Mitä haluaisit oppia?

144 posts, 8 pages, 57,153 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#21 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
-Lukemaan nuotteja hyvin niin voisi pimputella pianoa kaiket päivät.
-Pitämään korvien välin selkeänä
-Kuvaamaan paremmin
-Jumixia enemmän
-Ompelemaan paremmin (tavoitteena täydellinen jälki ;P)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Individual

Posts: 10,942

#23 • • Edited Individual HYPNO!

domi, 4.5.2006 11:46:
Itsehillintää


No mulla IRL:issä tuo itsehillintä on kyllä hallussa, mutta haluaisin puolestani oppia sen jalon taidon, että nettikeskusteluissa voisi joskus miettiä ja laskea rauhassa kymmeneen ennen kuin kirjoittaa sen ensimmäisen päähän tulleen ajatuksensa, vaikka kuinka vituttaa ja vaikka kuinka se toinen olisikin omasta mielestä väärässä.

Että vaikka tuleekin tunne, että tuo minua provosoi, ei aloittaisi lausetta sanoin: "Vitun peelo tai pallopää..." tai "Ota nyt se pää pois perseestä..." Alatyylisten ilmaisujen viljeleminen kun ei taida kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen sanan säilä.

edit: mutta muuten jo opittujen taitojen ylläpitäminen on ihan hyvä taito oppia sekin. Eihän vanha koira uusia temppuja ja sitä rataa, vaiko sittenkin. *ding*
domi

Posts: 7,069

#24 • • domi Työn sankari.

Individual, 4.5.2006 11:51:
---
domi, 4.5.2006 11:46:
Itsehillintää

---

No mulla IRL:issä tuo itsehillintä on kyllä hallussa, mutta haluaisin puolestani oppia sen jalon taidon, että nettikeskusteluissa voisi joskus miettiä ja laskea rauhassa kymmeneen ennen kuin kirjoittaa sen ensimmäisen päähän tulleen ajatuksensa, vaikka kuinka vituttaa ja vaikka kuinka se toinen olisikin omasta mielestä väärässä.

Että vaikka tuleekin tunne, että tuo minua provosoi, ei aloittaisi lausetta sanoin: "Vitun peelo tai pallopää..." tai "Ota nyt se pää pois perseestä..." Alatyylisten ilmaisujen viljeleminen kun ei taida kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen sanan säilä.


Mulla tuo on sekä IRL:ssä ja netissä paha tapa. Ehkä netissä vielä pahempi, siellä kun voi vetää riville vaikka ja mitä ja sit backspacella tyhjätä koko rivin..joskus tulee vain painettua enteriä :D
Individual

Posts: 10,942

#25 • • Individual HYPNO!

domi, 4.5.2006 11:54:
Mulla tuo on sekä IRL:ssä ja netissä paha tapa. Ehkä netissä vielä pahempi, siellä kun voi vetää riville vaikka ja mitä ja sit backspacella tyhjätä koko rivin..joskus tulee vain painettua enteriä :D



Joo, ihan kuin vahingossa sormi osuu just sille näppäimelle. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#26 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
- Haluisin oppia laulamaan nuotilleen! (Mun epävireistä raakkumista ei kestä kukaan!)
- Haluaisin oppia maalaamaan ja piirtämään hyvin
- Haluaisin oppia ompelemaan vaatteita

Tästä voimmekin päätellä, etten ole mikään kovin taiteellinen ihminen..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dementation

Posts: 2,892

#27 • • Dementation wednesday?
Haluaisin oppia kung fu:ta sekä valokuvaamaan, soittamaan pianoa, tanssimaan capoeraa, uimaan, jne. Paljon olis asioita joita haluaisin oppia ja opetella, mutta raha ja aika sekä asuinpaikka on ainakin tällä hetkellä este valtaosaan...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#28 • • Dementation wednesday?

Individual, 4.5.2006 11:55:
Joo, ihan kuin vahingossa sormi osuu just sille näppäimelle. *nauru*



Onneks me tykätään oikeasti sun viiltävistä kritiikeistä ja niistä "pää pois perseestä" - kommenteista. *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Individual

Posts: 10,942

#29 • • Individual HYPNO!

Dementation, 4.5.2006 12:31:
Haluaisin oppia kung fu:ta sekä valokuvaamaan, soittamaan pianoa, tanssimaan capoeraa, uimaan, jne. Paljon olis asioita joita haluaisin oppia ja opetella, mutta raha ja aika sekä asuinpaikka on ainakin tällä hetkellä este valtaosaan...



Kotka pilaa kaiken! *joo*

Dementation,
Onneks me tykätään oikeasti sun viiltävistä kritiikeistä ja niistä "pää pois perseestä" - kommenteista.


Kiitos, mutta jotenkin mä hieman epäilen tuota...*nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#30 • • Howdy Oldie
Guruksi gurujen paikalle ..

--
Käpy vailla vertaa

Pekko Haimi

Posts: 282

#31 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Verestää taas piano-opintoja vuosien takaa.. tosin siihen ryhdynkin varmaan tässä jossain vaiheessa.

Hmm, kärsivällisyyttä haluisin oppia :P
Sunflower

Posts: 363

#32 • • Sunflower
Haluaisin oppia taas tanssimaan, kirjoittamaan ja piirtämään. Eli toisinsanottuna haluaisin vuorokauteen muutaman tunnin lisää, niin ehkä ehtisikin treenailla noita taas jossain välissä.
Individual

Posts: 10,942

#33 • • Individual HYPNO!
Ai niin...jossain asioissa osaan olla todella saamaton, siis super super saamaton. Siitä pahasta tavasta jos pääsisi eroon, niin hyvä, myös mainostekstien kirjoitteluun olisi kiva oppia hieman lisää variaatioita.
anthocyan

Posts: 1,511

#34 • • anthocyan Kohti valoa...
tulemaan miljonääriksi, ettei tarvis tehdä mitään *poks*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

wiwi

Posts: 1,575

#35 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Haluaisin oppia ottamaan itseäni niskasta kiinni ja tekemään jotain ajallaan, ei tarvitsisisi panikoida joka asian kanssa viime tingassa. Olisi mukavaa osata myös suunnistaa edes sen verran, ettei tarvitsisi ihan tutuissakin paikoissa aina eksyä. *eiei*

Ompelemisen taito olisi kovin hyödyllinen sekin. Ja jos osaisi tietokonetta edes välttävästi käyttää.

Haluaisin myös osata venäjää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Mark

Posts: 7,311

#36 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
hallitsemaan:

-javaa
-c++
-c#
-c

ja viel:

-taikomaan massia tyhjästä *igor*
-reivaa niinq Michael Jackson
-pyörittää niit ketjun pääs olevia tulipalloja, oon käsi *uuh*
-laittaa ihan sikahyvää safkaa

on niit varmaan muitaki mut eipä jaksa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

pirpeli

Posts: 5,533

#37 • • pirpeli
...säästämään rahaa.
...ompelemaan vaatteita.
...laulamaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tarsu

Posts: 2,449

#38 • • Tarsu
- olemaan tyytyväinen siihen mitä on
(paremmin siis)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

xl8r

Posts: 2,227

#39 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
soittamaan jotain soitinta

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Samu81

Posts: 1,224

#40 • • Samu81 kokolihaa
Matematiikkaa ja fysiikka et pääsisin opiskelemaan mielialaani *uuh*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*