97 posts, 5 pages, 17,569 views

Hyvän matkaa bileitten alusta näytti vielä siltä, että vaikka Mr. A soittelikin ainakin omiin korviini todella maittavaa haussia olivat juhlakansa vielä tarkkailuasemissa tuoleilla ja sohvilla, mutta täyttyihän se lattia ja viimeistään Dallas Superstarsin aikana oli sellaista kuten bileissä pitää ollakin. Ahdasta, kuumaa ja hikistä. Hurmosta. Plussaa myös siitä, että vaikka taloon tuli koko ajan paljon porukkaa, niin aina löytyi joku penkki missä istahtaa ja pääsalin ollessa sauna, kiersi muissa tiloissa happi ihan mallikaasti.Funkyhazzaz, 3.6.2006 06:36:
BILEET OLI LUXUSTA! ELECTROLUXUSTA! :D JOO TOSIAAN EI VOI MUUTA SANOA KUN ETTÄ JEEEE! OLI KIVA TANSSAHDELLA JA JUTELLA TUTTUJEN KANSSA. MUT SIT SATTU IKÄVIÄ TAAS VAIHTEEKS MULLE. LÄHDIN YÖ BUSSILLA HIMAAN. SAMMUIN DÖSÄÄN JA HERÄSIN TAAS ELIELILTÄ MISTÄ OLIN LÄHTENY. KUMMAKSENI HUOMASIN ETTÄ JOKU VITUN URPO OLI NYYSINY MUN SAMSUNG KÄNNYKÄN TASKUSTA! SE OLI VIEL MUL HALLUS KU SAMMUIN. JOS TOMMOSEN MULKUN SAISIN KIINNI ITSE TEOSTA NIIN VITTU VEISIN SEN JONNEKIN SAUNAN TAAKSE JA LAHTAISIN SINNE. NO MITÄ TÄHÄN VOI SANOA. OMA MOKA KU SAMMUIN MUT VITTU ETTÄ VITUTTAAA! NO PUOLENTOISTA TUNNIN PÄÄSTÄ PITÄS OLLA JUHLIMASSA KAVERIN POLTTAREITA JA LÄHTEÄ VIROON. ETTÄ SELLASTA. PITÄKÄÄHÄN HAUSKAT JATKOT JA NÄHDÄÄN VIIMEISTÄÄN PUSSYN AAMUISSA! <3

U n i k, 3.6.2006 08:17:
p.s.
proge tulee....
Lionel Tiger, 3.6.2006 10:08:
jätkä on vähän hidas.. se tuli jo aikaa sitten.. et oo vaan tajunnu ;)

U n i k, 3.6.2006 08:17:
p.s.
proge tulee....

Saapumisen jälkeen meni pari tuntii jengii haliessa ja scheissee jauhaessa, onnex pääsin sit tanssilattialle viimeinkin joraa illan viimeiset "hitaat" 
)
Ens kerral sä saat kaataa mun prikan ku roudaan juotavaa tanssilattialle
En mä pysty oikein muuta sanomaan. Tai siis kiitos ois kanssa tähän kohtaan sopiva. Ana ja Hessu veti sellasella antaumuksella, että oksat ja raajat pois. Miikka valoissa näytti taivaan merkit (ja saippuakuplat) osaamisellaan("Tää on vaan mun työ...."vaatimattomasti)Bilekansa hymyili, joitain möllejä känniläisiä oli, mutta ei ne hirmusti menoa haitannut.
Mr A toimittaa aina sellasen fiiliksen ettei paikalla oo hirmusti merkitystä, mut silti täytyy sanoa et Mama toimii.