Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

352 posts, 18 pages, 144,406 views

luode

Posts: 287

#141 • • luode
ylppäripäivänä. :p
Strobocop

Posts: 161

#142 • • Strobocop Skenepoliisi
Jokunen kuukausi sitten tuli kunniaruusu, joka nuupahti saman tien.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#143 • • Enkeli Guest
Keskiviikkona sain ruusun ja skumppapullon *plur*
SmILE

Posts: 376

#144 • • SmILE Esanssi mössöö
öööh.... koskakohan tuo olisi ollut...hämm...ehkä noin vuosi sitten pöppis toi mulle ison ruusun*sydän*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Hei2

Posts: 25

#145 • • Edited Hei2 Blondiini.
Eilen. Voiko olla ihunampaa ylläriä kesken superkiireisen työpäivän. *plur*
Anselmi

Posts: 2,578

#146 • • Anselmi And sell me
Ylioppilasjuhlissani.

--
sen pituinen se

FS

Posts: 414

#147 • • FS
mä en oo varmaan koskaan, mut hey mä oon nuori viel, et on täs aikaa... mut annoin eilen =) kukkia

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Pätkis

Posts: 1,038

#148 • • Pätkis Pikkis

Infiana, 29.10.2006 18:58:
Sain elämäni ekan kukkalähetyksen duuniin kaks viikkoa sit. Kukat oli yhdeltä tyypiltä jonka kanssa kävin treffeillä edellisenä iltana, ja siksi se oli musta vähän outoa (ja noloa). Meillä ei musta meinaan synkannut yhtään. Kai se koitti vaan jotenkin brassailla. Ihmettelinkin kun se kysyi niin tarkkaan mun seuraavan duunipäivän tiedot. En oo tavannut kundia sen jälkeen. Tuli ällö-vibat.


Voi jeesus. Seuraavalle jätkälle pistät mun duunipaikan osoitteen ni mä otan sit ne kukat ja hymyilen tyytyväisenä. Emt. Varmaan tyyppi itsessään voi herättää negaatioita nyt kun kokonaiskuvaa itse katsot, mut pakko sunkin on myöntää et ei tollasta nyt ihan joka päivä tapahdu*nauru*

*tänne ne rehut jos ei kelpaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ReiNe

Posts: 146

#149 • • ReiNe
Kesällä sain ystäviltä luonnonkukkia synttäri lahjaksi *hymy*

Muuten et oo hirveesti saanut.. Voi olla et johtuu siitä, että aina kun joku mies on hienovaraisesti kysynyt mistä kukista pidän, oon ilmoittanut ihan suoraan että kukat on tarpeeks kauniita kun ne kasvaa omilla juurillaan..

Mä olen oikeasti hurja romantikko ja arvostan tosi isosti ajatusta, mut
löytyy saletisti parempiakin tapoja tuhlata rahansa ku laittaa ne kukkiin jotka kuolee enivei siihen maljakkoon parissa päivässä.

Synttäreinä ja muina merkkipäivinä ymmärrän, mut jos haluaa yllättää sponttaanisti ni varmaan voi viedä sen sit loppuun asti ja ihan oikeesti keksiä jotain omaa, eiks juu..

*vink**hihu*

--
femalejunglist

kriba

Posts: 173

#150 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Oiskohan ollu kauppiksesta valmistues -97 sain oikee ihania punasia ruusuja vierailta lahjaks :D ja varmaa samaa luokkaa oon viimeks antanutki..
Avatar
#151 • • Säty Guest
3v. sit sain kukkia.
PieceOfMind

Posts: 628

#152 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Oon saanu viime aikoina kukkia suunnilleen viikoittain *plur* Ja hienoja kukkia vieläpä, ei tavisruusuja. En oo kyl tehny mitään niiden ansaitsemiseksi *blush*
blueangel

Posts: 328

#153 • • blueangel
Perjantaina kulta toi ihanan kukkakimpun...*sydän*
keijukainen

Posts: 1,599

#154 • • keijukainen kiksumurmeli
eilen viimeksi kaks ruusua kullalta *sydän*

--
*seepla*

Mimir

Posts: 1,366

#155 • • Mimir Rouva Yninä
Sain äsken 30 tulppaania. Aaaaaaaaaaaw *plur*

--
[Wings are growing on her.]

fosa

Posts: 382

#156 • • fosa
4.6.2005

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

JR Ewing

Posts: 985

#157 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Viime to 18.1. ainaki kolmet kukat *nauru*
Flügel

Posts: 212

#158 • • Flügel Leicht begeistert
Äiti tais tuoda viimeksi joskus vuosi sitten ennen joulua jonkun joulutähtipuskan tohon ikkunan alle. Aikansa oli ja kuoli. Mutta siis tosi leimiä.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avatar
#159 • • Pinski Guest
Pari viikkoa sitten työkaverilta..tosin se kukka oli risu mutta ajatus tärkein *lmao*
keisha

Posts: 1,394

#160 • • keisha bullet with butterfly wings
Sain kesällä kauppareissulta tuliaisiksi kimpun auringonkukkia. Ilahdutti kovasti. Viimeksi oon antanu kukan perjantaina kun kaveri sai joululahjaksi multa itse istuttamani ritarinkukan :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)