DanceteriA 2.6.2006 @ Helsinki

97 posts, 5 pages, 14,296 views

node

Posts: 214

#61 • • node [deepscan]
Meininki: Iha' älytönt'! Ensin pistäydyin Dallas Superstarsin soittaessa varsin menevää musiikkia, mutta piakkoin saapumiseni jälkeen kuulin että Antti on vielä puikoissa ennen pilkkua. Ei muuta kun kotiin syömään nopea smoothie että energiat riittää ja takaisin tanssimaan! Eikä kaduttanut pätkääkään - tuli pogoiltua Anan viimeinen rutistus eturivissä niin non-stop liekeissä (tm) et enpä muista milloin viimeks. Taattua settiä - kuten aina. Lippis on lippaa myöten kauttaaltaan läpimärkä hiestä. Kiitos! <3

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Chainboy

Posts: 363

#64 • • Chainboy
kivaa kivaa kivaa !!!! <3 oli ihan sika ihana ilta ja paljon tuttuja liikenteessä, musa oli loistavaa,ana ei meitä petä ikinä !!!! porukoilla fiilikset kohillaabbbbn paitsi sit muutama känniääliö ja muu hörhö mut muuten ok... tosin piti yksi tyttö sit raahata kaverin kanssa narikkaan ja sit haukkaa happea ulos kun oli polla hiukan sekaisin *täh* mut mieletön intiimi fiilis aina mamassa, kun sopivan pienet tilat, mut meni ohi yläkeeran musapuoli kun en sinne edes eksynyt.... tänään lauantaina hiemna väsy kun perjantai alkoi klo 6 duunissa ja siellä 9h sit kahville 2h ja etkoilua puistossa ja kaverilla josta eivät päästäneet perkele edes himaan vaihtaa vaatteita ja pakottivat mut käymään siel suihkussa.... et sen takia näytin hieman erilaiselle ja ei sen takia ollut aluksi fiilis kohdallaan mut ihmiset baarissa ja niiden hymyt sai mut syttyyn *plur*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Lenita

Posts: 1,423

#65 • • Lenita

matu, 3.6.2006 18:49:
Lippis on lippaa myöten kauttaaltaan läpimärkä hiestä.



Tanssiessa ihmettelin kun käsi osui johonkin märkään epämääräiseen, mutta sehän olikin matu *hihu*

Ilta oli todellakin kaikkien odotusten arvoinen. Itse kyl tykkäsin aika paljon enemmän isännän soitteluista, vaikka vieraatkin pisti ihan menevää. DTM toimii kyl loistavasti danceterialle. Saippuakuplien kastelemista ihmisistä tuli melkein mieleen se birdien suihkupullo jolla viilennettiin eturivin hottiksia *hih*

--
^_____________^

ElNiño

Posts: 289

#66 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)

Jago, 3.6.2006 11:39:

edit. lisätäänpä tännekkin valitus siitä että mun kengät oli liian matala pohjaiset.. arvaa harmittiko kun huomasin uusien pöksyjen lahkeitten olevan rispaantunut kun ne oli laskeutunut illan aikana*toktok*

mä en hikoile paljoo, mutta siellä jouduin monta kertaa pyyhkimään hikeä optsalta ja olin aivan litimärkä hetken tanssittuani. kaipa se kuuluu siihen fiilikseen*blush*, mutta hieman voisi korjaa tilannetta.



Klubitukseen kuuluu olennaisena osana *hikoil* ja pöksyjen rispaantuminen. *vink*

edit: itse en tosin hikoillut muualta, kuin vähän jalkapohjista *ding*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

ElNiño

Posts: 289

#67 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Aika namia *pepsodent* Varsin mukava startti kesään ja tosta on hyvä jatkaa uusin pelein ja vehkein. Ilmastointi ja äänimaailma pelas erittäin kivasti.

Se alttari oli ihan makee, onneks kukaan ei kaatanu täpinöissään niitä kynttelikköjä... Siin ois ollu jo Loordikin suu selällään.. *whaat**pahis*

btw: Se saippuakuplasade oli magea myös, taisin jopa nielaista vahingossa yhden. *pepsodent*

Nyt eikun sitten PUSSYa odottelee *plur*

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

rose

Posts: 1,047

#68 • • Edited rose vakaasti epävakainen
No voihan PLUR!*plur* Kaikki muu oleellinen onkin jo sanottu noissa aiemmissa *pepsodent*

Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä näin pirpelin tissit!*tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#70 • • pirpeli

rose, 4.6.2006 00:24:
Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä näin pirpelin tissit!*tirsk*



Ai niin...Mä taas vähä innostuin. Jotenkin toi Maman ilmapiiri on sellanen, että on pakko näyttää jossain vaiheessa tissit*tirsk*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jago

Posts: 4,039

#71 • • Jago un-trained monkee

pirpeli, 4.6.2006 00:57:
---
rose, 4.6.2006 00:24:
Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä näin pirpelin tissit!*tirsk*

---


Ai niin...Mä taas vähä innostuin. Jotenkin toi Maman ilmapiiri on sellanen, että on pakko näyttää jossain vaiheessa tissit*tirsk*

mä oon nähny sut mamassa ties kuinka monta kertaa, mutta viellä en oo nähny kertaakaan sun tissejä*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#72 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

Chainboy, 3.6.2006 19:27:
-klips-


taas oltii samoiss bileiss muttei nähty*igor'



oli muuten todella kivaa...


ja anteeks*tirsk*

tänks ummille seurast .. ja nutille myös..

*plur*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Jago

Posts: 4,039

#73 • • Jago un-trained monkee
mä tapasin pari uutta klubbarilaista siellä, mutta arvatkaa vaan muistanko ollenkaan niitten nikkejä enää.. lupasin laittaa viestiä yhelle*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#74 • • Jago un-trained monkee

Hypnoosi, 3.6.2006 23:46:
---
Jago, 3.6.2006 11:39:

edit. lisätäänpä tännekkin valitus siitä että mun kengät oli liian matala pohjaiset.. arvaa harmittiko kun huomasin uusien pöksyjen lahkeitten olevan rispaantunut kun ne oli laskeutunut illan aikana*toktok*

mä en hikoile paljoo, mutta siellä jouduin monta kertaa pyyhkimään hikeä optsalta ja olin aivan litimärkä hetken tanssittuani. kaipa se kuuluu siihen fiilikseen*blush*, mutta hieman voisi korjaa tilannetta.

---


Klubitukseen kuuluu olennaisena osana *hikoil* ja pöksyjen rispaantuminen. *vink*

edit: itse en tosin hikoillut muualta, kuin vähän jalkapohjista *ding*


haha..
hhmm.. en mä yhtään paheksu sitä hikoamista ja housujen rispaantumista normaalioloissa.. en vaan olis halunnu ekalla bilekerralla niitä rispaa, mutta ei ne onneks pahasti menny.. ei sitä melkeen huomaakkaan.

pitää kyllä ostaa vyö seuraavviin bileisiin ettei housut lähe putoomaan niinkuin tälläkertaa*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Pekko Haimi

Posts: 282

#75 • • Edited Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Vaikka menikin suurinosa ajasta ja keskittymisestä Karon salamapoikana niin kyllä silti kerkesi hien pintaan vetästä!

Aivan mielettömät kemut!

Jäi mietityttään että mikä oli abouttis toka tai kolmanneksviimonen biisi, semmonen hassu vokaalisample ja paljo bongoa, congoa ja runpua :)

Jeps.. ensi kertaan..
Caro²

Posts: 5,301

#76 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Pekko Haimi, 4.6.2006 05:22:
Vaikka menikin suurinosa ajasta ja keskittymisestä Karon salamapoikana


Kiitoksia avusta, homma toimi ainakin teknisesti ihan hyvin siinä kuvatessa - pitää vielä kehittää jotkut selkeet käsimerkit millä saa ohjattua assaria pitkin kenttää..

Oli varmaan kyllä huvittavan näköstä ja varmaan yks jos toinen mietti, mitä oikein sohin ja heilun käsineni siellä. Ei, ne ei ollut tanssiliikkeitä tai vilkutuksia kavereille, yritin ohjailla salamaa oikeaan suuntaan *iloinen*
Chainboy

Posts: 363

#77 • • Chainboy

LilB, 4.6.2006 02:18:
---
Chainboy, 3.6.2006 19:27:
-klips-

---

taas oltii samoiss bileiss muttei nähty*igor'



oli muuten todella kivaa...


ja anteeks*tirsk*

tänks ummille seurast .. ja nutille myös..

*plur*



kyll mä sut hogaisn mut en viitsinyt lavapaikasta luopuu *hymy* sorry :P ens kerralla sama paikka ja samat bileet *vink* siellä lavalla tosiaan pompin molemmin puolin loppuun asti....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Chainboy

Posts: 363

#78 • • Chainboy

pirpeli, 4.6.2006 00:57:
---
rose, 4.6.2006 00:24:
Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä näin pirpelin tissit!*tirsk*

---


Ai niin...Mä taas vähä innostuin. Jotenkin toi Maman ilmapiiri on sellanen, että on pakko näyttää jossain vaiheessa tissit*tirsk*



Pirpelin tissit *slurps* hmmmm koskakohan viimeksi olen ne nähnyt *vink* damn , missasin ne :D

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

toma

Posts: 2,009

#79 • • toma Tototoototo

pirpeli, 4.6.2006 00:57:
Ai niin...Mä taas vähä innostuin. Jotenkin toi Maman ilmapiiri on sellanen, että on pakko näyttää jossain vaiheessa tissit*tirsk*


Mitä? :D URL or STFU.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

pirpeli

Posts: 5,533

#80 • • pirpeli

toma, 4.6.2006 11:29:
Mitä? :D URL or STFU.



Tästä ei oo valitettavasti muuta todistusta kuin se näky, joka luultavasti piirty rosen verkkokalvoille (lue. paloi :D)...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-