Mitä haluaisit oppia?

144 posts, 8 pages, 57,162 views

Anselmi

Posts: 2,578

#1 • • Anselmi And sell me
Eli löytyykö joku temppu, taito tai ihan mitä tahansa jota kovasti haluaisit oppia?

--
sen pituinen se

Anselmi

Posts: 2,578

#2 • • Anselmi And sell me
Ja vastauksena omaan kysymykseen: Haluaisin oppia kirjoittamaan paremmin, enemmän ja virheettömämmin.

--
sen pituinen se

Android

Posts: 3,908

#3 • • Android
Viheltämään. En ikinä ole osannut sitä, en alkuunkaan.
Kitaraa olisi kivaa taas oppia soittamaan, soitin yli 10 vuotta mutta lopetin. Pitäisi taas ruveta harjoittelemaan.
Lerna

Posts: 320

#4 • • Lerna
soittamaan kitaraa ja puhumaan kiinaa ja espanjaa
-P

Posts: 4,972

#5 • • Edited -P
Pianon soitto. tuli rimputeltua sitä jossain vaiheessa 7v, mutta lopetin motivaation katoamisen takia, jälkeenpäin harmittaa.

Toinen minkä haluaisin oppia olisi itsetunnon kuntoon saaminen.

ps. sekä veivaa lättyjä kui pikkutoni

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Anselmi

Posts: 2,578

#6 • • Anselmi And sell me

Android, 3.5.2006 22:24:
Kitaraa olisi kivaa taas oppia soittamaan, soitin yli 10 vuotta mutta lopetin. Pitäisi taas ruveta harjoittelemaan.


Itse soittelin kuusi vuotta ja sitten tuli parin vuoden tauko. Mut ostin sijoitus mielessä kuukausi sitten kitaran ja vahvarin ja pakkohan sitä oli kokeilla ja taidot ei olleet hävinneet mihinkään!
Soitto raikas melkein paremmin kuin ennen, joten eteenpäin myymättähän ne kitarakamat jäi, muuttuivat myyntikohteesta osaksi huoneen sisutusta*nauru*

--
sen pituinen se

Sphyxia

Posts: 3,308

#7 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Ranskaa! Maailman ehdottomasti kaunein kieli! *sydän*

(P.S. Ranskatar (tai joku muu ranskaa hallitseva tytski) olisi aika pop. *lmao*)

[vink, vink] *vink* *nauru*
martina

Posts: 1,875

#8 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
haluaisin oppia: soittamaan sähkökitaraa, puhumaan japania, (olemaan näkymätön), taistelulajeja, ohjaamaan elokuvia, laajentamaan ääniskaalaa, ottamaan itseäni niskasta kiinni ja saada ajan riittämään oppiakseni nämä kaikki ja paljon muuta...
Freja

Posts: 8,774

#9 • • Freja Sihteeri
Ajattelemaan itseäni ensin, ja katsomaan asioita niin, että minulle olisi niistä jotain hyötyä.. Haluaisin oppia sen, että aina ei tarvitsisi toista miellyttää omilla tekemisillään, vaan voisin joskus ajatella omia hyötyjäni.
Ajattelemaan siis itseäni enemmän.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fea

Posts: 690

#11 • • Fea Ithaqua
toi hyvän musan vääntäminen olis ihan kiva oppia*piis*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Jutu

Posts: 3,054

#12 • • Jutu Blondi
Haluaisin oppia piirtämään. Ärsyttää kun omat taidot riittää just hätäseen tikku-ukon piirtämiseen *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

nomic

Posts: 4,120

#13 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
castaa nopeemmin taikoja!!
MiMoSa

Posts: 1,664

#14 • • MiMoSa
Haluaisin oppia lentämään!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

phear

Posts: 804

#15 • • phear <X>
Kärsivällisyyttä. Pitkäjänteisyyttä. Ajankäyttöä. Noiden avulla voisin sitten opetella kaiken minkä haluan.
Gleba

Posts: 549

#16 • • Gleba
kärsivällisyys ois aika kiva ominaisuus, ku ei jaksa mihinkään keskittyä kahta sekunttia kauempaa.
ja oishan se kiva osata elää niin ettei ihan niin usein ketuttais ku on sössiny jotain :)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Jago

Posts: 4,039

#17 • • Jago un-trained monkee
mä haluisin oppia paremmaksi monissa asioissa ja haluisit oppia vaikka mitä muut auutta
lista on liian pitkä että jaksaisin sen kummosemmin sitä kirjottaa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#18 • • Enkeli Guest
Puhumaan sujuvaa ruotsia*pepsodent*
Funktion

Posts: 1,720

#19 • • Funktion over 9000
-Soittamaan kitaraa
-Soittamaan huuliharppua
-Laulamaan
-Olemaan hiljaa
-Olemaan stressaamatta

siinä jotain pieniä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

meklr

Posts: 206

#20 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.

MiMoSa, 4.5.2006 07:38:
Haluaisin oppia lentämään!



mäkin... mun lennot o yleensä lyhyitä ja niis sattuu *hih* joten olis siisti vaan liidellä taivaalla niinq unissa *justjoo*

lista o kyl pitkä mitä haluisin oppii joten vaan muutaman nimetäkseni:
- rahan käyttö, tosin siin oon hyvä mut olis kiwa osata käyttää niin ettei siit aina olis pulaa.
- heräämään, vaiks kyl toistaseks joka kerta heränny mut jos heräis ajoissa joskus. tai sit tarvis jonkun joka herättäis aamulla jotenkin ihanasti *plur*
- olemaan läykyttämästä kahvia... mul o sen kans paha karma *ding* *iloinen*