DanceteriA 2.6.2006 @ Helsinki

97 posts, 5 pages, 14,300 views

node

Posts: 214

#41 • • node [deepscan]
Meininki: Iha' älytönt'! Ensin pistäydyin Dallas Superstarsin soittaessa varsin menevää musiikkia, mutta piakkoin saapumiseni jälkeen kuulin että Antti on vielä puikoissa ennen pilkkua. Ei muuta kun kotiin syömään nopea smoothie että energiat riittää ja takaisin tanssimaan! Eikä kaduttanut pätkääkään - tuli pogoiltua Anan viimeinen rutistus non-stop liekeissä (tm). Lippis on lippaa myöten kauttaaltaan läpimärkä. Kiitos! <3

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

kamu-

Posts: 243

#42 • • Edited kamu- Skojare
Voi HYVÄ LUOJA!!! Tarviiks muuta sanoo? *pepsodent*

T: We came to dance-team.

--
Minä itse! *nauru*

Avatar
#43 • • Edited niomic Guest
Kiva oli käydä ensimmäistä kertaa DanceteriA:ssa. Dallas Superstars soitti omaan makuuni selkeästi parhaan setin ja sen aikana oli kyllä fiilikset aika moisissa katoissa pitkästä aikaa Suomen bileissä.

Sitten yksi pariskunta välillisesti tai välittömästi aiheutti tuoreen tuoppini kaatumisen maihin ja kaverini päälle (oli pöydällä) ja ko. äijät vaan solkottivat ettei mitään ollut tapahtunut viimeisen 20min aikana kun he olivat siinä seisseet jep jep joo. Siitä lähti pienoinen alakierre kun alkoi taas huomaamaan kuinka täynnä lasia tanssilattian reunusalueet olivat ja jotenkin iski muutenkin semmonen junttimesta-fiilis päälle.

Oli kuitenkin mahtavaa nähdä vanhoja ja tuoreempia tuttuja ja pääosin ilta oli tosiaan antava. Jotenkin vaan jaksaa ihmetyttää miten Suomessa on niin vaikea joko a) pitää niitä omia ja muiden tuoppeja kädessä / pöydällä tai b) siivota jälkiä niin pirun hitaasti.
Avatar
#44 • • jesus Guest
Olipa kyllä melkoinen meiniki täällä!! Olihan se odotettavissa, mut silti löi ällikällä. Eli älyttömän hauskaa oli tanssahdella laatu musiikin tahtiin.
Kiitos!! Onneks tätä on tiedossa lisää *plur**jiihaa**super*
noena

Posts: 3,138

#45 • • noena first breath after coma
Antille iso kiitos, pelastit illan niiiin monta kertaa *sydän*

Omaa iltaani ahdisti ne liian monet kääliöt, ei näin *eiei*

mut DANCETERIA*sydän*x10000000
*tanssittel*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Caro²

Posts: 5,301

#46 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kuvia odotettavissa ensiviikolla - kunhan pääsen lappeenrantaan konpuutteriini käsiksi *joo*

Jengillä näytti olevan ihan nastaa, ja homma näytti toimivan ihan hienosti. Itse en törmänny kääliöihin (lienevät väistäneet aina alta pois) *hihu*


Niin ja pakollinen tekninen läpinä perään: kyllä ne turbosoundin yläpäät vaan soi niin kerpeleen hyvin *iloinen*
Individual

Posts: 10,942

#47 • • Edited Individual HYPNO!
Eka kerta Danceteriassa ja eka kerta ko. ravintolassa ja positiivisestihan ne molemmat yllättivät. Ensinnäkin DTM:ssä oli todella mukavan ja asiallisen oloinen henkilökunta ja mitä asiakaskuntaan tulee, sieltäkin ne pahimmat örveltäjät olivat poissa. Juomat olivat myös ihan kohtuuhintaisia. Paikka oli saatu valaistuksi todella hienosti ja valohemmo kyllä tuntui osaavan hommansa. Äänenpaineissa ei säästelty, mutta silti PA oli selkeä ja napakka ja ne bassot...*kuolaa* Hyvän matkaa bileitten alusta näytti vielä siltä, että vaikka Mr. A soittelikin ainakin omiin korviini todella maittavaa haussia olivat juhlakansa vielä tarkkailuasemissa tuoleilla ja sohvilla, mutta täyttyihän se lattia ja viimeistään Dallas Superstarsin aikana oli sellaista kuten bileissä pitää ollakin. Ahdasta, kuumaa ja hikistä. Hurmosta. Plussaa myös siitä, että vaikka taloon tuli koko ajan paljon porukkaa, niin aina löytyi joku penkki missä istahtaa ja pääsalin ollessa sauna, kiersi muissa tiloissa happi ihan mallikaasti.

Että kovin olivat oivat kestit ja kannatti lähteä vajaan parin tunnin varoitusajalla Kotkasta sinne. Kiitos.
Funkyhazzaz

Posts: 35

#48 • • Funkyhazzaz
BILEET OLI LUXUSTA! ELECTROLUXUSTA! :D JOO TOSIAAN EI VOI MUUTA SANOA KUN ETTÄ JEEEE! OLI KIVA TANSSAHDELLA JA JUTELLA TUTTUJEN KANSSA. MUT SIT SATTU IKÄVIÄ TAAS VAIHTEEKS MULLE. LÄHDIN YÖ BUSSILLA HIMAAN. SAMMUIN DÖSÄÄN JA HERÄSIN TAAS ELIELILTÄ MISTÄ OLIN LÄHTENY. KUMMAKSENI HUOMASIN ETTÄ JOKU VITUN URPO OLI NYYSINY MUN SAMSUNG KÄNNYKÄN TASKUSTA! SE OLI VIEL MUL HALLUS KU SAMMUIN. JOS TOMMOSEN MULKUN SAISIN KIINNI ITSE TEOSTA NIIN VITTU VEISIN SEN JONNEKIN SAUNAN TAAKSE JA LAHTAISIN SINNE. NO MITÄ TÄHÄN VOI SANOA. OMA MOKA KU SAMMUIN MUT VITTU ETTÄ VITUTTAAA! NO PUOLENTOISTA TUNNIN PÄÄSTÄ PITÄS OLLA JUHLIMASSA KAVERIN POLTTAREITA JA LÄHTEÄ VIROON. ETTÄ SELLASTA. PITÄKÄÄHÄN HAUSKAT JATKOT JA NÄHDÄÄN VIIMEISTÄÄN PUSSYN AAMUISSA! <3
Jusna666

Posts: 1,447

#49 • • Jusna666 Diablo
CAPSLOCK ON NAPPULA.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

mr.a

Posts: 2,098

#50 • • mr.a

Funkyhazzaz, 3.6.2006 06:36:
BILEET OLI LUXUSTA! ELECTROLUXUSTA! :D JOO TOSIAAN EI VOI MUUTA SANOA KUN ETTÄ JEEEE! OLI KIVA TANSSAHDELLA JA JUTELLA TUTTUJEN KANSSA. MUT SIT SATTU IKÄVIÄ TAAS VAIHTEEKS MULLE. LÄHDIN YÖ BUSSILLA HIMAAN. SAMMUIN DÖSÄÄN JA HERÄSIN TAAS ELIELILTÄ MISTÄ OLIN LÄHTENY. KUMMAKSENI HUOMASIN ETTÄ JOKU VITUN URPO OLI NYYSINY MUN SAMSUNG KÄNNYKÄN TASKUSTA! SE OLI VIEL MUL HALLUS KU SAMMUIN. JOS TOMMOSEN MULKUN SAISIN KIINNI ITSE TEOSTA NIIN VITTU VEISIN SEN JONNEKIN SAUNAN TAAKSE JA LAHTAISIN SINNE. NO MITÄ TÄHÄN VOI SANOA. OMA MOKA KU SAMMUIN MUT VITTU ETTÄ VITUTTAAA! NO PUOLENTOISTA TUNNIN PÄÄSTÄ PITÄS OLLA JUHLIMASSA KAVERIN POLTTAREITA JA LÄHTEÄ VIROON. ETTÄ SELLASTA. PITÄKÄÄHÄN HAUSKAT JATKOT JA NÄHDÄÄN VIIMEISTÄÄN PUSSYN AAMUISSA! <3

*piis**piis**super**super**jeesus**tanssittel*
Unik

Posts: 4,117

#51 • • Unik
p.s.

proge tulee....
toma

Posts: 2,009

#53 • • toma Tototoototo

Lionel Tiger, 3.6.2006 10:08:
jätkä on vähän hidas.. se tuli jo aikaa sitten.. et oo vaan tajunnu ;)


Tuleeks proge ekana vai vikana? Vai reisille?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jago

Posts: 4,039

#54 • • Edited Jago un-trained monkee
uuuhh... oli sika kivaa... järkytyksekseni huomasin että voin sanoa sanat joiden ei pitäisi olla mahdollisia eli ; ""dtm oli parempi paikka järjestää bileet kuin"" birdie(oon haukkunu sitä mestaa niin kauan että on uskomatonta että siitä oli tehty noin sopiva bileiden pitoon)

äänen toisto oli uskomaton. missään kohtaa ei ollut tylsiä katvealueita vaan musa soi kaikkialle tasaisesti.
missään kohtaa ei myöskään korvat meinannut mennä luukkoon tai mitään muuta inhottavaa(aikasemmin oli, mutta ne oli kai uusinut äänentoiston)

ihmiset oli ihania ja tuli tavattua paljon uutta väkeä täältäkin..

ehdottomasti tulen uudestaan jos tämä jää tavaksi. toivottavasti viellä juuri mamassa, koska tilana tuo oli mitä loistavin tämän tyyppiselle. birdie oli tilana ja äänentoistoiltaan niin huono että en käynyt siellä danceteriassa kuin kerran vaikka mr.a soitti silloinkin killerisettii

djt soitti todella hyvää musaa alakerrassa*aplodit*
en käynyt yläkerrassa, kun vaan kääntymässä niin en tiiä mitä siellä soitettiin

paikalle tulin 12 aikaan ja olin ilmeisesti jo myöhässä. koko ravintola oli jo täyttynyt
missasin sitten yödösänikin kun piti jäädä loppuunasti kuuntelee ja tanssii..

lisää tätä*jiihaa*


edit. lisätäänpä tännekkin valitus siitä että mun kengät oli liian matala pohjaiset.. arvaa harmittiko kun huomasin uusien pöksyjen lahkeitten olevan rispaantunut kun ne oli laskeutunut illan aikana*toktok*

mama oli muuten ihan tajuttoman kuuma. voisi kehitellä ilmastoinnin joka puhaltaa lämmintä ilmaa silloin kun on kylmä ja tyhjää ja joka puhaltaa viileempää ilmaa kun on kuuma.
mama on meinaan todella kylmä talvisin ja tyhjillään, mutta kesäsin ja varsinkin jos siellä on enemmän ihmisiä kun normaalisti siitä muodostuu aivan tajuton pätsi.
mä en hikoile paljoo, mutta siellä jouduin monta kertaa pyyhkimään hikeä optsalta ja olin aivan litimärkä hetken tanssittuani. kaipa se kuuluu siihen fiilikseen*blush*, mutta hieman voisi korjaa tilannetta.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Individual

Posts: 10,942

#56 • • Individual HYPNO!
"Yleensähän on ollut sillä tavalla näissä suurissa kilpailuissa viime aikoina, että alkuvaiheessa kun muut menevät tuolla menojaan ja katsovat taakseen, he toteavat, että nandi-heimon miehet sieltä tulevat. Loppusuoralla he toteavat: siellä nandi-heimon miehet menevät, mutta katsotaan miten nyt käy."
- Mauri Myllymäki Barcelona 1992, miesten 3000 metrin estejuoksu
Anime

Posts: 1,939

#58 • • Anime Retrostööpeli
Ohhoh. Enpä muuten oo missään bileissä tuntenu noin paljoo porukkaa *pökr* Saapumisen jälkeen meni pari tuntii jengii haliessa ja scheissee jauhaessa, onnex pääsin sit tanssilattialle viimeinkin joraa illan viimeiset "hitaat" *jiihaa*

Ihan uskomattoman kivat bileet sekä ulkoasun että jengin puolesta (mitäsejenginoistakääliöistävalitti..? Taisinollayksiniistähehhee *blush*)

Kiitos Ana ja sori Minttu *blush* Ens kerral sä saat kaataa mun prikan ku roudaan juotavaa tanssilattialle *lmao*

--
-K

pirpeli

Posts: 5,533

#59 • • pirpeli
No niin. Tuossa Karhupuiston Makuunissa tuli todettua semmosen parrakkaan deejiin kanssa, että "OLI KYLLÄ!"*nauru* En mä pysty oikein muuta sanomaan. Tai siis kiitos ois kanssa tähän kohtaan sopiva. Ana ja Hessu veti sellasella antaumuksella, että oksat ja raajat pois. Miikka valoissa näytti taivaan merkit (ja saippuakuplat) osaamisellaan("Tää on vaan mun työ...."vaatimattomasti)Bilekansa hymyili, joitain möllejä känniläisiä oli, mutta ei ne hirmusti menoa haitannut.

Jalat on väsyt, pääkin on vähän (Jussin viekussa oli kuitenkin hyvä nukkua), ihanan raukea olo. Kohta pitsaa ja pari öllönlöö-leffaa.

Näitä bileitä on ihana muistella, mutta onneksi niitä tulee lisää!
*tanssittel*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Grizzley

Posts: 2,893

#60 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Johan oli taas melkoset bakkanaalit! *pökr* Mr A toimittaa aina sellasen fiiliksen ettei paikalla oo hirmusti merkitystä, mut silti täytyy sanoa et Mama toimii.

-Fiksusti suunniteltu sellaseks ettei ihmiset joudu tunkemaan lattian läpi lasit ja röökit kourassa, tietysti muutamia poikkeuksia lukuunottamatta joille se tuntuu olevan refleksinomainen silikoniselkärankaan sisäänrakennettu tarve *släp*
-Sopivan kokonen Danceterian töh Klubifiilikselle (tm)
-Nami soundi *slurps*
-Kiva henkilökunta

Lattialle asti en tosin kovin isosti ehtiny. Meni koko ilta enimmäkseen hengailuks koska täällähän oli kaikki, mut siitä huolimatta -tai ehkä juuri ihmisten takia- aivan mielettömän hyväntuulinen ilta! *iloinen*

Kiitos ja lisää!! *sydän*

--
Signature summarily executed for treason