144 posts, 8 pages, 60,125 views
domi, 4.5.2006 11:46:
Itsehillintää
Individual, 4.5.2006 11:51:
---
domi, 4.5.2006 11:46:
Itsehillintää
---
No mulla IRL:issä tuo itsehillintä on kyllä hallussa, mutta haluaisin puolestani oppia sen jalon taidon, että nettikeskusteluissa voisi joskus miettiä ja laskea rauhassa kymmeneen ennen kuin kirjoittaa sen ensimmäisen päähän tulleen ajatuksensa, vaikka kuinka vituttaa ja vaikka kuinka se toinen olisikin omasta mielestä väärässä.
Että vaikka tuleekin tunne, että tuo minua provosoi, ei aloittaisi lausetta sanoin: "Vitun peelo tai pallopää..." tai "Ota nyt se pää pois perseestä..." Alatyylisten ilmaisujen viljeleminen kun ei taida kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen sanan säilä.
domi, 4.5.2006 11:54:
Mulla tuo on sekä IRL:ssä ja netissä paha tapa. Ehkä netissä vielä pahempi, siellä kun voi vetää riville vaikka ja mitä ja sit backspacella tyhjätä koko rivin..joskus tulee vain painettua enteriä :D
Individual, 4.5.2006 11:55:
Joo, ihan kuin vahingossa sormi osuu just sille näppäimelle.
Dementation, 4.5.2006 12:31:
Haluaisin oppia kung fu:ta sekä valokuvaamaan, soittamaan pianoa, tanssimaan capoeraa, uimaan, jne. Paljon olis asioita joita haluaisin oppia ja opetella, mutta raha ja aika sekä asuinpaikka on ainakin tällä hetkellä este valtaosaan...
Dementation,
Onneks me tykätään oikeasti sun viiltävistä kritiikeistä ja niistä "pää pois perseestä" - kommenteista.