Olin töissä ja sisään liikkeeseen tuli hämärän oloinen pitkä resuinen mies aattelin et "Nyt lähtee tavaraa" Eiku virolaisittain puhuva viinalle haiseva mies jotain sönkkäs siinä en saanu selvää ja sitten kuului "Hyvää naistenpäivää" ja ojensi i2 isoa ruusua tarkoittaen ne minulle ja työkaverilleni (joka oli syömäs sillä hetkellä.)
Tää tyyppi oli kait si kulkenu meijän liikkeen ohi ja kattonu monta tyttöö on töissä ja käväs ostaa ruusut??!!??
Se oli piristävää..jäin vaan monttu auki siihen ku se läks...Sain sanottua juuri ja juuri kiitos*hih*
tulipa huono läppä mieleen... mut jaan sen silti teiän kans xD "milloin olet viimeksi saanut?" =D nii ja kukkia mä oon saanu kaiketi joskus muistaakseni ehkä kai joskus... emmä muista =( ellei sitä sulhasenkukkaa rinnuksissa mietitä? sellasen sain viimekuussa =)
..kivoin juttu oli kun sain tossa vuosi sitten ovelle henkilökohtasesti kuljetettuna paperin, mihin oli piirretty kukkakimppu ja suklaalevy..:)söpöintä ikinä.mä oon muutenki allerginen varmaan kaikille kukille.toi oli ihan .