Mitä haluaisit oppia?

144 posts, 8 pages, 57,151 views

SamHard

Posts: 2,098

#61 • • SamHard
Voe voe niin paljon asiota että tämä elämä riitä lähimainkaan siihen kaikkeen!!
jukkaboy

Posts: 96

#62 • • jukkaboy :--D
Ois siistiä osata olla joskus hereillä myös aamupäivästä.
Avatar
#64 • • Edited Viivi Guest
Miljoonia asioita, mutta tässäpä tärkeimmät:

- hallita ranskaa, saksaa, englantia, iiriä, ruotsia, espanjaa, italiaa ja kiinaa täydellisesti *pepsodent*
- soittamaan pianoa ja kitaraa
- kärsivällisyyttä, itsekuria ja mielenrauhaa
- kunnon kroolitekniikan
- terveellisemmät elämäntavat (aina jossakin mättää)
- nostamaan puntteja ilman että sormiin sattuu *uuh* kuntosalilla siis *tirsk* ei housunpuntteja..
pirpeli

Posts: 5,533

#65 • • pirpeli
Olemaan vähemmän tyhmä ja idiootti ja lapsellinen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dana

Posts: 647

#66 • • Dana
- puhumaan japania
- soittaa pianoa yhtä hyvin kuin siskokin..
- tehdä kärrynpyörän!!!! tätä on koitettu NIIN miljoona kertaa.. :(

siinä pari suurinta tavoitetta *pepsodent*
vaavu

Posts: 1,324

#67 • • vaavu vara-vana
Haluaisin oppia olemaan sujuvampi sosiaalisissa tilanteissa, olemaan parempi small talkin suhteen. Välillä tuntuu siltä, että mun ihmisten kanssa juttelu on kuin tanssia kahden vasemman jalan kanssa. Pahoitteluni vaan kaikille, jotka on kokeneet tulleensa tylysti kohdelluiksi: mä en vaan osaa. :(
Mellu-

Posts: 4,006

#68 • • Mellu-
ennakoimaan omat hölmöilyni.. kaikenmoiset :/ muutenkin ennakoimaan typeriksi muodostuvia tilanteita..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#69 • • pia^^ Guest
Hillitsemään itseäni paremmin.
typ0

Posts: 1,892

#70 • • typ0 syntax error
ajattelemaan mitä sanon ja sen jälkeen sanomaan mitä ajattelen *ding*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Lyylikki

Posts: 2,975

#71 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kaiken. Tai kaikesta ees ihan vähäsen. Haluaisin käydä alkeiskurssin jokaisesta lajista ja soittimesta ja silleen, ja en oikein tiedä mitä ihmettä haluaisin opiskella, kun haluaisin opiskella kaikkea!

Mut haluaisin ainakin oppia taivuttamaan jalan (toisella jalalla seisten siis) selänpuolelta ojennettuihin käsiin kiinni ja haluaisin oppia tekemään siltakaadon. *voikkail*
Pauha

Posts: 515

#72 • • Pauha
Taijutsua.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Aune-mummo

Posts: 543

#73 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
SAKSAA...*täh* Mä tahtosin niin kovin muuttaa sinne mut, aika heikoilla kantimilla on tuo saksan kielen taito. ja siitä maasta et töitä saa ,jos et osaa kieltä
Avatar
#74 • • Annakins Guest

Aune-mummo, 8.8.2006 19:48:
SAKSAA...*täh* Mä tahtosin niin kovin muuttaa sinne mut, aika heikoilla kantimilla on tuo saksan kielen taito. ja siitä maasta et töitä saa ,jos et osaa kieltä



Mee vaikka Goethe-insituutin saksankurssille.

Mä haluisin oppia tota (v*tun) arabiaa. Hidasta puuhaa.
Aune-mummo

Posts: 543

#75 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Annakins, 8.8.2006 19:50:
---
Aune-mummo, 8.8.2006 19:48:
SAKSAA...*täh* Mä tahtosin niin kovin muuttaa sinne mut, aika heikoilla kantimilla on tuo saksan kielen taito. ja siitä maasta et töitä saa ,jos et osaa kieltä

---


Mee vaikka Goethe-insituutin saksankurssille.

Mä haluisin oppia tota (v*tun) arabiaa. Hidasta puuhaa.

On ollut suunnitelmissa mennä johonki sitä lukemaan ..
Avatar
#76 • • Galadhan Guest
Lukemaan ajatuksia, etenkin naispuolisten ihmisten. Tai edes mielialan lukeminen yksiselitteisesti olisi hieno taito. *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#77 • • larzizi
Kitaraa ja rumpuja olen aina halunnut oppia soittamaan. Ei kumpaakaan ole mitenkään mahdotonta oppia, mutta toisaalta vaikka innostusta löytyy, ei kuitenkaan motivaatio riitä opiskelemaan.

Kitaraa olisi niin kätevä osata soittaa, niin voisi aina leireille ottaa skitan mukaan ja säestää iltanuotiolla biisejä. Nyt meillä on muutamia kitaristeja, mutta välillä saattaa käydä ettei kukaan heistä ole paikalla. Kyllä sitä on yläasteella tullut se pakollinen määrä harjoiteltua, mutta ei sekään kovin hyvin luonnistunut.

Rumpuja taas tulee seurailtua aina biiseistä ja joistain biiseistä tulee sellainen olo, että siinä olisi kiva olla rumpalin paikalla. Valitettavasti rumpujen perus komppikaan ei oikein luonnistunut. Kyllä sen nyt jotenkin aikaan sai, mutta kyllä se vei aikaakin. Minua ei vaan ole luotu lyömään montaa eri tahtia.

Ehkä joskus tulevaisuudessa *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

tomii

Posts: 3,594

#78 • • tomii kallion herttua
Pianon soitto olisi tosi jees... ja huuliharpun. Jälkimmäisen omistankin, mutta enpä ole saanut aikaiseksi sen soiton opettelemista (vähän työlästä harjoitella, kun on kämppikset :)

--
reivaan kunnes kuolen

larzizi

Posts: 1,661

#79 • • larzizi

tomii, 9.8.2006 15:57:
Pianon soitto olisi tosi jees... ja huuliharpun. Jälkimmäisen omistankin, mutta enpä ole saanut aikaiseksi sen soiton opettelemista (vähän työlästä harjoitella, kun on kämppikset :)



Kaveri hankki yli vuosi sitten huuliharpun ja kovasti hehkutteli, että nyt hän opettelee soittamaan sitä ja sitten saadaankin kuunnella sen soittoa aina. Mutta eipä ole vielä tähän päivään mennessä oppinut soittamaan mitään sen vehkeensä kanssa. Huuliharppua olisi kyllä ihan veikeetä osata soittaa *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

tomii

Posts: 3,594

#80 • • tomii kallion herttua

larzizi, 9.8.2006 16:13:
---

Kaveri hankki yli vuosi sitten huuliharpun ja kovasti hehkutteli, että nyt hän opettelee soittamaan sitä ja sitten saadaankin kuunnella sen soittoa aina. Mutta eipä ole vielä tähän päivään mennessä oppinut soittamaan mitään sen vehkeensä kanssa. Huuliharppua olisi kyllä ihan veikeetä osata soittaa *hihu*



heh... joo mullakin on tossa vielä joku blues-harppu-opas, josta vois perusteet saada haltuunsa, kun sen avulla harjoittelisi. :)

--
reivaan kunnes kuolen