Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

352 posts, 18 pages, 144,592 views

jansqu

Posts: 143

#181 • • jansqu
Yli vuosi sitten New Yorkissa, sitä ennen sit yo-juhlissa 2002..
ei oo kauheen kukkarikasta ollu. *eiei*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Avatar
#182 • • Annakins Guest
Ei mulle voi ostaa kukkia tai kasveja ku tapan ne :/
hannaok

Posts: 145

#183 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!
Mun synttäreinä viime marraskuussa :)
Lisääkin sais tulla!

Ai nii ja äiti toi mulle syklaamin joulun alla joka kesti ehkä viikon hyvänä kunnes kuoli. Ja mä oon oikeesti aika viherpeukalo..

--
-nature is ancient, it surprises us all-

Syce

Posts: 1,649

#184 • • Syce
en kai ikinä...mut en ole kyllä itsekkään ostanu, mikä harmittaa =( Siihen kyllä tulee muutos kuten moneen muuhunkin asiaan*plur**joo*

-minä ex-idiotic*toktok**eiei**sars**igor*
SmILE

Posts: 376

#185 • • SmILE Esanssi mössöö
Siistii!!!! MÄÄ OON SAANU RUUSUPUSKAN! siis onks tää ny joku miniruusu vai mikälie semmone pitkäikäsempi iha mullassa kasvava.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

mariq

Posts: 2,154

#186 • • mariq

SmiLE, 9.2.2007 09:24:
Siistii!!!! MÄÄ OON SAANU RUUSUPUSKAN! siis onks tää ny joku miniruusu vai mikälie semmone pitkäikäsempi iha mullassa kasvava.


Näitä lisää! *aplodit* En henk. koht. ihan tajuu mikä kaunis ajatus on sen takana, että annetaan ihmisille kuolleita kukkia.. onhan ne pari päivää kauniita, vaikka ne on jo tapettuja mut...
Ruukkukasvissa on tosi paljon enemmän ideaa! *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

crissy

Posts: 1,958

#187 • • crissy
mä/me saatiin 4 huonekasvia viime lauantaina kihlajaisissa! Ihanaa! aattelin skarpata ja koittaa pitää ne hengis!=)
Jusna666

Posts: 1,447

#188 • • Jusna666 Diablo

mariq, 9.2.2007 09:30:

Näitä lisää! *aplodit* En henk. koht. ihan tajuu mikä kaunis ajatus on sen takana, että annetaan ihmisille kuolleita kukkia.. onhan ne pari päivää kauniita, vaikka ne on jo tapettuja mut...
Ruukkukasvissa on tosi paljon enemmän ideaa! *joo*



Täytyy nyt kyl myöntää ettei mul ollu yhtää mitää hajuu mitä ostin mut hyvä et kävi tuuri ja kelpas *hihu* *nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#189 • • SmILE Esanssi mössöö

mariq, 9.2.2007 09:30:
---
SmiLE, 9.2.2007 09:24:
Siistii!!!! MÄÄ OON SAANU RUUSUPUSKAN! siis onks tää ny joku miniruusu vai mikälie semmone pitkäikäsempi iha mullassa kasvava.

---

Näitä lisää! *aplodit* En henk. koht. ihan tajuu mikä kaunis ajatus on sen takana, että annetaan ihmisille kuolleita kukkia.. onhan ne pari päivää kauniita, vaikka ne on jo tapettuja mut...
Ruukkukasvissa on tosi paljon enemmän ideaa! *joo*



Joo tää on muuteski kiva ku tost noit nuppuja aukee ni tälläsenä viherpiiperönä on kiva kattoo ku ne aukee*piis*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

mariq

Posts: 2,154

#190 • • mariq

Jusna666, 9.2.2007 09:33:
---
mariq, 9.2.2007 09:30:
---
Täytyy nyt kyl myöntää ettei mul ollu yhtää mitää hajuu mitä ostin mut hyvä et kävi tuuri ja kelpas *hihu* *nauru*

Code:
olette läpäisseet raadin tiukan syynin
*nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jusna666

Posts: 1,447

#191 • • Jusna666 Diablo

mariq, 9.2.2007 09:36:

Code:
olette läpäisseet raadin tiukan syynin
*nauru*



*jiihaa* *aplodit* *lmao*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#192 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 9.2.2007 09:33:
---
mariq,

---


Täytyy nyt kyl myöntää ettei mul ollu yhtää mitää hajuu mitä ostin mut hyvä et kävi tuuri ja kelpas *hihu* *nauru*



Ei kulta kaikkee aina tarvii tunnustaa!!!*hih*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Nee-Chee

Posts: 244

#193 • • Nee-Chee
Perjantaina. Kulti toi iiiiiison ruusupuskan ja panadol hot:ia mulle kun sairastelin. *plur*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Vi-ci

Posts: 61

#196 • • Edited Vi-ci
Viikko sitten, eilen ja tänään *joo*... Varmaan onkin tullut muutaman vuoden kukat etukäteen *ding*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#197 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
3 viikkoa sit takaperin tuli synttärikukkia, punaisia neilikoita ja kimppu tulppaaneja *hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#199 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
tänään... tosin lähetys oli tarkoitettu naapurilleni eli ilahdutin mummoa kukilla...

--
suomen virallinen totuus

Nitta

Posts: 5,021

#200 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Eilen *sydän*