa, kun osalla oli silmät kuin teelautaset ja naamaa väänneltiin kummiin asentoihin niin perkeleesti + pystyssä pysyttiin hädin tuskin.



Taisin siis olla tosi kännissä kun tällasta en nähnyt *ding*

Fiilis oli mulla kyllä aivan mahtava, nyt ei :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Individual

Posts: 10,942

#203 • • Individual HYPNO!

Freja, 14.8.2006 13:08:
---
lohikarme, 14.8.2006 12:57:
Joo tämä oli ikävää katseltavaa, kun osalla oli silmät kuin teelautaset ja naamaa väänneltiin kummiin asentoihin niin perkeleesti + pystyssä pysyttiin hädin tuskin.

---


Taisin siis olla tosi kännissä kun tällasta en nähnyt *ding*

Fiilis oli mulla kyllä aivan mahtava, nyt ei :D


No en kyl mäkään oikein havainnut pahemmin, jos ollenkaan mitään kuola suupielissä pitkin piknikvilttejä ryömimistä ja oltiin mestoilla kuitenkin klo 12 melkein iltakasiin asti. *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#204 • • tomii kallion herttua

bunny, 14.8.2006 12:43:
Paikoitellen nurmikolla istuessa näytti et vieressä olis ollu kokonainen apteekki kun porukka vaihtoi kolikoita tabletteihin.



Tää taitaa vähän selventää sitä miksi jengi ottaa pulttia kuvaamisesta niin paljon, että on melkeen vetämässä turpaan... *poks*

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#205 • • ezzy Droid-pappa

tomii, 14.8.2006 13:13:
---
bunny, 14.8.2006 12:43:
Paikoitellen nurmikolla istuessa näytti et vieressä olis ollu kokonainen apteekki kun porukka vaihtoi kolikoita tabletteihin.

---


Tää taitaa vähän selventää sitä miksi jengi ottaa pulttia kuvaamisesta niin paljon, että on melkeen vetämässä turpaan... *poks*



jep, toi kieltämättä selittää aika paljon, tosin voihan se olla vaan äärimmäistä yksityisyyden suojelua...ahem...
Fyrisch

Posts: 4,525

#206 • • Fyrisch
tästhän tullu virallinen itq-topicci
Fyrisch

Posts: 4,525

#207 • • Fyrisch
Mut kiitoksia, oli hauskaa :)

Aurinko lämmitti huolel alkupäiväst, mut ei loppuillan sää mikään huonokaan ollut. (pääasia ettei vettä tullu)

Niin ja onneks olkoon Jone, ja kiitokset näistä!

Hyvä et Mayah jakso kerätä tyhjii pulloi ja roskii, props!
KooKie

Posts: 4,338

#208 • • KooKie aka. Petress Pan
Varsin letkeää menoa kyllä, allekirjoittanut nukahtikin siinä johonkin otteeseen, kun olo oli erittäin lungi. Pari kertaa olisi tanssijalkakin vipattanut, mutta eihän sitä pitkän viikonlopun jälkeen millään jaksanut nousta mukavan tyynyn luota pois. :D Oli parasta sunnuntaiantia kyllä, saa tosiaan arvostamaan järjestäviä tahoja.


Ja ei perkele se Milla Lehto on hoteinta.

Vein sen Mäkki -pussin ihan itse roskiin, tiedoksi sille neidille joka siellä ahkerasti kiersi keräilemässä roskia. Hienoa kuitenkin, että jollain riittää jaksamista tollaiseenkin. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Snaggo

Posts: 1,147

#209 • • Snaggo ;__;
Jees. Mukavaa kuunnella vähän house/trance-sektoria näin vaihteeksi rumpubasso-täyteisen viikonlopun päätteeksi.
Musa tosiaan varsin mukavaa(etenkin loppua kohden), sääkään ei pahemmin vituttanut.

HC!*pahis**sydän**joo*
Harvemmin pääsee tamppaamaan kaikki energiat pois hooceen avulla. kiitooosss.

--
bojoing.

Aune-mummo

Posts: 543

#210 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Freja, 14.8.2006 12:00:
---
Temazepam, 14.8.2006 11:46:
Vessojen puute oikeastaan ainoa miinus, joutu lintsille raahautumaan... Puskapissiminen kun ei oo miun juttu, mutta sainpahan hattaraa samalla reissulla *pepsodent*

---


Äläs ny, vähä erähenkeä hei!



Siinä loppuu erähenget lyhyeen ku, ROTTA kävelee vastaan ,onneksi minulla oli henkivartija mukana *nalle*, sen rotan elämä lopetettiin aika nopeesti , n 5sek ja nirri pois*nauru*
...Mä olin oikeesti saada sydärin...
Aune-mummo

Posts: 543

#211 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Niin unohtu äsken kiittää ,järjestäjiä, dj:tä, kavereita, MULLA OLI MUKAVA SUNNUNTAI...
niin että -KIITOS*aplodit*-
Sallakat

Posts: 2,220

#212 • • Sallakat jungle, baby !

sen rotan elämä lopetettiin aika nopeesti , n 5sek ja nirri pois*nauru*



hmm miksi se piti tappaa? kävikö se sinuun kiinni?
Aune-mummo

Posts: 543

#213 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Sallakat, 14.8.2006 14:30:
---
sen rotan elämä lopetettiin aika nopeesti , n 5sek ja nirri pois*nauru*


---


hmm miksi se piti tappaa? kävikö se sinuun kiinni?



kun mä sitä säikähdin ja kiljaisin niin toi rotikka ,( ei muuten paljoo kysele, että tahtooko mamma että lopetan kaverin , vai annetaanko mennä) nappas siitä samantien kiinni ja otti hengiltä. ja se että miksi sen teki ni ,en valitettavasti voi vastata kysymykseen ,koska kyseinen kaveri ei ole vielä tähänpäivään mennessä vastannut yhteenkään kysymykseen ????vaikkakin kyselen siltä päivittäin asioita , esmes , lähdetäänkö pissille , lenkille, onko nälkä, haluatko siankorvan, mihin olet piilottanut minun toisen kengän ????..*justjoo*
... ja rotat kuuluki tappaa... se on niin iljettävä otus ..*iloinen*
Mar6

Posts: 2,178

#214 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli mukavaa, ei alkanut satamaankaan :) Letkeetä saundia ja kivaa hengailua.Kiitos Milla, Jani ja muut mölkkymatsista ja kavereille kiitoksia seurasta *hymy*
Huomattavan mukava sunnuntai, näitä lisää!

--
-Where there is house there is a home-

sts

Posts: 7,969

#216 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy, 14.8.2006 13:17:
-clips-



Nii no jos ei halua tulla kuvatuksi tai nähdyksi kuosaavana niin ei välttämättä ole fiksuin asia olla sunnuntaina kello 13:00 sekasin kuin seinäkello yhdessä suosituimmasta puistossa helsingissä jossa käy myös aikapaljon lapsiperheitä.

(toim. huom. ezzy siis ei ollut sekaisin)
yoni k

Posts: 667

#217 • • yoni k disko
Ihan mahtavaa musaa (discohouse *sydän* ja kiksu) ja paljon porukkaa + kertakäyttögrilli med kassler -pihvit. Parhaat ulkoilmabileet tähän asti! *iloinen*
ezzy

Posts: 8,060

#218 • • ezzy Droid-pappa

sts, 14.8.2006 15:27:
---
ezzy, 14.8.2006 13:17:
-clips-

---


Nii no jos ei halua tulla kuvatuksi tai nähdyksi kuosaavana niin ei välttämättä ole fiksuin asia olla sunnuntaina kello 13:00 sekasin kuin seinäkello yhdessä suosituimmasta puistossa helsingissä jossa käy myös aikapaljon lapsiperheitä.

(toim. huom. ezzy siis ei ollut sekaisin)



heh totta kyllä, ei o käyttäjätkään aina järjen jättiläisiä, kas kummaa.

ja kyllä mä vedän aina kaikkea sekasin ja tuplana...
murhis

Posts: 152

#219 • • murhis team hullut
Älkee nyt ihmiset ruvetko paskantamaa tiiliskiviä. *tirsk* Tais tulla aikamoinen väärinkäsitys parista rivistä, jotka tuskin olivat loukkaavia tai edes arvostelevia, vaan pientä kettuilua vitsin muodossa, oletan... *ding*

Kaikilla oli kivaa ja oli tosiaan vähemmän vakavat sunnuntai kinkerit missä viilis oli se juttu ja kivaaha prkl oli, joten *piis**super*
tomppi

Posts: 1,600

#220 • • tomppi thzombie ™
Had fun, kiitos!

... mutta se yks paidaton bodari joka tuli mun luo ja alkoi viedä pois / käydä läpi meidän laukkuja kunnes sanoin että toi ei oo sun, eikä toi jne. Onko pakko olla noin sekaisin?

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984