135 posts, 7 pages, 27,699 views
hallucinogen, 2.5.2006 12:07:
---
DjBeliar, 2.5.2006 12:00:
Aivan 100%:n varma asia on se, että se tuli kyllä sammuu - se, sammuuko se "tappelun" päätteeksi, vaiko rauhallisissa, ymmärtäväisissä merkeissä molemmin puolin, on ihan meistä itsestämme kiinni.
---
Ja näin se pitää ollakkin, poliisin sana on laki, piste. Sitä on turha kenellekään alkaa uikuttaa, että poliisi on fasistisika jos ei tee niinkuin pyydetään vaan alkaa rähiseen vastaan ja samalla saa pienen mustelman.
Biitsi on muuten paljon parempi paikka kun makasiinien piha kun hiekka ei yleensä pala ja vesikin on lähellä jos jotain pientä vahinkoa sattuu :). seinät ehkä on tiiltä makasiineilla mut katot yms on syttyvää matskua joten ihan helposti ois voinu makasiinit olla tulessa.
John, 2.5.2006 15:06:
Entä mitalin kääntöpuoli? Itse en ole kovin suuri SDP:n, SKP:n, Attacin tai Vanun ystävä. Onko minullakin sitten näiden ihmisten mielestä oikeus rikkoa kyseisten järjestöjen ikkunoita ja heittää niiden toimistoihin polttopulloja?
phanatic, 2.5.2006 15:12:
---
Entä mitalin kääntöpuoli? Itse en ole kovin suuri SDP:n, SKP:n, Attacin tai Vanun ystävä. Onko minullakin sitten näiden ihmisten mielestä oikeus rikkoa kyseisten järjestöjen ikkunoita ja heittää niiden toimistoihin polttopulloja?
---
Nyt taitaa olla vähän puurot ja vellit menneet sekaisin. Mikään noista järjestöistä tai puolueista ei liity noihin makasiinien riehumisiin.
Ja vaikka mielestään ovat oikeassa ja hyvin rohkeita sotureita, niin eivät silti uskalla näyttää naamansa julkisesti. Huh huh!
Android, 2.5.2006 15:26
Aika hurjaa millaiset mittasuhteet tällainen asia saa Suomessa, länsinaanpurissa hyökkäykset virkavaltaa vastaan niin äärivasemmisto- kuin oikeistolaisten (kaikkea anarkisteista uusnatseihin), erilaisten etnisten ja lähiöjengien, jalkapallohuligaanien jne toimesta eivät ollenkaan ole mitään hirveän eksoottisia uutisia. Elämmekö todella sellaisessa pumpulimaailmassa, että emme voi kuvitella vastaavia tapahtumia täällä Suomessa? (em. ryhmiä ei kaikkia tosin täältä edes löydy..)
astaroth, 2.5.2006 15:42:
eikö se ole hyvä, että asiaan suhtaudutaan vakavasti?
ja eikö se ole hyvä, että täällä ei yleisesti ottaen ole tarvetta edellä mainitsemillesi yhteisöjen väkivaltaisille "kannanotoille"?
emme elä pumpulissa, vaan emme suvaitse idioottimaisuutta ja omaisuuden rikkomista vailla ymmärrettävää perustetta.
Kuukunen, 2.5.2006 16:54:
Mua ärsyttää suunnattomasti sellainen meininki että pitäisi olla vitun nöyrä ja kiitollinen kaikesta sellaisesta mitä meillä täällä on, ja pysyä himassa ja katsoa toosasta tositeeveetä.
Anselmi, 2.5.2006 17:17:
---
Kuukunen, 2.5.2006 16:54:
Mua ärsyttää suunnattomasti sellainen meininki että pitäisi olla vitun nöyrä ja kiitollinen kaikesta sellaisesta mitä meillä täällä on, ja pysyä himassa ja katsoa toosasta tositeeveetä.
---
No mitäs jos antaisit sitten paikkasi jollekkin joka sitä osaa arvostaa? Niitäkin löytyy tästä maailmasta varmasti hyvin monta. Ja kuka ihme sut on pakottanut katsomaan tositeeveetä?